Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500260 Educació social | OB | 1 |
2500261 Pedagogia | OB | 1 |
2500797 Educació Infantil | FB | 1 |
2500798 Educació Primària | OB | 1 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Aquesta assignatura no té prerequisits específics però és molt important que abans de començar el curs s'hagin actualitzat els coneixements de filosofia, història i ciències del món contemporani, assignatures comunes de l'ensenyament secundari post-obligatori.
Igualment és fonamental el domini dels llenguatges bàsics de l'estudi i comunicació en l'àmbit acadèmic (mapes conceptuals, elaboració de pòsters acadèmics, exposicions orals, operacions matemàtiques bàsiques, canvis d'unitats, redacció i ortografia, etc.)
Donada la metodologia docent que s’utilitzarà, aprenentatge basat en projectes i/o reptes, és oportú que l’alumnat es mentalitzi del que significa el treball autònom, el col·laboratiu i la recerca, per poder situar-se correctament davant del desafiament d’aprenentatge que se li plantejarà.
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. Això ha de permetre que l'estudiant prengui consciència de la pròpia implicació en aquest entorn, així com de les responsabilitats que ha d'assumir envers aquells elements que el configuren com ara el medi ambient, la sostenibilitat, l'educació, la cultura, les alteritats, etc.
En segona instància, l’alumnat d’aquesta assignatura, s’haurà d’endinsar en un sistema d’aprenentatge basat en projectes, problemes i/o reptes, que els obligarà a treballar intensament en una recerca individual o compartida amb un índex de treball autònom alt, i amb una responsabilitat intensa en la conducció i concreció del seu propi aprenentatge.
Ja que aquesta assignatura treballarà amb aprenentatge basat en projectes i reptes (ABPr i ABR, veure apartat de metodologia), els continguts que es presenten a continuació corresponen als diferents projectes a realitzar.
Cada alumne farà el projecte obligatori anual, més tres projectes (1 a cada trimestre), a triar entre els existents en cada horari i amb la optativitat pròpia del grau que s’estudiï.
Cada un dels tres projectes equivaldrà a 4 crèdits, fent el total de 12 crèdits de l’assignatura. El projecte obligatori anual té la docència inserida en els altres projectes i per tant no es considera amb crèdits propis.
Projecte OBLIGATORI ANUAL PER TOT L'ALUMNAT:
Una assignatura, una biografia, un viatge
REPTE: Elaborar un document on es reculli com està reflectit i present tot allò que vaig estudiant durant el meu “viatge” al llarg d’aquesta assignatura, en la meva quotidianitat.
BREU DESCRIPCIÓ: Aquest projecte està dissenyat per completar el sentit relacional (multi/transdisciplinari) de tota l’assignatura. Parteix entenent l’educació com un procés íntimament lligat a l’experiència personal: l’activitat acadèmica d’aprenentatge i la vida quotidiana s’entrellacen per aconseguir donar sentit i assentament a les activitats docents. També entén l’assignatura com un viatge al coneixement i sensibilitat des de i per la pròpia biografia. Per això, vol documentar tot aquest recorregut amb un diari visual que constati com en el meu dia a dia experimento els continguts que treballo en el conjunt de l’assignatura. Aquest document personal, es va construint de manera autònoma i amb escassa docència presencial, però amb el recolzament en forma de tutoria del professorat assignat.
Projecte: Paraules per canviar el mon
REPTE: Preparar una xerrada a l’estil TED que resulti amena, emotiva i inspiradora, i que motivi accions reflexives i transformadores.
BREU DESCRIPCIÓ: En els darrers anys, les xerrades TED han esdevingut el model d’un tipus d’oratòria altament efectiva que connecta a la perfecció amb la manera de divulgar idees pròpies de l’era digital. El professorat implicat en aquest projecte acompanyarà als estudiants en la preparació d’una conferència construïda seguint el model TED. La xerrada tindrà una duració d’entre 15 i 18 minuts, i servirà per propagar una idea inspiradora relacionada amb alguns dels reptes científics, tecnològics, socials o culturals que afrontem els éssers humans en l’actualitat o . L’objectiu final és elaborar un discurs motivador que estimuli els oients a canviar en un sentit positiu la seva vida personal, el seu nucli social o el món on viu. La xerrada serà enregistrada en vídeo i es penjarà en una plataforma digital per tal que pugui ser utilitzada com a material docent en els centres educatius preuniversitaris.
