Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4317141 Direcció de Centres per a la Innovació Educativa | OB | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Per poder presentar el TFM s'han de tenir superats la resta de les assignatures del màter
Desenvolupar un projecte d’innovació i/o direcció i/o indagació que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg de les diferents assignatures del màster
Diagnòstic d'una realitat socioeducativa
Anàlisi de la literatura en relació a la temàtica
Programa d'intervenció
Estratègies de seguiment i millora
Conclusions
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Tutories / Orientacions sobre com abordar l'estudi personal | 10 | 0,4 | CA19 |
Tipus: Supervisades | |||
Elaboració TFM | 80 | 3,2 | CA18, CA19, CA20, CA21, CA22, KA10, SA17, SA18 |
Fòrum de debats | 5 | 0,2 | KA10 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració TFM | 110 | 4,4 | CA18, CA19, CA20, CA21, CA22, KA10, SA17, SA18 |
Lectura d'articles i informes | 40 | 1,6 | CA19, KA10 |
Es planteja com un treball de recerca, d'innovació o millora d'una realitat professional i institucional, relacionat amb la temàtica de la formació realitzada i la seva execució implica processos de diagnòstic, aplicació i avaluació. La seva presentació i defensa permetrà al professorat de el programa formatiu avaluar el grau d'integració dels coneixements adquirits i la maduresa a l'hora d'abordar problemes reals de caràcter professional.
S'haurà de presentar una proposta inicial (aproximadament 1 full), en la qual constarà el títol, l’autoria i una breu descripció de l'activitat d'innovació que es vol desenvolupar. La proposta s'enviarà a la secretària acadèmica de el programa formatiu en la data indicada. Aquesta primera proposta serà analitzada per la direcció i secretaria acadèmica per verificar si s'adequa a el programa formatiu i servirà per assignar un tutor o tutora, que es comunicarà a les persones interessades.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
L'exposició presentada i les respostes realitzades a les preguntes formulades pel tribunal | 30% | 5 | 0,2 | CA18, CA19, CA20, CA21, CA22, KA10, SA17, SA18 |
La qualitat del projecte presentat, el seu procés d'elaboració, la vinculació amb la practica professional, la viabilitat de la proposta i la seva pertinència amb les finalitats i continguts del màster | 70% | 0 | 0 | CA18, CA19, CA20, CA21, CA22, KA10, SA17, SA18 |
La realització de l'TFM ha de permetre demostrar que s'han integrat els aprenentatges i que els sap aplicar a situacions concretes. Aconseguir-ho no ha de ser només una tasca individual, ja que compta amb el suport del professorat i dels i les companyes de promoció, sense obviar les ajudes que el seu entorn professional o personal li proporcionin. La persona responsable del mòdul ha d'informar del resultat de la correcció en un període no superior a una setmana.
La copia o plagi, en qualsevol tipus de prova avaluativa, constitueixen un delicte i es penalitzarà̀ amb un 0 com a nota de l'assignatura perdent la possibilitat de recuperar-la. Es considerarà̀ que un treball o activitat està “copiat” quan reprodueix tot o una part significativa del treball d'un/a altre/a company/a. Es considerarà̀ que un treball o activitat està “plagiat” quan es presenta com a propi una part d’un text sense citar les fonts, independentment que les fonts originaries siguin en paper o en format digital. http://wuster.uab.es/web_argumenta_obert/unit_20/sot_2_01.html
Per aprovar aquesta assignatura, cal mostrar una bona competència comunicativa general, tant oralment com per escrit, i un bon domini de la llengua o les llengües vehiculars que consten a la guia docent. Es tindrà̀ en compte, la correcció́ lingüística, la redacció́ i els aspectes formals de presentació́. Ha de ser capaç̧ d'expressar-se amb fluïdesa i correcció́ i ha de mostrar un alt grau de comprensió́ dels textos acadèmics. Una activitat pot ser retornada (no avaluada) o suspesa si el professor/a considera que no compleix aquests requisits. A més, ésimprescindible mostrar una actitud compatible amb la professió educativa.
Cal lliurar el TFM a l’aula moodle a principis de setembre i presentar-lo davant de la comissió establerta durant la primera quinzena del setembre del 2025. No es considera la possibilitat de recuperar el TFM ni l’avaluació única.
En funció de la temàtica escollida per l'estudiant es recomanarà la lectura i anàlisi de documentació bibliográfica.
Sánchez, A.; Olmos, P.; Torrado, M. y Garcia, J. (2015). Trabajos de grado y postgrado.Archidona: Aljibe ediciones.
Sarramona, J. (2006). Debate sobre la educación. Barcelona: Paidós.
No es requereix programari específic
La informació sobre els idiomes d’impartició de la docència es pot consultar a l’apartat de CONTINGUTS de la guia.