Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2504212 Estudis Anglesos | OT | 3 |
2504212 Estudis Anglesos | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Cal un nivell inicial d’anglès de C2 (proficiency) del Common European Framework of Reference for Languages.
L'objectiu principal del curs és donar als alumnes una visió de les principals teories de l'adquisició de segones i terceres llengües, per tal d'entendre la seva evolució en els darrers anys i reconèixer les implicacions de la recerca en l'àrea en la pràctica a l'aula. Al final del curs, els alumnes estaran familiaritzats amb les principals propostes teòriques en el camp de l'adquisició de segones llengües, podran seguir la discussió de temes actuals en revistes de recerca i tindran una opinió crítica per avaluar propostes metodològiques aplicades a la pràctica de l'aula.
1. Conceptes bàsics en l'estudi de l'adquisició d'una segona llengua
2. Teories de l'adquisició d'una segona llengua
3. Teories de l'adquisició d'una tercera llengua
4. Diferències individuals en l'adquisició d'una llengua
5. Analisi de dades en l'adquisició del llenguatge
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Discussion of academic texts | 10 | 0,4 | 3, 11, 13, 14 |
Exercise discussion | 15 | 0,6 | 7, 9, 13, 14 |
Reading of academic texts | 15 | 0,6 | 1, 3, 6, 9, 15 |
Theoretical classes | 25 | 1 | 1, 6, 7, 9, 13, 14 |
Tipus: Supervisades | |||
Individual feedback of exercises | 10 | 0,4 | 1, 13, 14, 15 |
Resolution of doubts | 15 | 0,6 | 7, 9, 11, 13 |
Tipus: Autònomes | |||
Resolution of exercises | 15 | 0,6 | 11, 13, 14, 15 |
Study | 20 | 0,8 | 6, 7, 13 |
Activitats dirigides:
Classes magistrals amb suport TIC i debat en grup.
Activitats supervisades:
Realització d’exercicis.
Tutories de suport per a la realització d’exercicis.
Activitats autònomes:
Lectures de manuals, llibres de text i dossiers.
Realització d’esquemes i resums d’apunts i textos.
Exercicis pràctics, individuals i en grup.
Ús del Campus Virtual (entorn Moodle).
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assignment | 20 | 7 | 0,28 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 |
Examen 1 | 40 | 9 | 0,36 | 3, 6, 7, 11, 13, 15 |
Examen 2 | 40 | 9 | 0,36 | 1, 3, 7, 11, 13 |
Avaluació
Revisió:
En el moment de realització de cada activitat d’avaluació, el professor o professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
AVALUACIÓ ÚNICA
Aquesta assignatura permet l'avaluació única, que contindrà els següents ítems:
1. Examen teòric (1 hora i mitja/40%)
2. Examen pràctic (1 hora i mitja/40%)
3. Assignment (entregat el dia de l'examen/20%)
Recuperació
La recuperació d’aquesta assignatura es realitzarà amb una prova de síntesi (data i hora a fixar per la Facultat) que comprendrà tot el contingutde l’assignatura amb les següents condicions:
MOLT IMPORTANT: El plagi total i parcial de qualsevol dels exercicis es considerarà automàticament un SUSPENS (0) de l’exercici plagiat, del qual a més es perd el dret a recuperació. Si es repeteix la situació, es suspendrà l’assignatura sencera. PLAGIAR és copiar de fonts no identificades d’un text, sigui una sola frase o més, que es fa passar per producció pròpia (AIXÒ INCLOU COPIAR FRASES O FRAGMENTS D’INTERNET I AFEGIR-LOS SENSE MODIFICACIONS AL TEXT QUE ESPRESENTA COM A PROPI),i és una ofensa greu. Cal aprendre a respectar la propietat intel·lectual aliena i a identificar sempre les fonts que es puguin fer servir, i és imprescindible responsabilitzar-se de l’originalitat i autenticitat del text propi.
Aquells actes d’avaluació en què hi hagi hagut irregularitats (còpia, ús no autoritzat de la IA, etc.) no són recuperables.
Archibald, John (ed) (2000) Second Language Acquisition and Linguistic Theory, Oxford: Blackwell.
Cattel, Ray. (2000) Children’s Language: Consensus and Controversy, London: Cassell.
Corder, Pit. (1967) The Significance of Learner's Errors. De Gruyter Mouton.
Crain, Stephen. & Diane Lillo-Martin (1999) An Introduction to Linguistic Theory and Language Acquistion, Oxford: Backwell.
Ellis, Rod. (2004) Individual Differences in Second Language Learning.The Handbook of Applied Linguistics.
Guasti, Maria Teresa (2002) Language Acquisition. The Growth of Grammar, Cambridge, Mass: MIT Press.
Hawkins, Roger (ed) (2001) Second Language Syntax. A Generative Introduction, Oxford: Blackwell.
Radford, Andrew (2004) Minimalist Syntax. Exploring the Structure of English, Cambridge, C.U.P
Slabakova, Roumyana (2016) Second Language Acquisition, Oxford: O.U.P.
White, Lydia (2003) Second language acquisition and Universal Grammar. (2nd edition) Cambridge: CUP.
No aplica.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 1 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |