Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4314928 Gestió d'Empreses Hoteleres | OB | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No s'exigeix cap prerequist per cursar aquesta assignatura.
La posada en operació de les estratègies de negocis és un element clau perquè una organització assoleixi resultats òptims. El desenvolupament i l'aplicació de plans estratègics s'ha convertit en un element clau d'èxit per a la gestió de les empreses hoteleres, molt especialment després de l'augment de la globalització i l'augment de la competència que s'ha originat. Aquest mòdul aborda la complexitat d'aquest procés i proporciona les eines necessàries per dissenyar plans estratègics hotelers i aconseguir la seva adequada instrumentació. Així mateix, s'examina la capacitat de les organitzacions per crear un avantatge competitiu sostenible. L'objectiu és optimitzar la capacitat dels estudiants de pensar estratègicament i de diagnosticar situacions des d'una perspectiva estratègica.
Els objectius són:
1. Emprenedoria i intra-emprenedoria en el sector hoteler
2. El procés de formulació i implementació d'un pla estratègic per a una empresa hotelera
3. Entorn hoteler i política turística. Anàlisi d'alternatives estratègiques hoteleres. Casos d'èxit internacionals.
4. Anàlisi de viabilitat de nous projectes
5. Disseny d'estructures organitzatives per als diferents conceptes hotelers
6. Estratègies d'expansió, outsourcing i asset management en el sector hoteler
7. La gestió de la responsabilitat social corporativa (RSC)
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals | 45 | 1,8 | 23, 18, 19, 4, 3, 1, 5, 6, 10, 14, 13, 15, 12, 17, 2, 11, 7, 16, 9, 20, 8, 22, 21 |
Tipus: Supervisades | |||
Casos d'estudi | 26 | 1,04 | 18, 19, 4, 3, 5, 6, 10, 14, 15, 17, 7, 16, 9, 20, 8, 21 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi, preparació casos i proves | 75 | 3 | 23, 18, 19, 4, 3, 1, 5, 6, 10, 14, 13, 15, 12, 17, 2, 11, 7, 16, 9, 20, 8, 22, 21 |
Llengua impartició docència: castellà
La metodologia docent està basada en diferents activitats:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen | 30% | 2 | 0,08 | 23, 3, 1, 5, 6, 10, 14, 13, 15, 12, 17, 2, 11, 7, 16, 20, 8, 22 |
Presentació treball 1 | 45% | 1 | 0,04 | 18, 19, 4, 3, 1, 5, 6, 14, 13, 15, 17, 11, 7, 16, 9, 20, 8, 22, 21 |
Presentació treball 2 | 25% | 1 | 0,04 | 18, 4, 3, 6, 10, 13, 9, 20, 21 |
Aquesta assignatura/mòdul no preveu el sistema d’avaluació única
L'assistència a les sessions lectives és obligatòria amb un mínim requerit del 80%. En cas de no superar-se el mòdul, els estudiants podran presentar-se a un examen de recuperació sempre que la nota obtinguda hagi estat de, almenys, un 3.5.
Microsoft Excel
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Espanyol | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 2 | Espanyol | primer quadrimestre | matí-mixt |