Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4316481 Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants | OB | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha prerequisits per a cursar aquesta assignatura.
Els objectius principals d'aquest mòdul són adquirir les bases de la recerca en la didàctica del xinès, així com familiaritzar-se amb els aspectes formals fonamentals per realitzar un treball acadèmic dins de l'àmbit de l'aprenentatge-ensenyament de llengües i de la lingüística xinesa aplicada en un context d'ensenyament multicultural.
En acabar el mòdul, l'estudiant serà capaç de:
1. Fases del treball científic
2. La documentació (cerca de fonts d'informació i avaluació de la qualitat d'aquestes fonts)
3. Tipus de recerca i mètodes de recollida de dades
4. Anàlisi de les dades:
5. Redacció
6. Presentació oral
7. Presentació oral del treball per part de l'alumnat
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes expositives | 18 | 0,72 | 3, 8, 1, 4, 6, 9 |
Debats | 6 | 0,24 | 3, 8, 1, 4, 6, 9 |
Tipus: Supervisades | |||
Plantejament del projecte | 12 | 0,48 | 2, 3, 8, 1, 4, 5, 6, 9 |
Presentació oral | 8 | 0,32 | 2, 3, 8, 1, 4, 5, 6, 9 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura de bibliografia | 45 | 1,8 | 3, 8, 1, 6, 9 |
Preparació de la presentació oral | 19 | 0,76 | 2, 3, 8, 1, 4, 5, 6, 7, 9 |
Redacció del projecte | 25 | 1 | 2, 3, 8, 1, 4, 5, 6, 9 |
Les classes es faran en castellà. Les activitats de formació es divideixen en tres tipus: dirigides, supervisades i autònomes.
Activitats dirigides:
Activitats supervisades:
Activitats autònomes:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència i participació activa a classe | 20% | 6 | 0,24 | 3, 8, 1, 4, 6, 9 |
Carpeta docent | 40% | 10 | 0,4 | 2, 3, 8, 1, 4, 5, 6, 9 |
Defensa oral del treball | 40% | 1 | 0,04 | 2, 3, 8, 1, 4, 5, 6, 7, 9 |
Avaluació continuada
Per aprovar aquest mòdul, és necessària l'assistència al 80% de les classes. La nota corresponent a l'assistència i participació activa a classe, així com la compleció obligatòria del curs de Zotero que s'oferirà a l'inici del mòdul, correspondran el 20% de la nota. L'assistència no consistirà merament en la presència física a l'aula, sinó que s'avaluarà d'acord amb una sèrie d'ítems (rúbrica) que valorin el nivell d'atenció, qualitat i interès de les intervencions, així com implicació en el desenvolupament de les activitats plantejades (per exemple, plantejant preguntes als companys en les defenses dels seus treballs).
La carpeta docent (que suposarà un 40% de la nota final) i que inclou:
Pel que fa a la defensa oral del treball, suposarà un 40% de la nota final. Tant la presentació (contingut i forma) com la resposta a les preguntes plantejades pel professorat i per companys/es s'avaluaran d'acord amb una rúbrica que es compartirà prèviament.
Revisió
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta, el/la docent comunicarà per escrit una data i hora de revisió. La revisió de les diverses activitats d’avaluació s’acordarà entre la professora o el professor i l’alumnat.
Recuperació
Podrà accedira la recuperació qui s’hagi presentat a activitats el pes de les quals equivalgui a un 66,6% (dos terços) o més de la qualificació final i que hagi tret una qualificació mitjana ponderada de 3,5 o més.
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta del mòdul, la professora responsable comunicarà per escrit el procediment de recuperació. En cas de recuperació, la nota màxima que pot obtenir l’estudiant és un 5.
Consideració de “no avaluable”
S’assignarà un “no avaluable” quan les evidències d’avaluació que hagi aportat l’alumne/a equivalguin a un màxim d’una quarta part de la qualificació total del mòdul.
Irregularitats en les activitats d’avaluació
En cas d’irregularitat (plagi, còpia, suplantació d’identitat, etc.) en una activitat d’avaluació, la qualificació d’aquesta activitat d’avaluació serà 0. En cas que es produeixin irregularitats en diverses activitats d’avaluació, la qualificació final de l’assignatura serà 0. S’exclouen de la recuperació les activitats d’avaluació en què s’hagin produït irregularitats (com ara plagi, còpia, suplantació d’identitat).
Avaluació única
Aquest mòdul preveu l’avaluació única.
L’estudiant ha de presentar la sol·licitud electrònica dins el calendari establert per la FUAB, tal com s’indica aquí:
L’avaluació única es farà en un sol dia la setmana del 17-21 de juny de 2024. La professora responsable del mòdul avisarà del dia de l’avaluació única en iniciar les classes.
El dia de l’avaluació única el professorat sol·licitarà la identificació de l’alumnat, que haurà de presentar un document d’identitat vàlid amb fotografia recent (carnet d’estudiant, DNI o passaport).
Activitats d’avaluació única
La qualificació final del mòdul s’establirà d’acord amb els següents percentatges:
Els processos de revisió de les qualificacions i de recuperació del mòdul són els mateixos que s’apliquen a l’avaluació continuada. Vegeu-los més amunt en aquesta guia docent.
- Gestor de bibliografia: Zotero. https://www.zotero.org/
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Espanyol | segon quadrimestre | tarda |