Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2503868 Comunicació de les Organitzacions | OB | 3 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
L'assignatura no té requisits previs obligatoris.
Els objectius d'aquesta assignatura són:
1. Introduir a l'estudiant en el nou món de la nova comunicació a través de les xarxes socials que potencien la immediatesa.
2. Conèixer les diferents noves formes de comunicació creant valor de marca oferint un gran impacte des de qualsevol dispositiu digital.
3. Analitzar del paper del màrqueting de la comunicació i la seva evolució diària amb la creació de productes o serveis creatius amb un gran impacte social.
1.. Introducció.
1.1 El vídeo màrqueting.
1.2 La publicació de materials audiovisuals.
2. Màrqueting comunicació. Públic objectiu.
2.1 DAFO/PESTLE/SOSTAC
3. Xarxes Socials anomenades "arbres de la comunicació" i el seu ús.
3.1 Instagram, Pinterest, Facebook, TikTok, Twitter i YouTube.
4. Publicitat en els diferents mitjans de comunicació online i offline.
5. Evergreen. YouTube i estratègies.
6: Màrqueting de continguts en aplicacions.
7. Bloc de conclusions.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Clase Magistral | 15 | 0,6 | 1, 3, 9, 8 |
Practiques a l'aula | 18 | 0,72 | 1, 3, 4, 6, 9, 8 |
Resoluciò de problemes | 7 | 0,28 | 1, 4, 6 |
Seminari | 8 | 0,32 | 1, 3, 6, 9, 8 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 15 | 0,6 | 1, 3, 4, 6 |
Tipus: Autònomes | |||
Practiques: Preparació de materials | 62 | 2,48 | 1, 3, 6, 9, 8 |
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència i participació activa a l'aula | 10 | 15 | 0,6 | 1, 3, 4, 10, 5, 6, 9, 7, 8 |
Examen teòric/pràctic | 35 | 2 | 0,08 | 1, 3, 2, 8 |
Realització de Pràctiques | 25 | 4 | 0,16 | 1, 3, 4, 6, 9, 8 |
TREBALL DE CURS | 30 | 4 | 0,16 | 1, 3, 4, 6, 9, 8 |
Bibliografia bàsica
Karin, Carr. (2021). The YouTube for Real Estate Agents Content Planner. Simplify Your Video and Content Creation.
Smith, PR. (2019). SOSTAC Guide to your Perfect Digital Marketing Plan.
Graap, Andreas. (2015). Video-Marketing (mitp Business) Erfolgreicher Content für YouTube & Co.
Fernández Pardo, Ana. (2015). Marca busca egoblogger.
Godin, Seth. (2018). This is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn to See.
Godin, Seth. (2011). La Vaca Púrpura.
Holiday, Ryan. (2014). Growth Hacker Marketing.
Kotler, Philip. (2017). Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital.
Escalona, Núria.(2013). #Digitalk. Del Màrqueting Directe a la Comunicació 2.0.
Borges, Virginia. (2015). No gastes en Marketing.
Fleming, Noah. (2015). Evergreen Cultivate the Enduring Customer Loyalty that Keeps your Business Thriving.
Bibliografia complementària
La bibliografia complementària serà compartida al llarg del curs a través del Campus virtual.
Word, Excel, Powerpoint
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 71 | Català/Espanyol | segon quadrimestre | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 72 | Català/Espanyol | segon quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 7 | Català/Espanyol | segon quadrimestre | tarda |