Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4313799 Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments | OB | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha prerequisits
1.- Aproximar l’alumne a la realitat laboral del Sector
2.- Ampliar i aplicar els coneixements teòrics dels diferents aspectes treballats durant el decurs del Màster
3.- Adquirir experiència i coneixement en el món professional real
4.- Facilitar la generació de competències professionals
5.- Donar compliment a la concepció del cicle docent de les pràctiques
Pràctiques de formació en un establiment de l'àmbit dels esdeveniments durant 350 hores. El contingut de l’assignatura comprèn el període de pràctiques de formació a l’empresa i les activitats relacionades amb l’assignatura esmentades a l’apartat de Presentació. A la finalització d’aquest període l’alumne presenta una Memòria d’activitats-informe. El seu tutor/a emet un document de valoració d’aquestes pràctiques.Les pràctiques estan orientades al coneixement de l’organització i la gestió de les empreses del sector dels esdeveniments. Es disposa d’un ventall d’empreses col·laboradores que participen dels principis rectors i de qualitat del Programa Professional de l’Escola
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Estada autoritzada empreses | 350 | 14 | 3, 10, 2, 1, 5, 9, 6, 7, 4, 8 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 5 | 0,2 | 1, 5, 9 |
Tipus: Autònomes | |||
Memòria de pràctiques | 5 | 0,2 | 2, 5, 9, 6, 7, 4, 8 |
L’estudiantat ha d’observar i aplicar les normes de treball i de conducta personal fixades per l’establiment on es desenvolupen les pràctiques. Igualment és d’aplicació el reglament intern de les pràctiques del Centre.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència i participació esdeveniments/activitats aula | 10% | 5 | 0,2 | 3, 10, 1, 6, 4 |
Avaluació tutor d'empresa | 40% | 5 | 0,2 | 3, 10, 1, 5, 6, 4 |
Memòria de pràctiques | 50% | 5 | 0,2 | 3, 2, 5, 9, 7, 8 |
Per poder aprovar el Mòdul s’ha d’obtenir un mínim de 5 tant de la part de la Memòria que redacta l’estudiant com de la valoració que fa el tutor/a d’empresa. La Memòria té un valor del 40% sobre la nota final i la valoració del tutor/a d’empresa un 50%. Assistència dels estudiants a les reunions, trobades i actes estipulats pel centre: 10%.
Alonso Almeida, María del Mar y Rodríguez Antón, José Miguel (coord.) (2011): Turismo y género. Madrid, Síntesis
Kinni, T. (Updated version 2011): Be our guest; perfecting the art of customer service by the Disney Institute.
Meyer. D. (2006): Setting the table: the transforming power of hospitality in business
Mullins, Laurie J., Dossor, Penny (Jun 2013, 5th Edition): Hospitality Management and Organisational Behaviour
OMT (2022) El empoderamiento de las mujeres y el turismo. Informe
Segovia Pérez, Mónica y Figueroa Domecq, Cristina (2018). Turismo y género. La perspectiva inclusiva en la gestión turística. Barcelona, UOC
-
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Espanyol | anual | matí-mixt |