Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500893 Logopèdia | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Formació bàsica prèvia en logopèdia de la veu i en anàlisi acústica.
Anàlisi avançada de la veu és l'assignatura optativa d'especialització en logopèdia vocal.
1. Revisió de l'avaluació de la veu
2. Entrenament de la capacitat d'anàlisi de l'escena auditiva (ASA) i avaluació integrada:
3. L’avaluació de la veu en la pràctica professional
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes (vegeu descripció) | 36 | 1,44 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 3 | 0,12 | 1, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 12 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi | 50 | 2 | 1, 2, 3, 4, 6, 8, 10, 11, 12, 13 |
Exercicis pràctics | 25 | 1 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 |
Lectura crítica d'articles, capítols de llibre; visualització crítica de recursos en línia | 18 | 0,72 | 1, 10, 11 |
Preparació d'evidències d'aprenentatge | 7 | 0,28 | 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9 |
Les classes inclouen presentacions i demos per part de la professora i treball presencial per part dels estudiants: aprenentatge entre iguals (peer instruction), discussió general i treball pràctic d'anàlisi.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Evidència 1 - Exercicis d'avaluació continuada | 15% | 7 | 0,28 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 |
Evidència 2 - Prova intermèdia | 35% | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 |
Evidència 3 - Prova final | 50% | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 |
Avaluació continuada: no implica (només) avaluació fraccionada, sinó que és una aproximació que permet a l'estudiant i a la docent fer un seguiment del progrés del procés d'aprenentatge i identificar aspectes que requereixen reforç. Cadascuna de les avaluacions forma part també del procés d'aprenentatge.
Bozeman, Kenneth W. (2013). Practical vocal acoustics. Pedagogic Applications for Teachers and Singers (Hillsdale, NY: Pendragon Press, 2013).
Calaf, N., & Garcia-Quintana, D. (2024). Development and Validation of the Bilingual Catalan/Spanish Cross-Cultural Adaptation of the Consensus Auditory-Perceptual Evaluation of Voice. Journal of Speech, Language, and Hearing Research, 67(4), 1072-1089. doi.org/10.1044/2024_JSLHR-23-00536.
Boersma, Paul & Weenink, David (2024). Praat: doing phonetics by computer [Computer program]. Version 6.4.13, retrieved 10 June 2024 from http://www.praat.org/
Calaf, Neus. (2024). All-Voiced [Web application]. Available from https://www.all-voiced.com/
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 11 | Català | segon quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 1 | Català | segon quadrimestre | matí-mixt |