Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
4313816 Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura | OT | 0 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Per cursar l'assignatura no és necessari cap requisit previ.
Aquest mòdul té com a objectiu principal conèixer la diversitat de formes en què es materialitza la Literatura Infantil i Juvenil.
En aquesta línia, analitzarem la funció de la imatge en les produccions literàries, especialment aquelles on l’interès se centra en la materialització formal.
També reflexionarem sobre l’evolució dels clàssics i de la poesia cap a noves formes amb l’objectiu d’expressar nous continguts.
–Tipologia dels llibres il·lustrats per a infants.
–Funcions de la imatge en les produccions literàries.
–Dimensions de la literatura infantil i juvenil.
–Evolució formal dels clàssics i de la poesia per a infants.
–Dinamització del fons icònico-textual de la biblioteca escolar.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Anàlisi de projectes de mediació lectora | 10 | 0,4 | CA18, KA19, SA29, CA18 |
Tipus: Supervisades | |||
Disseny d'un projecte de dinamització fons icònic o textual | 60 | 2,4 | KA20, SA30, SA31, KA20 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura de textos | 15 | 0,6 | CA19, KA19, KA20, CA19 |
Lectura i selecció de llibres per a infants | 65 | 2,6 | CA18, CA19, CA20, SA29, SA30, CA18 |
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Disseny d'un projecte de dinamització fons icònic o textual | 44% | 0 | 0 | KA19, KA20, SA30, SA31 |
Pòster i dossier d'una selecció de llibres per a infants (fons textual) | 28% | 0 | 0 | CA18, CA19, CA20, SA29, SA30 |
Pòsters i dossier d'una selecció de llibres per a infants (fons icònic) | 28% | 0 | 0 | CA18, CA19, CA20, SA29, SA30 |
L'assistència a classe és obligatòria.
Els i les estudiants han d'assistir a un mínim d'un 80% de les classes,
independentment del tipus d'avaluació que escullin.
AVALUACIÓ CONTINUADA
Dues activitat individuals per explorar coneixements previs: 8%
Dues activitats en parella per analitzar i seleccionar un fons bibliogràfic segons criteris predeterminats: 48%
Disseny en parella d’un projecte de mediació d’un fons bibliogràfic seleccionat segons uns criteris consensuats amb els docents (TFA): 44%
Aquest treball es lliurarà (aproximadament) dues setmanes després de finalitzades les classes.
El docent farà una devolució de les activitats d’avaluació en un període no superior a 20 dies hàbils del calendari acadèmic.
L’alumnat que no lliuri les activitats d’avaluació o que el percentatge de lliurament no superi el 20% constarà com a NO avaluable.
AVALUACIÓ ÚNICA
Els i les estudiants que s'acullin a aquesta modalitat avaluativa hauran de lliurar tots els treballs en un sol lliurament al final de curs.
En conseqüència, renuncien a la retroacció tant dels docents com dels companys.
Tampoc tenen dret a la tutoria de seguiment del Treball Final d'Assignatura (TFA).
Aquestes són les activitats avaluatives que s'hauran de fer de forma individual:
–Dues activitat per explorar coneixements previs: 4%
–Dues activitats per analitzar i seleccionar un fons bibliogràfic segons criteris predeterminats: 36%
–Disseny d’un projecte de mediació d’un fons bibliogràfic seleccionat segons uns segons criteris consensuats amb els docents (TFA): 40%
–Prova avaluadora (escrita i oral) sobre els continguts delcurs: 20%
No cal un programari especial.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TEm) Teoria (màster) | 1 | Català | primer quadrimestre | tarda |