Projecte: Corresponsals de les migracions amb mirada de gènere
REPTE: Contra-narratives de les migracions: gènere, vulnerabilitat i mobilitats en l’economia global.
BREU DESCRIPCIÓ: Aquest projecte pren el seu nom del llibre Corresponsals de les migracions (Marthos, 2012) que es va construir des de la responsabilitat de narrar d’una altra manera el fet migratori, amb una aproximació a la vida quotidiana de les persones migrades per abordar en aquest cas les formes de representació des d’una mirada de gènere i anti-racista. El repte o pregunta al fil d’aquesta publicació és: Calen corresponsals de les migracions amb mirada de gènere? Tenint en compte aquesta pregunta, es farà un treball de recerca utilitzant metodologies narratives i visuals per a construir una sèrie de contra-relats (còmic, audiovisual, relat periodístic, etc.) sobre les condicions de treball i la vida quotidiana de les persones migrades a Catalunya.
Projecte: La democràcia està en perill? La temptació de l’autoritarisme
REPTE: Fer un míting polític i material electoral on s’argumentin i defensin l’assumpció d’un programa d’acció política des de qualsevol opció ideològica.
BREU DESCRIPCIÓ: A punt d’acabar la segona dècada del segle XXI ens trobem en un moment d’impàs i desconcert sociopolític, econòmic i cultural del conjunt de la societat occidental (i mundial). La por a la creixent complexitat sociològica, el buit de grans ideologies, el retorn a un capitalisme previ a 1945 i els canvis tecnològics, ens estan portant a una onada de respostes electorals amb cada cop més protagonisme de formacions que proposen models autoritaris tendents a restringir el pluralisme i les llibertats fonamentals. Està la democràcia en risc? Perquè hi ha tants europeus i americans que es senten atrets per respostes “dures” i simples a problemes complexos? Intentar entendre el perquè d’aquesta deriva, reflexionar al voltant de la metodologia psicològica i fomentar la capacitat d’anàlisi dels alumnes des d’una mirada global a la societat actual és l’objectiu d’aquest projecte.
Projecte: Som el que mengem: Ecologia, identitat cultural i canvi social
REPTE: Elaborar una estratègia de consum sostenible i saludable per a un centre educatiu, a partir de la investigació, diagnosi i propostes de millora i sostenibilitat.
BREU DESCRIPCIÓ: L’alimentació és la base de moltes característiques dels éssers humans, de la seva salut, del seu entorn ecològic i social i la seva identitat cultural. Som el que mengem, en molts aspectes diferents, el nostre cos depèn de l’alimentació per a poder dur a terme les funcions vitals bàsiques i també pot ser un factor determinant i relacionat amb diverses malalties. Al mateix temps, el tipus d’alimentació d’una societat determina peces clau de l’economia, els ecosistemes i la política. Així com també la nostra identitat cultural està molt enllaçada amb el tipus d’alimentació que tenim. Per tant, canvis en l’alimentació poden induir a canvis a nivell social, cultural i ambiental. Un dels objectius principals d’aquest projecte és capbussar-nos en aquest mon de l’alimentació i els seus impactes a nivell ecològic, social i cultural.
Projecte: Utopies socials: com viure exponencialment en un món finit
REPTE: Elaborar una estratègia de futur, davant la idea actual de creixement infinit, amb possibles escenaris a partir d’una diagnosi, contemplant concretament un tema, un moment històric i un lloc concret. L’elecció del tema, el moment i el lloc es farà tenint en compte els factors que vertebren l’assignatura: socials, geogràfics, polítics, científics i culturals.
BREU DESCRIPCIÓ: Aquest projecte està dissenyat per tal que l’alumne pugui comprendre el macro-comportament de l’espècie humana en el seu esdevenir global, tenint en compte que aquesta globalitat es manifesta específicament en un context espai-temporal molt concret. La perspectiva transdisciplinaria ens aportarà una visió àmplia de la complexitat i de la interdependència dels fenòmens humans i la natura, així com un marc teòric i pràctic dins del qual poder pensar i proposar un ventall el més ampli possible de solucions a les potencials ruptures del futur immediat.
Projecte: Pensant el futur: Transhumanisme i Bioètica
REPTE: Orientar-nos en l’ampli coneixement que requereix abordar la complexitat que representa actualment la relació entre biotecnologia i la vida. Per això, plantegem l’elaboració d’una unitat didàctica que contingui els materials per assolir aquest repte. Aquesta caixa contindrà diverses activitats per abordar, des de les diferents disciplines del projecte, els coneixements necessaris per tenir una perspectiva crítica d’aquesta realitat.
BREU DESCRIPCIÓ: Sovint en educació ens trobem amb conceptes i temes que poden resultar difícils de comprendre o, fins i tot, avorrits. En aquest sentit, parlar de transhumanisme, ètica i/o bioètica també ho podria ser. Per això proposem que els estudiants preparin una maleta de gamificació on es trobaràn diferents activitats per tal que els seus futurs estudiants aprenguin sobre ètica i transhumanisme tot jugant i seguint la filosofia del "learning by doing". Els estudiants no només aprendràn, si no que podràn experimentar i crear estris tal i com ells els imaginin al llarg de les sessions en que s’utilitzi la maleta. Aquesta maleta inclourà un seguit d'activitats que, seguint un fil argumental clar i uns objectius concrets, han de permetre als infants de l'edat i context educatiu especificat, a aprendre què és el transhumanisme, quines són les seves implicacions ètiques, socials i bioètiques.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Sessions de seminari | 45 | 1,8 | 1, 34, 7, 12, 13, 19, 27, 28, 31 |
Sessions en gran grup | 45 | 1,8 | 29, 30, 11, 14 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutorías presenciales / virtuales: colectivas o individuales. Revisión de actividades aprendizaje basado en proyectos ABP | 45 | 1,8 | 29, 30, 12, 13, 11, 14, 31 |
Tipus: Autònomes | |||
Realització dels projectos individuals o en grup. Reptes, investigacions, preguntes. | 150 | 6 | 29, 30, 7, 19, 11, 28, 14, 31 |
Aquesta assignatura treballarà amb aprenentatge basat en projectes i/o reptes (ABPr, ABR) amb un transfons final de caire transdisciplinari. És a dir, els projectes integraran coneixements i casos de diferents disciplines, des de una mirada holística i transversal.
Cada estudiant farà el projecte obligatori anual, més tres projectes (1 a cada trimestre), a triar entre els existents en cada horari (veure descripció a l'apartat continguts) i segons les variables que la seva especialitat permet.
L'aprenentatge basat en projectes és una metodologia docent de creixent interès en l'ensenyament, tant per les abundants evidències de la seva eficàcia, com perquè aquesta metodologia permet abordar de manera integral alguns dels reptes que ens planteja l'adaptació de la docència als requeriments de l'Espai Europeu d'Educació Superior (reptes com ara la planificació del treball de l'estudiant dins i fora de classe, o el desenvolupament de competències transversals).
El centre del procés d'ensenyament/aprenentatge és l'estudiant i sota aquesta premissa s'ha planificat la metodologia de l'assignatura.
Així, la metodologia estarà centrada en tres tipus de sessions. D'una banda hi haurà sessions amb tot el grup classe, amb diferents tipus de suports, i activitats de caire transdisciplinari. D'altra banda hi haurà activitats en grups més petits en sessions de seminari o de laboratori.
La metodologia docent i l'avaluació proposades poden experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries.
Aquesta metodologia possibilitarà l'aplicació dels coneixements impartits, l'anàlisi i la resolució de casos i de problemes pràctics, la realització de petites recerques i l'experimentació. Això permetrà que l'estudiantat construeixi la seva pròpia visió crítica del món i de la societat en la què vivim.
