Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4314947 Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques | OB | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No existeixen prerequisits per cursar l'assignatura.
L'alumnat ha de desenvolupar un Treball de Fi de Màster (TFM). Per tal de donar suport, guiar els estudiants i assegurar un nivell òptim de qualitat en els TFM del Màster oficial en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques, els estudiants compten amb un/a Tutor/a Acadèmic (amb el grau de doctor). A la primera entrevista amb la persona tutora es fixen les condicions del seguiment, el calendari, es comenta l'elaboració del treball i es concreta el tema d'investigació. A continuació, se celebren reunions periòdiques. Es fixa un mínim de tres tutories obligatòries amb la persona tutora per tal de poder defensar el TFM. La persona tutora pot decidir realitzar un nombre superior de tutories que haurà de pactar amb l'alumnat.
Addicionalment, en el mòdul 3 - "Metodologia i Eines de Recerca", es farà una tasca d'orientació per tal d'establir i concretar el tema de recerca, i es donarà suport a l'alumnat en el seu plantejament teòric i metodològic. No obstant això, la responsabilitat de la tutorització recau en la persona tutora del TFM.
També es preveu una sessió a la biblioteca de la UAB per tal de presentar tant el fons com els espais de la biblioteca i per guiar l’alumnat en la cerca de diversos tipus de fonts (catàleg, bases de dades, etc.).
El calendari de tràmits relacionats amb el TFM l’estableix la Facultat de Ciències de la Comunicació, i el publica anualment a la web (https://www.uab.cat/web/estudiar/masters-i-postgraus/masters-oficials/calendari-de-tramits-1345770244469.html).
El contingut de l'assignatura serà sensible als aspectes relacionats amb la perspectiva de gènere.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Supervisades | |||
Tutories amb la persona tutora del TFM | 7 | 0,28 | 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 16, 18 |
Tipus: Autònomes | |||
Treball personal alumnat | 240 | 9,6 | 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 |
La supervisió del TFM per part de la persona tutora es durà a terme mitjançant tutories periòdiques (mínim 3 al llarg del curs). Aquestes tutories serviran per ajudar l’alumnat a definir el tema del TFM i, posteriorment, per fer el seguiment del desenvolupament del treball.
Podeu consultar els requisits específics (estructura, extensió, qüestions formals, etc.) a la pàgina web de la Facultat de Ciències de la Comunicació (https://www.uab.cat/web/estudiar/graus/graus/preguntes-frequents-1345768678249.html).
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Avaluació Tribunal Defensa del TFM | 100 | 3 | 0,12 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 |
L’avaluació del TFM es realitza a partir dels següents ítems d’avaluació:
1) Informe de la persona tutora (30% de la nota final). Aquest informe avalua tant el treball final en la seva globalitat (ús de teories, metodologia, proposta pràctica, qüestions formals, etc.-, com el seguiment de les tutories per part de l’alumnat.
2) Informe del Tribunal, format per dues persones amb el grau de doctor (70% de la nota final). Aquest informe avalua tant el treball final en la seva globalitat (ús de teories, metodologia, proposta pràctica, qüestions formals, etc.-, com l’exposició oral del TFM realitzada durant l’acte de defensa.
PLAGI: En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Arroyo, Millán; Sádaba, Igor (coords.). Metodología de la investigación social: técnicas innovadoras y sus aplicaciones. Madrid: Síntesis, 2012.
Hansen, Anders; Machin, David. Media and Communication Research Methods (second edition). London: Mcmillan, 2019.
Igartua, Juan José. Métodos cuantitativos de investigación en comunicación. Barcelona: Bosch, 2006.
Medina, Alfons; Sort, Josep. La recerca en comunicació: què hem de saber?: quins passos hem de seguir? Barcelona: UOC, 2012.
Sparks, Glenn G. Media Effects Research: a Basic Overview (5th ed.). Boston, Mass: Cengage Learning, 2014.
No es necessita programari específic.
La informació sobre els idiomes d’impartició de la docència es pot consultar a l’apartat de CONTINGUTS de la guia.