Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2504212 Estudis Anglesos | OB | 2 |
2504380 Estudis d'Anglès i Català | OB | 2 |
2504386 Estudis d'Anglès i Espanyol | OB | 2 |
2504393 Estudis d'Anglès i Francès | OB | 2 |
2504394 Estudis d'Anglès i de Clàssiques | OB | 2 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
S'espera que l'alumnat que es matriculi d'aquesta assignatura hagi superat l'assignatura 106286 - Habilitats Acadèmiques Orals en Anglès I.
Cal un nivell inicial d’anglès equivalent a un C2.1 (Proficiency) del Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment.
Amb el nivell C2 l'alumnat pot comprendre sense esforç pràcticament tot el que llegeix o escolta; resumir informació procedent de diferents fonts orals o escrites, reconstruir fets i arguments, i presentar-los d’una manera coherent; expressar-se espontàniament, amb fluïdesa i precisió, distingint matisos subtils de significat fins i tot en les situacions més complexes.
"Habilitats Acadèmiques Orals en Anglès II" forma part de la matèria “Habilitats Acadèmiques de l'Anglès”, juntament amb "Habilitats Acadèmiques Orals en Anglès I", “Habilitats acadèmiques escrites en anglès II", "Habilitats Acadèmiques Escrites en Anglès I" i "Seminari d'expressió oral i escrita avançada en anglès".
Objectius:
Gramàtica i vocabulari:
Comprensió auditiva:
Producció oral:
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques i pràctiques | 30 | 1,2 | 3, 4, 5, 6, 7, 8, 1, 2 |
Pràctica oral a l'aula | 15 | 0,6 | 3, 4, 6, 7, 8 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories de Suport | 22 | 0,88 | 3, 5, 7, 8, 1, 2 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura i estudi - Exercicis i treballs - Ús de les TIC | 76,5 | 3,06 | 5, 1, 2 |
La metodologia docent es basa en:
Activitats dirigides (Classes teòriques i classes pràctiques)
Activitats autònomes (Estudi personal, realització de exercicis, producció de textos, participació a l’entorn virtual)
Activitats d’avaluació
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Avaluació Continuada | 20% | 1,5 | 0,06 | 3, 4, 5, 6, 7, 8, 1, 2 |
Examen Final Escrit | 50% | 4 | 0,16 | 3, 4, 7, 8, 1, 2 |
Examen Final Oral | 30% | 1 | 0,04 | 3, 4, 6, 7, 8 |
Avaluació única
Aquesta assignatura/mòdul no preveu el sistema d’avaluació única.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IMPORTANT:
Per la naturalesa pràctica d’aquesta assignatura, cal assistir i participar com a mínim en un 80% de totes les activitats formatives (comentaris, test, presentacions i debats orals, participació a l'aula, etc.) per tal de poder ser avaluat del 30% de la nota relacionada amb les activitats pràctiques avaluables i que es deriven directament de les tasques que es fan a classe.
1) Per aprovar l'assignatura els estudiants han d'haver assolit un 60% del contingut de l'examen oral i escrit, i la mitjana del curs ha de ser igual o superior a un 60%. L'examen escrit només es pot fer si l'examen oral ha estat aprovat.
2) Per aprovar l’examen final (tant l'oral com l'escrit) es necessita haver assolit un 60% del contingut de l'examen.
3) Caldrà que l’alumnat tingui un mínim de 55% aprovat en cadascuna de les 2 proves que configuren l'examen escrit perquè se li faci mitjana. En cas contrari, caldrà que recuperi una de les parts inferiors a 55%.
4) Només si l'alumne/a aprova l'examen oral, l'examen escrit i ha assistit i participat al menys un 80% de les classes iactivitats de classe, se li calcularà la mitjana amb les notes de l'avaluació continuada.
Procediment de revisió de les qualificacions
Recuperació
(i) Per poder anar a la recuparació, els estudiants han d'haver realitzat totes les tasques d'avaluació contínua i els exàmens finals (precis, listening, ús de la llengua), excepte les faltes d'assistència degudament justificades.
(ii) Els estudiants només podran optar a la recuperació si la nota de la mitjana de l'examen final és del 35% o superior. Si els estudiants aconsegueixen menys del 35%, no seran elegibles per a una reavaluació.
No es pot recuperar un exàmen aprovat.
Si es recupera, sols es podrà obtenir un màxim d'un 5 com a nota a SIGMA.
No avaluable
Només poden accedir al “no avaluable” els alumnes que hagin presentat menys d’un 30% de les tasques d’avaluació.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MOLT IMPORTANT: En cas que l’estudiantat realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Les irregularitats fan referència, per exemple, a copiar en un examen, copiar de fonts sense indicar l'autoria, o un ús indegut de la IA com presentar com a original un treball que ha estat generat per una eina o programa d'IA. Aquestes activitats d’avaluació no són recuperables.
Bibliografia obligatòria
Llibres de referència recomanats:
Pàgines web:
https://www.ted.com/talks
BBC One Minute World News
http://www.howjsay.com/ (American English)
http://www.macmillandictionary.com/ (includes pronunciation files, British English)
http://www.ozdic.com/ (collocations)
the British National Corpus: http://www.natcorp.ox.ac.uk/
No s'utilitzarà cap programari específic.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Anglès | segon quadrimestre | matí-mixt |
(PAUL) Pràctiques d'aula | 2 | Anglès | segon quadrimestre | matí-mixt |
(PAUL) Pràctiques d'aula | 3 | Anglès | segon quadrimestre | matí-mixt |
(PAUL) Pràctiques d'aula | 4 | Anglès | segon quadrimestre | matí-mixt |
(PAUL) Pràctiques d'aula | 5 | Anglès | segon quadrimestre | matí-mixt |
(PAUL) Pràctiques d'aula | 6 | Anglès | segon quadrimestre | matí-mixt |