Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2503868 Comunicació de les Organitzacions | OB | 3 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No es requereixen requisits previs.
L'assignatura forma part de la matèria de Comunicació Corporativa, en bloc amb altres assignatures com: Comunicació Interna, Gestió de la Imatge Pública, Fotografia Institucional i Corporativa.
En la societat actual i en un món tan globalitzat, les crisis són una constant, afectant d'una manera o altra en la imatge i reputació de les organitzacions. Partint de l'àmbit corporatiu, es tracta d'introduir a l'alumnat en el coneixement de la gestió de les crisis empresarials i institucionals, les diferents tipologies de crisi existents i com gestionar-les des del punt de vista comunicatiu.
1. Què entenem per crisi en l'àmbit empresarial i institucional.
2. Què caracteritza una crisi i els seus riscos
3. Seqüencialitat del desenvolupament d'una crisi.
4. Tipologies de crisi més habituals
5. Principis de la comunicació de crisi
6. El pla de crisi. Dispositiu i manual de crisi.
7. Vinculació entre crisi empresarial / institucional i reputació, activisme de marca i responsabilitat social empresarial.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals | 15 | 0,6 | 1, 3, 5, 8, 9, 10, 13, 14 |
Pràctiques | 21 | 0,84 | 1, 3, 8, 9, 10, 13 |
Seminaris | 12 | 0,48 | 1, 3, 5, 8, 9, 10, 13, 14 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 7,5 | 0,3 | 3, 8, 9, 10, 13 |
Tipus: Autònomes | |||
Treball de l'alumnat, lectures, vídeos | 87 | 3,48 | 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15 |
MD1: Classes magistrals
MD2: Classes de resolució de problemes/casos/exercicis
MD4: Elaboració de treballs/informes
MD5: Lectura d'articles/informes d'interès
MD6: Presentació oral de treballs
MD7: Tutories
MD8: Seminaris
MD11: Pràctiques d'aula
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència Seminaris | 10% | 3,5 | 0,14 | 1, 3, 6, 8, 9, 10, 13, 15 |
Examen | 40% | 2 | 0,08 | 3, 5, 7, 9, 10, 12, 13 |
Treballs pràctics | 50% | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 |
El sistema d'avaluació que s'aplicarà en l'assignatura és el següent, en funció de si es evaluació continuada o evaluació única.
EVALUACIÓ CONTINUADA
- realització de treballs en grup (50%) sobre la qualificació final.
- assistència seminaris (10%) sobre la qualificació final.
- examen tipus test (40%) sobre la qualificació final.
Per superar l'assignatura s'han d'aprovar tant els treballs com l'examen.
L'assistència als seminaris és obligatòria (mínim 80%), i no és recuperable la seva realització ni assistència. Només es tindran en compte les faltes d'assistència degudament justificades i documentades.
EVALUACIÓ ÚNICA
- realitizació d' un treball de curs (50%) sobre la qualificació final. A lliurar el día de l'examen.
- prova de resolució de casos de crisi (10%) sobre la base de diverses lectures sobre la matèria. Aquesta prova será presencial i tindrá lloc el mateix día de l'examen.
- examen (40%) sobre la qualificació final.
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
L'assignatura inclou la possibilitat de recuperació, sota les següents directrius: l'alumne que suspenguil'examen podrà accedir a un segon examen en període de recuperació. En aquest cas la nota màxima a obtenir seria aprovat (5 o 6).
L'alumne que desitgi millorar la nota de la primera convocatòria de l'examen s'haurà de preparar una bibliografia específica (a consultar amb l'equip docent). La nota definitiva seria l'última obtinguda, independentment que aquesta fos inferior a la primera.
En cas de segona matrícula, l’alumnat podrà fer una única prova de síntesi que consistirà en l'elaboració d'un treball. La qualificació de l’assignatura correspondrà a la qualificació de la prova de síntesi.
Per a la realització de treballs i presentacions calen processadors de text tipus Word, Power Point, Canva o similars.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 71 | Espanyol | segon quadrimestre | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 72 | Espanyol | segon quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 7 | Espanyol | segon quadrimestre | tarda |