Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4316837 Gestió Turística del Patrimoni Cultural | OB | 1 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha prerequisits
L’objectiu d’aquest mòdul es demostrar que l’alumne domina els conceptes i instruments teòrics i metodològics apropiats per realitzar una recerca pròpia i en profunditat sobre el tema escollit relacionat amb el sector turístic cultural i demostrar que pot investigar en un futur i/o ser capaç d’atendre a les necessitats que el sector cultural turístic pugui tenir en la gestió i creació dels seus continguts.
Els objectius d’aquest mòdul són els següents:
Posar en pràctica els coneixement i les capacitats adquirides al llarg del màster en un Treball Final escrit i posteriorment defensat davant un tribunal
Demostrar el seu coneixement de les tècniques d’anàlisi i descripció que es corresponen a la temàtica que ha escollit dins de la relació turisme – patrimoni cultural – arts i humanitats.
Tenir el domini de la bibliografia, l’ús de les fonts i la seva aplicació, si és necessari, amb exemplificació específica, i tot això des de plantejaments originals, així com resultats derivats d’aquest d’estudi.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes Teòriques | 4 | 0,16 | 8, 6, 4 |
Lliuraments Parcial del Treball | 11 | 0,44 | 2, 1, 3, 9, 7, 5 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 10 | 0,4 | 2, 3, 8, 5, 10 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració del Treball | 260 | 10,4 | 2, 1, 3, 8, 9, 7, 4 |
La metodologia docent d'aquest mòdul és la següent:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Valoració del Tribunal de la Defensa Oral del Treball Final de Màster | 30% | 5 | 0,2 | 2, 9, 7, 5 |
Valoració del Tribunal del Treball Final de Máster | 30% | 5 | 0,2 | 2, 1, 8, 9, 7, 5, 10 |
Valoració del Tutor Acadèmic | 40% | 5 | 0,2 | 3, 8, 7, 6, 4 |
Les activitats d'avaluació es basen en:
Aguirre Baztan, Ángel (2002) Etnografía: metodología cualitativa en la investigación socio cultura. México: Alfaomega.
Delgado, Juan Manuel; Gutierrez, Juan (2010). Métodos y técnicas cualitativas de investigación en ciencias sociales. Madrid: Sintésis.
Denzin N, Lincoln Yvonna, editors. Handbook of qualitative research. 2nd ed. Thousand Oaks: Sage Publications; 2000.
Hammersley M. y Atkison P. (1994). Etnografía. Métodos de investigación. Barcelona: Paidos.
Iñiguez Rueda, L. (1999). “Investigación y Evaluación Cualitativa: Bases teóricas y conceptuales”. En Atención Primaria. Vol. 23 Núm. 8. Mayo 1999. Barcelona: Universidad Autónoma de Barcelona.
Iñiguez Rueda, L. y Antaki C. (1994). El análisis del discurso en psicología social. En: Boletín de Psicología 1994; 44: 57-75. Barcelona: Universidad Autónoma de Barcelona.
Krueger R.A. (1991). El grupo de discusión. Guía práctica para la investigación aplicada. Madrid: Pirámide
Lozano J. y Peña Marin Cristiña. (1989). Análisis del discurso. Hacia una semiótica de la interacción textual. Madrid: Cátedra.
Martinez M., Miguel (2013). La investigación cualitativa etnográfica en educación. Editorial Trillas, México.
Mays N, Pope Catherine. Qualitative research in health care: assessing quality in qualitative research. BMJ. 2000;320:50-2.
Montero Maritza. (1994). Psicología social comunitaria. Guadalajara: Universidad de Guadalajara.
Patton M. Qualitative research and evaluation methods. 3rd ed. Thousand Oaks: Sage; 2002.
Ruiz Olabuenaga J.I. (1997). Metodología de investigación cualitativa. Bilbao: Universidad de Deusto.
Sandoval C. Módulo cuatro: investigación cualitativa. Programa de Especialización en Teoría, Métodos y Técnicas de Investigación Social. ARFO; 2002.
A la Plataforma Moodle
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Espanyol | segon quadrimestre | tarda |