Finalment, es realitzaran algunes sortides de camp relacionades directament amb els projectes treballats per conèixer de manera directa i aplicada els continguts relacionats, i pot ser que alguna d'elles impliqui un cost (per ex. cost de l'entrada a una exposició o taller) per l'alumnat, que sempre s'intentarà que sigui el mínim possible.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Projecte 1er trimestre | 16.67% | 3 | 0,12 | 1, 6, 5, 34, 2, 29, 30, 10, 32, 3, 15, 7, 18, 17, 16, 12, 13, 19, 11, 22, 23, 24, 25, 26, 21, 27, 28, 9, 14, 8, 31, 33, 20 |
Projecte 2n trimestre | 16.67% | 3 | 0,12 | 1, 6, 4, 5, 34, 2, 29, 30, 10, 32, 3, 15, 7, 18, 17, 16, 12, 13, 19, 11, 22, 23, 24, 25, 26, 21, 27, 28, 9, 14, 8, 31, 33, 20 |
Projecte 3r trimestre | 16.67% | 3 | 0,12 | 1, 6, 4, 34, 2, 29, 30, 10, 32, 3, 15, 7, 18, 17, 16, 12, 13, 19, 11, 22, 23, 24, 25, 26, 21, 27, 28, 9, 14, 8, 31, 33, 20 |
Projecte anual obligatori | 25% | 3,75 | 0,15 | 1, 6, 34, 2, 29, 30, 3, 15, 7, 18, 12, 13, 19, 11, 27, 28, 9, 14, 8, 31, 20 |
Test de coneixements: els imprescindibles | 25% | 2,25 | 0,09 | 2, 12, 27, 9 |
L'avaluació de l'assignatura es realitzarà al llarg de tot el curs acadèmic mitjançant les activitats especificades.
Cada trimestre es realitzarà un projecte diferent en grups de 3 persones, per tant, el 50% de la nota final de l'assignatura serà fruit del treball en grup. Cada projecte anirà acompanyat també d'un test per avaluar els coneixements imprescindibles associats al projecte (25%).
Un altre 25% de la nota serà el projecte individual "una assignatura, una biografia un viatge". Per tal de poder aprovar l'assignatura, es imprescindible presentar el projecte anual individual "Una assignatura, una biografia, un viatge" i obtenir una qualificació mínima de 4 d'aquest projecte. Respecte a aquest projecte, cal tenir en compte:
a) La redacció ha de seguir correctament les normes gramaticals i ortogràfiques. En cas contrari es restaran 2 punts a la nota de l’entrega.
b) Si el lliurament es fa fora de termini (sensejustificació), es restaran 2 punts a l’entrega.
c) És obligatori assistir a un mínim de 3 tutories.
d) En cas de no presentar el projecte (o suspendre el projecte amb una nota inferior a 4) quedarà suspesa l’assignatura sencera de Mirem el Món: projectes transdisciplinaris.
Per tal de poder accedir a la recuperació, cal una qualificació mínima total de l’assignatura de 3.5. Per participar a la recuperació, l'alumnat ha d'haver estat prèviament avaluat en un conjunt d'activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de dues terceres parts de la qualificació total de l'assignatura. Seran recuperables els exàmens individuals dels diferents projectes i el projecte anual. El tipus de prova per a recuperar-los serà un examen i/o una nova entrega millorada del projecte anual.
Aquesta assignatura no preveu el sistema d’avaluació única.
Cada projecte trimestral tindrà tres entregues qualificables, i les diferents dates d'entrega al llarg del curs seran les següents:
Projecte del primer trimestre:
-Grups de dilluns: 30/09/24; 21/10/24; 4/11/24
-Grups de dimecres: 09/10/24; 30/10/24; 13/11/24
-Grups de divendres: 4/10/24; 25/10/24; 15/11/24
-Grups de dilluns: 2/12/24; 13/01/25; 10/02/25
-Grups de dimecres: 11/12/24; 15/01/25; 12/02/25
-Grups de divendres: 20/12/24; 24/01/25; 21/02/25
Projecte del tercer trimestre:
-Grups de dilluns: 10/03/25; 31/03/25; 28/04/25
-Grups de dimecres: 12/03/25; 2/04/25; 30/04/25
-Grups de divendres: 21/03/25; 11/04/25; 02/05/25
Cada projecte trimestral tindrà un test de coneixements imprescindibles, i les diferents dates d'entrega al llarg del curs seran les següents:
Grups de dilluns: 28/10/24 (test del projecte del primer trimestre), 20/01/25 (test del projecte del segon trimestre), 7/04/25 (test del projecte del tercer trimestre)
Grups de dimecres: 6/11/24 (test del projecte del primer trimestre), 22/01/25 (test del projecte del segon trimestre), 9/04/25 (test del projecte del tercer trimestre)
Grups de divendres: 08/11/24 (test del projecte del primer trimestre), 14/02/25 (test del projecte del segon trimestre), 25/04/25 (test del projecte del tercer trimestre)
La qualificació del projecte anual "Una assignatura, una biografia, un viatge" constarà de dues dates d'entrega i seran les següents:
15 de desembre 2024
7 de juny 2025
Data de recuperació:
30 de juny i/o 1 de juliol 2025
La presencialitat a classe, la participació i la implicació en el treball són molt importants per a aquesta assignatura d'aprenentatge basat en projectes. És per aquesta raó que l'assistència es considera obligatòria (mínim el 80%).
La nota de l'assignatura s'obté fent la mitjana de les notes de les diverses activitats segons els valorsde ponderació mostrats. Per aprovar l'assignatura s'ha d'obtenir un mínim de 5 a la nota final. La no realització d'alguna deles activitats avaluatives és un zero en aquella activitat.
Les qualificacions de cada una de les evidències avaluatives es faran públiques al Moodle en el termini de les tres setmanes següents al seu lliurament. L'estudiant que vulgui revisar la nota haurà de fer-ho en els 15 dies posteriors a la seva publicació, en l'horari de tutories que el professorat té establert per aquesta assignatura.
L'assignatura no guarda notes de parts, d'un curs per l'altre.
Totes les activitats avaluables estaran sotmeses a criteris formals, entre ells ortografia, redactat i presentació. El professoratpodrà suspendre o baixar la nota de l'activitat que consideri que no reuneix uns mínims acadèmics en els aspectes esmentats.
La copia o plagi de material, tant en el cas de treballs com en el cas dels exàmens, constitueixen un delicte que serà sancionat amb un zero a l'activitat. En cas de reincidència es suspendrà tota l'assignatura.
Recordem que es considera "còpia" un treball que reprodueix tot o gran part del treball d'un/a altre/a. "Plagi" és el fet de presentar tot o part d'un text d'un autor com a propi, sense citar les fonts, siguin en paper o en format digital.
Veure documentació de la UAB sobre "plagi" a: http://wuster.uab.es/web_argumenta_obert/unit_20/sot_2_01.html.
Per aprovar aquesta assignatura, cal que l'estudiant mostri, en les activitats que se li proposin, una bona competència comunicativa general, tant oral com per escrit, i un bon domini de la llengua o lesllengües vehiculars que consten a la guia docent. Recordem que, en el cas de la llengua catalana pels Graus d'educació infantil i primària, a primer i segon curs es demana que l'estudiantat tingui unacompetència lingüística equivalent al nivell C1 i que a partir del 3er. curs del grau l'estudiant haurà d'haver mostratuna competència equivalent al nivell C2.
TÍTOL DEL PROJECTE: Paraules per canviar el mon
Ferran Ramon-Cortés. (2013). L’illa dels 5 fars: un recorregut per les claus de la comunicació. Barcelona. La butxaca
Leith, S. (2011). Està parlant amb mi? La retòrica d'Aristòtil amb Obama. Madrid, Espanya: Taure.
TED. Manual del orador. (s.f.). Recuperat 2 juliol, 2019, de http://storage.ted.com/tedx/manuals/TEDx_Manual_del_Orador.pdf
TÍTOL PROJECTE: Corresponsals de les migracions amb mirada de gènere
Bauman, S. (2005). Vides malgastada. La modernitat i els seus pàries. Mèxic: FFE.
Butler, J. (2004). Vides precàries: el poder del dolor i la violència. Barcelona, Espanya: Paidós.
Jean-Luc, Nancy. La existencia exiliada. Revista de Estudios Sociales [En línea]. 08 | 01/01/2001, Publicat el 7 desembre 2018, consultat el 2 juliol 2019. URL: http://journals.openedition.org/revestudsoc/28892
TÍTOL DEL PROJECTE: Utopies socials: com viure exponencialment en un mon finit
Sempere, J. (2018). Les cendres de Prometheus: transició energètica i socialisme. Barcelona, Espanya: passat & present.
Diamond, J.M. (2005). Col·lapse: per què algunes societats perduren i d'altres desapareixen. Barelona ,Espanya: Debatre sobre. Disponible en línia:https://issuu.com/fundacionbasura/docs/diamond__jared_-_colapso._por_que_a
TÍTOL DEL PROJECTE: Ètica i transhumanisme
Cortina, A., & Serra, M. A. (2015). ¿Humanos o Posthumanos? Barcelona, Espanya: Fragmenta.
Déquez, A. (2017). La Tranhumanisme. La recerca de la millora humana. Barcelona, Espanya: Herder.
Ferry, L., & Martorell, A. (2017). La revolució Transhumista: com Technomedicine el món i Uberization van a transformar les nostres vides. Madrid, Espanya: Aliança.
Penyes, E. (2018, 11 d'abril). El transhumanisme convertirà les classes socials en classes biològiques. Entrevistem a Antonio Diéguez, catedràtic de lògica i filosofia de la Universitat de Màlaga i expert en transhumanisme. Recuperat2Juliol, 2019, https://Ethic.es/2017/11/transhumanismo-Antonio-Dieguez/
Shelley M. (2020). Frankenstein. Editorial Alma, Barcelona, 2020
TÍTOL DEL PROJECTE: Som el que mengem: Ecologia, Identitat cultural i canvi social.
Carson, R. (1962). Primavera silenciosa. Ed. Crítica.
Mies, M., & Shiva, V. (1997). Ecofeminisme: teoria, crítica i perspectives. Barcelona, Espanya: Icaria.
Vivas, E. (2014). El negoci dels aliments. Barcelona, Espanya: Icaria.
TÍTOL DEL PROJECTE: La democràcia està en perill? La temptació de l’autoritarisme
Rodon, T. (2017). L’erosió de la confiança en la democràcia. Eines per a l'esquerra nacional [en línia], 2017, Núm. 29 , p. 12-27. https://www.raco.cat/index.php/Eines/article/view/328969 [Consulta: 02-07-19]
Perrineau, P. (s.f.). L’extrema dreta a Europa i el malestar democràtic. Recuperat 2 juliol, 2019, de https://www.iemed.org/observatori/arees-danalisi/arxius-adjunts/anuari/med.2011/Perrineau_cat.pdf
Fonts, J.F.(2008). Totalitarisme: origen i evolució d'un concepte clau. Revista d'estudis polítics, 0(134). https://RECYT.FECYT.es/index.php/RevEsPol/article/View/45485
No cal programari específic.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 101 | Català | anual | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 102 | Català | anual | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 103 | Català | anual | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 201 | Català | anual | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 202 | Català | anual | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 203 | Català | anual | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 211 | Català | anual | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 212 | Català | anual | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 213 | Català | anual | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 311 | Català | anual | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 312 | Català | anual | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 313 | Català | anual | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 411 | Català | anual | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 412 | Català | anual | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 413 | Català | anual | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 611 | Català | anual | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 612 | Català | anual | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 613 | Català | anual | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 621 | Català | anual | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 622 | Català | anual | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 623 | Català | anual | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 711 | Anglès | anual | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 712 | Anglès | anual | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 713 | Anglès | anual | tarda |
(SEM) Seminaris | 101 | Català | anual | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 102 | Català | anual | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 103 | Català | anual | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 201 | Català | anual | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 202 | Català | anual | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 203 | Català | anual | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 211 | Català | anual | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 212 | Català | anual | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 213 | Català | anual | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 311 | Català | anual | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 312 | Català | anual | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 313 | Català | anual | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 411 | Català | anual | tarda |
(SEM) Seminaris | 412 | Català | anual | tarda |
(SEM) Seminaris | 413 | Català | anual | tarda |
(SEM) Seminaris | 611 | Català | anual | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 612 | Català | anual | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 613 | Català/Espanyol | anual | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 621 | Català | anual | tarda |
(SEM) Seminaris | 622 | Català | anual | tarda |
(SEM) Seminaris | 623 | Català | anual | tarda |
(SEM) Seminaris | 711 | Anglès | anual | tarda |
(SEM) Seminaris | 712 | Anglès | anual | tarda |
(SEM) Seminaris | 713 | Anglès | anual | tarda |
(TE) Teoria | 1 | Català | anual | matí-mixt |
(TE) Teoria | 2 | Català | anual | matí-mixt |
(TE) Teoria | 21 | Català | anual | matí-mixt |
(TE) Teoria | 31 | Català | anual | matí-mixt |
(TE) Teoria | 41 | Català | anual | tarda |
(TE) Teoria | 61 | Català | anual | matí-mixt |
(TE) Teoria | 62 | Català | anual | tarda |
(TE) Teoria | 71 | Anglès | anual | tarda |