Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4313148 Màrqueting | OT | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
L'alumne haurà de sol·licitar una plaça de pràctiques professionals en el moment de formalitzar la seva matrícula al Màster. El Màster disposa d'un màxim de 15 places. L'admissió a aquest mòdul estarà condicionada per:
Aquest mòdul integra els coneixements curriculars dels estudiants amb la realització d'unes pràctiques externes. L'alumne realitza 250 hores de pràctiques (10 ects) dins d'una organització empresarial sota la supervisió del seu tutor d'empresa i del seu tutor del Màster.
Els continguts de les pràctiques professionals s'ajusten als següents temes:
Cada empresa col·laboradora dissenya el seu pla formatiu on s'especifica les tasques a desenvolupar per l'alumne i que encaixa en algun dels continguts assenyalats anteriorment.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Sessions | 5 | 0,2 | |
Tipus: Supervisades | |||
Pràctiques | 75 | 3 | |
Tipus: Autònomes | |||
Desenvolupament treball autònom | 160 | 6,4 |
Procés de les pràctiques professionals:
Fase 1: Sessió informativa dirigida als alumnes admesos al módul (octubre)
Fase 2: Preparació i disseny de les places lliures ofertades per les empreses col·laboradores (coodinador)
Fase 3: Sessió informativa, presentació de l'oferta de places e indicació de les preferències dels alumnes (gener)
Fase 4: Assignació dels estudiants a les places lliures en funció del barem del expedient de l'aulumne. (coordinador)
Fase 5: Comunicació de la resolució de l'assignació de les places de pràctiques i preparació del conveni (gener)
Fase 6: Lliurament de la tota la documentació del conveni a l'alumne (febrer)
Fase 7: Inici del període de pràctiques de l'alumne (febrer, març o abril).
Fase 8: Finalització període de pràctiques de l'alumne (abril, maig o juny).
Fase 9: Lliurament de la documentació per la evaluació del mòdul per part de l'alumne (data límit es el 15 de juny)
Fase 10: Tancamentdel mòdul pràctiques professionals.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Full d'evaluación | 60% | 3 | 0,12 | 2, 1, 3, 4 |
Informe de prácticas | 40% | 7 | 0,28 | 2, 3 |
L'avaluació del mòdul pràctiques professionals es realitza mitjant:
- Cardona, P. y García-Lombardía, P. (2005). Cómo desarrollar las competencias de liderazgo. Ed. EUNSA, Colección Libros IESE, Barcelona.
- Castro Calvín, J. (2009). El Factor liderazgo y los activos intangibles en las organizaciones. Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco. Bilbao
- Sánchez Vázquez, J.F. (2010). Liderazgo: teorías y aplicaciones. Publicaciones Universidad Pontificia, Salamanca.
- George, A. L. y Bennett, A. (2005). Case studies and theory development in the social sciences. MIT Press, Cambridge, MA.
- Perry, Chad (2001). Case Research in Marketing. Marketing Review, 1, 303-323.
- Triado, X. (2009). El aprendizaje en ciencias sociales mediante el uso de casos audiovisuales. Un instrumento de aprendizaje, motivación y mejora de la comprensión conceptual.
- Zabalza, M. A. (2013). “El practicum y las prácticas en empresas : en la formación universitaria”. Madrid, Ed. Narcea.
La informació sobre els idiomes d’impartició de la docència es pot consultar a l’apartat de CONTINGUTS de la guia.