Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4313799 Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments | OB | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha prerequisits
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 36 | 1,44 | 3, 2, 4, 6, 13, 5, 9, 10, 11, 18, 7, 14, 12, 8 |
Tutories | 15,5 | 0,62 | 1, 16, 15 |
Tipus: Supervisades | |||
Resolució casos | 35,5 | 1,42 | 19, 1, 16, 15 |
Treballs aula | 15 | 0,6 | 19, 1, 3, 2, 16, 6, 14, 15 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració de treballs | 90 | 3,6 | 19, 1, 3, 2, 16, 13, 8 |
La metodologia docent combina les classes magistrals amb la discussió i resolució de casos pràctics amb l'eztudiantat. També és plantegen temes de discussió sobre temes prèviament llegits o explicats. La pràctica avaluadora de Mòdul s’orienta a fixar els coneixements desenvolupats durant el Mòdul.
1. Presencials:
2. No presencials tutoritzades:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Debats-Forums | 40% | 6 | 0,24 | 19, 1, 3, 2, 16, 4, 6, 9, 18, 14, 12, 15 |
Presentacions orals | 10% | 7 | 0,28 | 1, 16, 13, 5, 10, 11, 18, 12, 8 |
Prova escrita avaluadora Mòdul | 50% | 20 | 0,8 | 1, 3, 16, 6, 17, 7, 14, 8, 15 |
Avaluació continua
Per aprovar el Mòdul l’assistència a les sessions lectives és obligatòria amb un mínim requerit del 80%
Avaluació continua (assistència, observacions puntuades): 25%
Realització de treballs ( individuals o en grup): 25%
Proves escrites/ prova avaluadora del Mòdul: 50%
Avaluació única
En aquest Mòdul es contempla l''avaluació única. L'alumnat té la possibilitat d'assolir aquest Mòdul mitjançant l'elaboració d'un projecte que reculli tots els aspectes treballlats en aquest. Els apartats que ha d'incloure són: resum, introducció, creació de l'esdeveniment, pressupost contable, ROI i presentació oral del projecte.
Valor del projecte: 100% de la nota
Bowdin, G.A., McDonnel, I., Allen, J. and O'Toole, W., (2001). Events Management, Butterworth Heinemann, Reed Educational an dProfessional Publishing Ltd., Woburn, MA 01801.
Event Marketing Institute y Freeman XP (2015). The Viral Impact of Events: Extending & Amplifying Reach via Social Media. Disponible en https://goo.gl/is32BM
Fernández y Vázquez, Jorge (2018): Guía de protocolo y ceremonial para la organización de eventos deportivos. Síntesis. Madrid
Goldblatt, Dr. Joe, CSEP, Nelson, Kathleen S. CSEP, editors (2001). The International Dictionary of Event Management, second edition, John Wiley & Sons, Inc. NY, NY.
Jiménez-Morales, Mónica y Manuel Panizo, Julio (2017): Eventos y protocolo. La gestión estratégica de actos corporativos e institucionales. Barcelona, UOC
Martos Molina, M. (2013). El papel del turismo de eventos en el desarrollo urbano. El caso de Expo Zaragoza. Pasos. Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, 11(1), 57-71. https://doi.org/10.25145/j.pasos.2013.11.004
Manual de gestió del voluntariat (2009). Obra Social Fundació La Caixa.
Moran, Jill S., CSEP, (2004). How To Start a Home-Based Event Planning Buisness. Globe Pequot Press., Guilford, CT 06437.
Torrecillas, Carles (2017): Tópicos, retos, realidad y ficción. Estudio 360º del sector nupcial.Esade
Wiersma, Elizabeth A. CSEP, Strolberg, Karl E. (2003). Exceptional Events, Concept to Completion, second edition. Chips Books, Weimar, TX 78962.
Wohlfeil, M. & Whelan, S. (2005). Consumer Motivations to Participate in Marketing-Events: The Role of Predispositional Involvement. In K. M. Ekstrom & H. Brembeck (Eds.), E- European Advances in Consumer Research, 7 (pp. 125-130). Goteborg, Suiza: Association for Consumer Research.
Dins del calendari establert es reservaran 15 minuts d’una classe per a que l’alumnat complimenti les enquestes d’avaluació del professorat i del mòdul
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Espanyol | segon quadrimestre | matí-mixt |