Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2504212 Estudis Anglesos | FB | 1 |
2504380 Estudis d'Anglès i Català | FB | 1 |
2504386 Estudis d'Anglès i Espanyol | FB | 1 |
2504393 Estudis d'Anglès i Francès | FB | 1 |
2504394 Estudis d'Anglès i de Clàssiques | FB | 1 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Cal tenir un nivell d’anglès general corresponent al C1 del Marc Europeu Comú de Referència (MECR) per tal de seguir bé el curs.
“Habilitats acadèmiques escrites en anglès I" forma part de la matèria “Habilitats Acadèmiques de l'Anglès”, juntament amb "Habilitats Acadèmiques Orals en Anglès I", "Habilitats Acadèmiques Orals en Anglès II", "Habilitats Acadèmiques Escrites en Anglès II" i "Seminari d'expressió oral i escrita avançada en anglès"
L’objectiu general d’aquesta assignatura és establir les bases lingüístico-comunicatives perquè l’alumnat que accedeix al Grau d’Estudis Anglesos pugui seguir amb èxit els seus estudis universitaris. Es tracta d’una assignatura fonamental, enfocada a desenvolupar el registre formal i acadèmic escrit de l’alumnat tot partint del seu nivell d’anglès general. S’assumeix un nivell d’entrada d’un C1 del MECR.
Els objectius específics són els següents:
Es treballaran les habilitats escrites (producció i comprensió) i s’estudiaran, tant a classe com de forma autònoma, estructures gramaticals i de vocabulari de nivell C1 pertanyents al registre formal i acadèmic.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques i pràctiques | 60 | 2,4 | 6, 7, 8, 15 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories supervisades | 15 | 0,6 | 6, 7, 8, 15 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura i estudi. Exercicis i treballs. Ús de les TIC | 50 | 2 | 6, 7, 8, 15 |
La metodologia docent es basa en:
Activitats dirigides (Classes teòriques i classes pràctiques)
Activitats autònomes (Estudi personal, realització de exercicis, producció de textos, participació a l’entorn virtual)
Activitats d’avaluació
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Avaluació continuada | 27% | 10 | 0,4 | 6, 7, 8, 9, 13, 12, 10, 3, 2, 1, 4, 15 |
Cercles de lectura / Participació activa | 8% | 5,5 | 0,22 | 5, 6, 7, 8, 9, 13, 12, 10, 2, 1, 4, 15 |
Estudi autònom | 5% | 3,5 | 0,14 | 6, 8, 9, 15 |
Examen escrit 1 | 30% | 3 | 0,12 | 6, 11, 14, 13, 12, 10, 3, 2, 1, 4, 15 |
Examen escrit 2 | 30% | 3 | 0,12 | 6, 7, 8, 9, 13, 12, 10, 15 |
S’ha de tenir en compte el següent:
L’estudiant rebrà la qualificació de “No avaluable” sempre que no hagi lliurat més del 30% de les activitats d’avaluació.
Avaluació única
Aquesta assignatura no preveu el sistema d’avaluació única.
Recuperació
Activitats d’avaluació excloses de la recuperació
No es podran recuperar les activitats d’avaluació continuada, que inclouen les següents activitats:
Procediment de revisió de les qualificacions
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
IMPORTANT:
Bibliografia obligatòria
Kennedy-Scanlon, Michael, Juli Cebrian & John Bradbury (2009) Guided Error Correction: Exercises for Spanish-Speaking Students of English. C1 Level, Book 1. Bellaterrra: Universitat Autònoma de Barcelona Servei de Publicacions.
McCarthy, Michael & Felicity O’Dell (2016) Academic Vocabulary in Use (2nd ed.). Cambridge: Cambridge University Press.
Hewings, Martin. (2023) Advanced Grammar in Use. (4th ed.). Cambridge: Cambridge University Press.
Bibliografia recomanada
Baker, Lida, Robyn Brinks Lockwood & Kristin Donnalley Sherman (2018) Grammar for Great Writing. Boston, MA: National Geographic Learning.
Hewings, Martin & Haines, Simon. (2015) Grammar and Vocabulary for Advanced. Cambridge: Cambridge University Press.
Powell, Debra. (2005) Common mistakes at CAE... and how to avoid them. Cambridge: Cambridge University Press.
Bibliografia complementària
Hewings, Martin & Craig Thaine (2012) Cambridge Academic English. An Integrated Skills Course for EAP. C1 level. Cambridge: Cambridge University Press.
Kennedy-Scanlon, Michael, Elisabet Pladevall & Juli Cebrian (2012) Guided Error Correction: Exercises for Spanish-Speaking Students of English. B2 Level. Bellaterrra: Universitat Autònoma de Barcelona Servei de Publicacions.
Swan, Michael (2016) Practical English Usage (4th ed.). Oxford: Oxford University Press.
Diccionaris
Oxford Advanced Learner’s Dictionary, OUP.
Collins CobuildEnglish Dictionary,Harper Collins Publishers.
Cambridge Advanced Learner’s Dictionary, CUP.
Collins English-Spanish/Spanish-English Dictionary, 6th ed., Grijalbo.
Longman Language Activator. Longman.
Longman Pronunciation Dictionary (3rd ed.). Longman.
Llocs web recomanats
English for Academic Purposes:
https://www.academic-englishuk.com/
https://www.eapfoundation.com/
Writing websites:
https://owl.purdue.edu/owl/index.html
Diccionaris online
https://www.ldoceonline.com (Longman Dictionary of Contemporay English)
https://www.merriam-webster.com(Merrian-Webster dictionaries on line)
https://dictionary.cambridge.org/(Cambridge dictionaries on line)
http://www.freecollocation.com/ (Oxford Collocations Dictionary for Students of English)
https://www.lexilogos.com/english/dictionary.htm (A comprehensive set of resources for the study of the English Language)
Pronúncia (online pronunciation dictionaries)
Altres
www.flo-joe.co.uk (Cambridge official examination practice)
www.pbs.org (American public television. Documentaries. American English)
No es requereix cap programari concret.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |
(PAUL) Pràctiques d'aula | 2 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |
(PAUL) Pràctiques d'aula | 3 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |
(PAUL) Pràctiques d'aula | 4 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |
(PAUL) Pràctiques d'aula | 5 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |
(PAUL) Pràctiques d'aula | 6 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |