Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2504393 Estudis d'Anglès i Francès | OB | 2 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Per cursar l'assignatura Grans obres de la literatura francesa I, cal tenir afició a la lectura i planificar el temps necessari per llegir de primera mà -a més d'estudiar-les- les obres del programa.
L'assignatura Grans obres de la literatura francesa I ofereix una introducció als textos clàssics de la literatura francesa. Mitjançant la lectura detallada, l'anàlisi textual i el debat interpretatiu de tres obres escollides, l'estudiant adquireix les eines necessàries per formar-se com a lector amb esperit crític. En finalitzar l'assignatura, l'estudiant serà capaç de:
El curs s'estructura en tres unitats. Cada unitat es dedica a una de les tres obres de lectura obligatòria. En començar el curs, la docent proporcionarà informació detallada sobre les obres escollides.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals | 12 | 0,48 | 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Lectures i debats | 38 | 1,52 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Tipus: Supervisades | |||
Activitats d'escriptura i exercicis a classe | 38 | 1,52 | 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura i estudi | 50 | 2 | 1, 4, 7, 8, 9 |
Per assolir els objectius establerts, aquesta assignatura s'imparteix a través de classes magistrals i de debats interpretatius.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe dins del calendari establert pel centre o per la titulació perquè l'alumnat ompli les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura o mòdul.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
3 exercicis escrits | 30% | 3 | 0,12 | 1, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10 |
3 tests escrits | 45% | 3 | 0,12 | 1, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10 |
Anàlisi intermedial | 15% | 1,5 | 0,06 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Assistència a classe i participació en els debats | 10% | 4,5 | 0,18 | 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
AVALUACIÓ CONTINUADA
Els/les estudiants han de proporcionar evidències del seu progrés realitzant diverses tasques i proves. Aquestes activitats es detallen a la taula que es troba al final d'aquesta secció de la Guia docent.
Revisió
En publicar les qualificacions finals i abans de registrar-les als expedients dels/les estudiants, la docent proporcionarà una notificació escrita de la data i hora de revisió de les activitats d'avaluació. Els/les estudiants han d'acordar les revisions amb la docent.
Activitats d'Avaluació No Realitzades o No Aprovades
Els/les estudiants poden recuperar les activitats d'avaluació que no hagin aprovat o compensar aquelles que no hagin realitzat, sempre que les activitats completades representin un mínim del 66,6% (dos terços) de la qualificació final de l'assignatura i que tinguin una qualificació mitjana ponderada d'almenys 3,5. En publicar les qualificacions finals i abans de registrar-les als expedients, la docent informarà els/les estudiants del procediment de recuperació per escrit. La docent pot assignar una tasca per cada activitat d'avaluació no realitzada o no aprovada, o una sola tasca per cobrir diverses d'aquestes activitats. La recuperació no podrà en cap cas consistir en una activitat d'avaluació equivalent al 100% de la qualificació final.
Classificació com a "No Avaluable"
En el cas que les activitats d'avaluació realitzades per un/a estudiant representin només el 25% o menys de la qualificació final de l'assignatura, l'estudiant rebrà la qualificació de "No Avaluable".
Conducta Inapropiada en les Activitats d'Avaluació
Els/les estudiants que cometin irregularitats (plagi, còpia, suplantació, etc.) en una activitat d'avaluació rebran una qualificació de "0" en l'activitat en qüestió. En cas d'irregularitats en més d'una activitat d'avaluació, l'estudiant rebrà una qualificació final de "0" en l'assignatura. Les activitats d'avaluació en què s'hagin produït irregularitats (per exemple, plagi, còpia, suplantació) no es podran recuperar.
AVALUACIÓ ÚNICA
S'utilitzarà el mateix mètode d'avaluació que en l'avaluació contínua. L'assistència i participació a classe seran reemplaçades per un examen oral.
Descripció:
Data de l'Avaluació Final:
La mateixa que la data de l'última prova escrita en l'avaluació contínua.
Recuperació:
Última setmana de juny.
En començar el curs, es proporcionarà una bibliografia detallada.
Baetens, Jan et al. Introduction à l'analyse des textes littéraires. Classiques Garnier. Coll. Dictionnaires et synthèses, 2023. ISBN : 978-2-406-14459-5.
Tadié, Jean-Yves (sous la direction de). La littérature française : dynamique et histoire. 2 tomes. Gallimard, 2007. Coll. Folio. ISBN tome 1 : 978-2070418855; ISBN tome 2 : 978-2070418862.
Pons, Émilie. Les clés de la dissertation et du commentaire littéraire. Ellipses, 2014. ISBN : 978-2729884321.
Webs
Fabula. Atelier de théorie littéraire. https://www.fabula.org/ressources/atelier/
BNF-Gallica. Les essentiels de la littérature. https://gallica.bnf.fr/essentiels/
Littérature française. https://litteraturefrancaise.net/fr/accueil/
No s'escau.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Francès | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 1 | Francès | primer quadrimestre | matí-mixt |