Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500891 Infermeria | OB | 2 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha prerequisits oficials.
OBJECTIU GENERAL
Adquirir competències per intervenir en els àmbits de la promoció, prevenció, protecció i recuperació de la salut des de la pràctica infermera.
OBJECTIUS ESPECÍFICS
La Salut Pública és la disciplina que vetlla per la salut i benestar de tota la població, mitjançant intervencions individuals o col·lectives de prevenció, promoció i protecció.
3. MEDICIÓ DELS FENÒMENS DE SALUT I MALALTIA
6. SISTEMES SANITARIS
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
SEMINARIS ESPECIALITZATS (SESP) | 20 | 0,8 | |
TEORIA (TE) | 30 | 1,2 | |
Tipus: Autònomes | |||
ESTUDI PERSONAL | 91 | 3,64 |
La metodologia docent serà mixta.
Teoria (TE)
Sessions planificades amb la totalitat del grup. S’utilitzaran diferents estratègies docents: docència impartida per la professora amb exercicis pràctics i de reflexió.
Seminaris especialitzats (SESP)
Es realitzaran en grups reduïts d'estudiants estables durant totes les sessions (4-5 estudiants aproximadament) de manera presencial i guiades per un tutor o tutora.
Es treballaran 4 situacions/problemes vinculats amb els continguts de l’assignatura que permetrà que l’alumnat adquireixi habilitats per analitzar problemes, prioritzar i cercar informació, prendre decisions i avaluar la seva activitat.
Cada situació es treballarà en 5 hores presencials a classe repartides en dues sessions:
Es podran concertar tutories amb la coordinadora responsable de l’assignatura contactant prèviament per correu electrònic.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Avaluació dels seminaris mitjançant casos pràctics i resolució de problemes | 50% | 5 | 0,2 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 |
Avaluació escrita mitjançant proves objectives (Parcial 1) | 25% | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14 |
Avaluació escrita mitjançant proves objectives (Parcial 2) | 25% | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14 |
Aquesta assignatura no preveu el sistema d'avaluació única.
L'avaluació de l'assignatura contempla 3 moments d'avaluació amb 2 mètodes diferents amb la següent ponderació:
Obtenció de la nota final:
La nota global de l’assignatura s’obté de la suma de les notes ponderades dels diferents ítems d’avaluació (individual i grupal).
Per superar l’assignatura la qualificació de l’avaluació individual mitjançant proves objectives per valorar l’adquisició de coneixements de l’assignatura ha de ser igual o superior a 5 punts en una escala de l’1 al 10.
Es considerarà com a NO AVALUABLE l'alumnat que no realitzi les proves d’avaluació individual de coneixements de continguts i que no participi en les 4 sessions d'exposicions dels treballs dels seminaris especialitzats, exhaurint els drets a la matrícula de l'assignatura.
Segons l'acord 4.4 del Consell de Govern 17/11/2010 de la normativa d’avaluació́, les qualificacions seran:
L'estudiant té dret a la revisió́ de les proves d’avaluació́, per això es concretarà̀ la data al campus virtual.
Prova de recuperació
L'estudiant que no superari l’assignatura amb l’avaluació continuada es podrà presentar a una prova de recuperació programada a tal fi en el calendari d'exàmens.
Les condicions per a poder fer la prova de recuperació son:
La prova de recuperació inclourà els mateixos continguts que la prova d’avaluació no superada prèviament (Avaluació individual: prova parcial 1 i/o prova parcial 2; Avaluació grupal: situacions/problemes treballats en els seminaris especialitzats).
No es contempla l’opció de realitzar aquesta prova de recuperació per millorar la nota obtinguda.
Bibliografia específica:
Recursos a Internet:
No cal programari específic.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(SEM) Seminaris | 101 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 102 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 103 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 104 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 105 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 106 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 107 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 108 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 109 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(SEM) Seminaris | 110 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 101 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 102 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 103 | Català | primer quadrimestre | tarda |