Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4317118 Estudis Globals d'Àsia Oriental | OB | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Cap.
Part de la docència s'imparteix en espanyol i part en anglès.
Coordinació de l'assignatura: Blai Guarné Cabello
"Estudis de cas" és una assignatura obligatòria de 9 ECTS amb una orientació fonamentalment pràctica que desenvolupa els continguts considerats a les assignatures teòriques a partir de casos d'estudi concrets. Amb aquest objectiu, es plantegen diversos casos d'estudi que posen de manifest les dinàmiques culturals, socials, comunicacionals, polítiques, econòmiques i mediambientals que, amb l'Àsia Oriental com a actor principal, es desenvolupen a escala planetària. L’assignatura consta dels continguts formatius següents: 1) Metodologia dels estudis de cas; 2) Productes, identitats i discursos transnacionals; 3) Geopolítica, economia i medi ambient; 4) Política i societat de l'Àsia Oriental.
A través d'estudis de cas específics, l'assignatura desenvolupa els enfocaments epistemològics considerats a les assignatures teòriques.
1. Metodologia dels estudis de cas
2. Productes, identitats i discursos transnacionals
- Estudis de cas
3. Geopolítica, economia i medi ambient
- Estudis de cas
4. Política i societat de l'Àsia Oriental
- Estudis de cas
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals, conferències, seminaris, aprenentatge basat en casos | 50 | 2 | CA06, CA07, CA08, KA05, KA06, SA09, SA10, SA11, SA12, CA06 |
Tipus: Supervisades | |||
Presentació oral de treballs, debats, realització d'activitats pràctiques | 27 | 1,08 | CA06, CA07, CA08, KA05, KA06, SA09, SA10, SA11, SA12, CA06 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració de treballs, estudi personal, lectura d'artícles/informes especialitzats, aprenentatge cooperatiu | 148 | 5,92 | CA06, CA07, CA08, KA05, KA06, SA09, SA10, SA11, SA12, CA06 |
- Classes magistrals
- Realització d'activitats pràctiques
- Aprenentatge cooperatiu
- Aprenentatge basat en casos
- Debats
- Conferències
- Seminaris
- Elaboració de treballs
- Presentació oral de treballs
- Lectura d'articles/informes especialitzats
- Estudi personal
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Defensa oral de treballs i participació activa en sessions presencials i activitats | 10% - 40% | 0 | 0 | CA06, CA07, CA08, KA05, KA06, SA09, SA10, SA11, SA12 |
Entrega de comentaris, informes i treballs | 20% - 70% | 0 | 0 | CA06, CA07, CA08, KA05, KA06, SA09, SA10, SA11, SA12 |
Proves escrites teòriques - pràctiques | 10% - 40% | 0 | 0 | CA06, CA07, CA08, KA05, KA06, SA09, SA10, SA11, SA12 |
La informació sobre l’avaluació, el tipus d’activitat d’avaluació i el seu pes sobre l'assignatura és a títol informatiu. El professorat responsable de l'assignatura la concretarà en començar-ne a impartir la docència.
Aquesta assignatura inclou dos tipus d’avaluació: avaluació continuada i avaluació única.
Avaluació continuada
L’alumnat ha de demostrar el seu progrés fent diverses activitats d’avaluació. Aquestes activitats apareixen detallades a la taula del final d’aquesta secció de la Guia Docent.
Revisió i recuperació
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta, el professorat comunicarà el procediment per a portar a terme la seva revisió i, un cop feta aquesta, el procediment de la recuperació en cas que sigui aplicable.
Normativa d’avaluació de la UAB: https://www.uab.cat/web/estudis/masters-i-postgraus/masters-universitaris/avaluacio/en-que-consisteix-l-avaluacio-1345664366581.html
Irregularitats en les activitats d’avaluació
En cas d’irregularitat (plagi, còpia, suplantació d’identitat, etc.) en una activitat d’avaluació, la qualificació d’aquesta activitat d’avaluació serà 0. En cas que es produeixin irregularitats en diverses activitats d’avaluació, la qualificació final de l’assignatura serà 0. S’exclouen de la recuperació les activitats d’avaluació en què s’hagin produït irregularitats (com ara plagi, còpia, suplantació d’identitat).
Avaluació única
Aquesta assignatura preveu l’avaluació única en els termes establerts per la normativa acadèmica de la UAB i els criteris d’avaluació de la FTI.
L’alumnat ha de presentar la sol·licitud electrònica dins el calendari establert per la Facultat i enviar-ne una còpia a la persona responsable de l’assignatura perquè en tingui constància.
L’avaluació única es farà en un sol dia, un cop acabada l'assignatura. La data, hora i lloc es publicarà al campus virtual. El dia de l’avaluació única el professorat sol·licitarà la identificació de l’alumnat, que haurà de presentar un document d’identitat vàlid amb fotografia recent (carnet d’estudiant, DNI o passaport).
Activitats d’avaluació única
La qualificació final de l’assignatura s’establirà d’acord amb els percentatges següents:
- Entrega de comentaris, informes i treballs (40%)
- Defensa oral treball (20%)
- Prova escrita teòric - pràctica (40%)
Els processos de revisió de les qualificacions i de recuperació de l’assignatura són els mateixos que s’apliquen a l’avaluació continuada.
A l'inici de les classes el professorat dels diferents continguts de l'assignatura facilitarà la bibliografia específica corresponent a cada tema.
No es preveu l'ús de programari específic.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TEm) Teoria (màster) | 1 | Espanyol | anual | tarda |