Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4313788 Gestió dels Recursos Humans en les Organitzacions | OT | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No té prerequisits
El mòdul explora, com l'aplicació de les noves tecnologies a les organitzacions influeix en diferents fenòmens psicosocials de gran rellevància per a la comprensió, la presa de decisions i la gestió dels recursos humans.
En finalitzar el mòdul, els i les estudiants seran capaços de:
• Descriure les característiques, condicionants i efectes de fenòmens i processos psicosocials rellevants per comprendre el funcionament quotidià d'una organització.
• Analitzar diferents problemàtiques i situacions organitzacionals en funció dels aspectes psicosocials amb què guarden relació.
• Explicar les relacions entre diferents processos de recursos humans, noves tecnologies i processos psicosocials.
|
1.- La Cultura digital
Revolució tecnològica.
Noves competències digitals.
Economia digital
2.-Les generacions
Noves expectatives.
Natius digitals.
Gestió dels Millenials
3.- Equips virtuals i lideratge
Impacte de la digitalització en els equips.
Com millorar els processos de treball en entorns virtuals
Competències de treball en equips virtuals
4.- Aspectes crítics
Critical Management Studies
Autoritat, Poder i ètica
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
classe magistral | 15 | 0,6 | 2 |
ejercicis i jocs | 15 | 0,6 | 4, 1 |
Tipus: Supervisades | |||
Defensa del Pla de actuació | 2 | 0,08 | 2 |
tutories col.lectives | 30 | 1,2 | 3 |
Tipus: Autònomes | |||
Revisió bibliografica, anàlisi de cas | 58 | 2,32 | 4, 2, 3 |
Classes expositives. La presentació dels diferents continguts temàtics es realitzarà mitjançant exposicions per part del professorat responsables del mòdul.
Presentació de casos. S'analitzaran en l'espai aula casos relacionats amb els diversos continguts per revisar actuacions pràctiques dels y de les professionals.
Exercicis. Es duran a terme dinàmiques, rol playing i experiments que permetin a l'estudiant assentar els seus coneixements i treballar les competències assignades al mòdul.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
EV 1a Treball en xarxe (individual) | 25% | 0 | 0 | 4, 1, 2, 3 |
EV 1b: Treball en equip virtual (grupal) | 10% | 12 | 0,48 | 4, 1, 2, 3 |
EV 2:Reflexió d'un cas real | 40% | 10 | 0,4 | 4, 2, 3 |
EV 3·: Revisió article Critical Management | 25% | 8 | 0,32 | 2, 3 |
Evidència 1. Treball en equip virtual
Experiència de treball en un equip virtual. Treball que es realitzarà individualment i en grup. Amb un pes en la nota final del 25% i 10% respectivament.
Evidència 2. Reflexió sobre un cas pràctic-real a desenvolupar en el màster.
Treball individual. Amb un pes en la nota final del 40%.
Evidència 3. Reflexió d'un article sobre Critical Managament Studies. Treball individual. Amb un pes en la nota final del 25%.
Avaluació única
Normativa acadèmica de la Universitat Autònoma de Barcelona https://www.uab.cat/doc/TR_normativa_academica_UAB
Article 265. Avaluació única
2. La sol·licitud d’avaluació única suposa la renúncia a l’avaluació continuada, i implica el lliurament en una única data del nombre necessari d’evidències avaluadores per acreditar i garantir la consecució dels objectius i els resultats d’aprenentatge establerts en l’assignatura.
L'avaluació única no implica la no assistència a les sessions presencials. Durant les sessions presencials es poden realitzar activitats que siguin necessàries per a poder realitzar de manera satisfactòria les evidències d'avaluació.
Els i les estudiants que s'acullin a l'opció d'avaluació única presentaran, una vegada finalitzat el mòdul, les mateixes evidències previstes per a la modalitat d'avaluació continuada.
S'aplicarà el mateix sistema de recuperació que el de l'avaluació continuada.
Recuperació
Podran optar a recuperació l'alumnat que no hagi assolit els criteris establerts per a superar el mòdul i aquells que hagin estat avaluats en un cnojunt d'activitats amb un pes mínim de 2/3 parts de la qualificació total del mòdul.
La nota mínima per a poder optar a la recuperació és de 3.5.
Pautes d'avaluació de la Facultat de Psicologia https://www.uab.cat/doc/DOC_PautesAvaluacio_FP_23-24
Barry, D.; Hansen, H. (eds.) (2008). Handbook of New Approaches in management and Organization. Londres: Sage
Beranek, P. M., y Martz, B. (2005). Making virtual teams more effective: improving relational links. Team performance management, 11(5/6), 200-213.
Foster, M. K., Abbey, A., Callow, M. A., Zu, X., y Wilbon, A. D. (2015).Rethinking virtuality and its impact on teams. Small Group Research, 46(3), 267-299.
Martín, A; Rubio. R (2015) Jóvenes y generación 2020. Revista de Estudios de Juventud. 108. Madrid
Orengo, V., Zornoza, A., y Peiró, J. M. (2011). Gestión de equipos virtuales en las organizaciones laborales: algunas aportaciones desde la investigación. Papeles del Psicólogo, 32(1), 82-93.
Tabernero, C. (2010) Efectividad de los Equipos de Trabajo, una revisión de la última década de Investigación (1999.2009). Revista de Psicología del Trabajo y de las Organizaciones 26,1, 47-71.
Tirado, F. Baleriola, E y Gálvez A. (2017). Critical Management Studies. Barcelona: Editorial UOC.
-
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TEm) Teoria (màster) | 1 | Espanyol | primer quadrimestre | tarda |