Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2504212 Estudis Anglesos | OT | 3 |
2504212 Estudis Anglesos | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Es requereix un nivell de C2 d'anglès. Amb el C2 l'alumnat pot entendre pràcticament tot allò que llegeix i sent, resumir informació de diferents fonts orals i escrites, reconstruir fets i arguments i presentar-los de manera coherent, expressant-se amb naturalitat i fluïdesa, distingint significats implícits fins i tot en les situacions més complexes. Els continguts sintàctics bàsics de l'assignatura 'Anàlisi Sintàctica de l'Anglès' es donen per sabuts.
Adquirir un coneixement avançat de l'estructura de les oracions en anglès i dels elements gramaticals que les formen.
Reconèixer les operacions i processos que motiven certes construccions característiques de l'anglès com ara diferents tipus de pregunta, clàusules no finites, oracions amb elements expletius, etc.
Ser capaç d'avaluar diferents propostes d'anàlisi sintàctica per construccions específiques.
1. Introducció: Conceptes clau
2. Subjectes i objectes
3. El Sintagma Determinant (SD)
4. El Sintagma Complementitzador (SC)
5. Moviment-qu i localitat
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals i discussions en grup | 50 | 2 | 1, 3, 4, 5, 6, 7, 11, 12, 13 |
Tipus: Supervisades | |||
Exercicis de classe, tutories individuals i avaluació | 25 | 1 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectures, estudi, exercicis i projectes, us del Campus Virtual | 50 | 2 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 |
Activitats dirigides: Classes magistrals i discussions en grup.
Activitats supervisades: Exercicis i projectes, tutories de reforç per ajudar a la realització d'exercicis i projectes
Activitats autònomes: Lectura de manuals i capítols de llibre; elaboració d'esquemes, resums i textos; exercicis pràctics (individuals i en grup); projectes (individuals i en grup).
Us del Campus Virtual.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Dossier de classe (exercicis) | 10% | 2 | 0,08 | 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 13 |
Parcial 1 | 35% | 7,5 | 0,3 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 13 |
Parcial 2 | 35% | 7,5 | 0,3 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 11, 13, 14 |
Treball en grup | 20% | 8 | 0,32 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 |
Aquesta assignatura s'avalua segon quatre parts: dos exàmens parcials (35% i 35%), un treball en grup (20%) i una sèrie d'exercicis de classe per incentivar l'assistència a classe que s'hauran de lliurar com a carpeta de classe (10%).
Després de cada activitat d'avaluació, s'informarà l'alumnat (al Moodle) del procediment de revisió per a les qualificacions obtingudes així com també de la data de dita revisió.
AVALUACIÓ ÚNICA
Aquesta assignatura permet l'avaluació única. En el dia i hora assenyalats per la professora, l'alumnat haurà de realitzar les següents activitats d'avaluació:
Examen teòric (40%)
Examen pràctic (40%)
Entrega d'un 'assignment' preparat de manera autònoma (20%)
RECUPERACIÓ
L'alumnat amb una nota final de 3,5/10 que hagi fet els dos exàmens parcials i entregat el treball en grup pot anar a recuperació.
La recuperació consistirà en un examen escrit, en un dia i hora assignats per la Facultat, que sintetitzarà tots els continguts del curs.
L'alumnat obtindrà un *No avaluable com a nota final de curs si han completat només fins a un 35% de l'avaluació del curs com a màxim.
En cas que l'alumne/a cometit qualsevol irregularitat que condueixi a una alteració significativa de la nota de l'activitat d'avaluació, l'alumne/a rebrà un zero per l'activitat, independentment de qualsevol procés disciplinar que pugui activar-se. En cas de vàries irregularitats en les activitats d'avaluació, l'alumne/a rebrà un zero de l'assignatura.
MOLT IMPORTANT: El plagi en qualsevol dels exercicis automàticament comportarà un SUSPENS (0/10) i l'exercici plagiat no podrà ser recuperat. Si l'alumne/a plagia una segona vegada, suspendrà l'assignatura. PLAGIAR significa copiar un text (i això inclou fins i tot una sola frase) de fonts no identificades fent-lo passar com a producció pròpia (AIXÒ INCLOU COPIAR FRASES O FRAGAMENTS D'INTERNET SENSE FER-HI CANVIS I PRESENTAR-LOS COM SI FOSSIN DE COLLITA PRÒPIA) i és una falta acadèmica greu. L'alumnat ha d'aprendre arespectar la propietat intel·lectual dels altres i a identificar sempre les fonts emprades. És absolutament necessari que l'alumnat sigui completament responsable de l'originalitat i l'autenticitat dels seus textos.
LLIBRES DE CONSULTA BÀSICA:
Adger, David. 2003. Core Syntax. A Minimalist Approach. Oxford: Oxford University Press.
Edelstein, Elspeth. 2020. English Syntax. A Minimalist Account of Structure and Variation. Edinburgh: Edinburgh University Press.
Koeneman, Olaf & Hedde Zeijlstra. 2017. Introducing Syntax. New York: Cambridge University Press.
ALTRES REFERÈNCIES:
Aarts, Bas. 1997. English Syntax and Argumentation. London: MacMillan.
Haegeman , Liliane & Jaqueline Guéron. 1999. English Grammar. A Generative Perspective. Oxford:Blackwell.
Radford, Andrew. 2004. Minimalist Syntax. Exploring the Structure of English. Cambridge: Cambridge University Press.
Roberts, Ian. 1997. Comparative Syntax. London: Arnold.
No aplicable.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 1 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |