Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2504392 Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence | OB | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No se'n defineixen
Aquesta assignatura té per objectiu proporcionar a l'estudiant una visió àmplia dels principals reptes i aplicacions de la intel·ligència artificial en els diferents àmbits d'aplicació
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Sessions de teoria | 12 | 0,48 | 6, 5 |
Tipus: Supervisades | |||
Seguiment del projecte | 10 | 0,4 | 1, 4, 6, 5, 8 |
Tipus: Autònomes | |||
Desenvolupament del projecte | 114 | 4,56 | 1, 2, 4, 3, 10, 6, 5, 7, 8 |
El curs s'organitzarà al voltant del desenvolupament d'un projecte pràctic basat en un cas d'ús real de la IA en alguns dels àmbits d'aplicació que es treballaran a l'assignatura. Al principi de l'assignatura s'introduiran els reptes, oprotunitats, i potencials problemes de l'aplicació de la IA a cadascun dels àmbits. A partir d'aquesta introduciió es definiran els casos d'ús que els estudiants treballaran en petits grups de 4-6 membres per fer una anàlisi del cas d'ús i proposar alternatives de solució.
Les activitats de classe s'organitzaran en dos tipus de sessions:
- Sessions de seguiment del treball de desenvolupament del projecte basat en el cas d'ús.
- Sessions teòriques en les quals introduirem els reptes i oportunitats a cada àmbit d'aplicació.
Els alumnes hauran d'ampliar el treball realitzat a les sessions de classe amb el seu propi treball a casa per poder completar el projecte. El cos principal del treball necessari per al desenvolupament del projecte s'haurà de fer de manera autònoma, a banda de les hores de classe.
Tota la informació de l'assignatura i els documents relacionats que necessitin els estudiants estarà disponible al campus virtual (cv.uab.cat).
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Informe del projecte | 20% | 10 | 0,4 | 1, 2, 4, 3, 10, 6, 5 |
Presentació oral | 20% | 2 | 0,08 | 4, 3, 7 |
Seguiment del projecte | 20% | 2 | 0,08 | 1, 2, 4, 3, 10, 6, 5, 7, 8, 9 |
La nota del projecte es calcula ponderant les evidències recollides en cadascuna de les activitats següents:
- Sessions de seguiment (20%): es faran algunes sessions de classe per fer el seguiment i valoració del progrés del treball realitzat pels alumnes.
- Informe escrit (20%): els estudiants hauran d'elaborar un informe final on es descrigui l'anàlisi del cas d'ús i la solució proposada.
- Exposició oral (20%): els alumnes hauran de fer una exposició oral final exposant el treball realitzat durant el curs.
- Qualitat de la solució implementada (40%): aquesta evidència correspondrà a la valoració de la qualitat de l'anàlisi i discussió del cas d'ús i de les alternatives de solució proposades.
En la valoració d'aquestes evidències hi haurà una nota grupal, però també una nota individual en funció de l'aportació de cada alumne observada a les sessions de seguiment i presentacions orals.
En cas que la nota mínima no arribi al 5, hi haurà la possibilitat de recuperació entregant una nova versió millorada de l'informe i de la solució proposada. No hi haurà opció de recuperar la nota de la presentació oral i de les sessions de seguiment
N/A
No es defineiix programari específic.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Anglès | primer quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 1 | Anglès | primer quadrimestre | tarda |