Titulaciķ | Tipus | Curs |
---|---|---|
2503868 Comunicaciķ de les Organitzacions | FB | 1 |
Podeu consultar aquesta informaciķ al final del document.
No hi ha prerequisits especials.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals i seminaris | 48 | 1,92 | 1, 2, 3, 11, 5, 6, 7, 4, 10, 8 |
Tipus: Supervisades | |||
Lectures | 48 | 1,92 | 1, 2, 11, 5, 6, 10 |
Tipus: Autōnomes | |||
Elaboraciķ del treball | 52 | 2,08 | 1, 2, 3, 11, 5, 6, 7, 4, 10, 8 |
Classes teòriques, seminaris de debat, lectures orientades i seguiment dels treballs de curs.
El calendari detallat amb el contingut de les diferents sessions s’exposarà el dia de presentació de l’assignatura. Es penjarà també al Campus Virtual on l’alumnat podrà trobar la descripció detallada dels exercicis i pràctiques, els diversos materials docents i qualsevol informació necessària per a l’adequat seguiment de l’assignatura. En cas de canvi de modalitat docent per raons sanitàries, el professorat informarà dels canvis que es produiran en la programació de l’assignatura i en les metodologies docents.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulaciķ, per a la complementaciķ per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluaciķ de l'actuaciķ del professorat i d'avaluaciķ de l'assignatura/mōdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen | 50% | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 11, 5, 6, 7, 4, 9, 10, 8 |
Participaciķ a classes i seminaris | 10% | 0 | 0 | 1, 3, 11, 5, 6, 4, 9, 10 |
Treball | 40% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 11, 5, 6, 7, 4, 9, 10, 8 |
Avaluació continuada
L’avaluació continuada està fixada en les activitats i percentatges següents:
50% Examen teòric
30% Examen pràctic
20% Treball
Avaluació única
L’alumnat tindrà dret a optar per l’avaluació única en els termes que estableix la normativa vigent. Les activitats i percentatges d’aquesta modalitat estan fixats de la forma següent:
50% Examen teòric
30% Examen pràctic
20% Treball
L’alumnat que opti per avaluació única podrà realitzar els dos exàmens el mateix dia, com marca la normativa.
La data de lliurament del treball serà la mateixa que s’estableixi per a l’alumnat que segueixi l’avaluació continuada.
Recuperació de l’avaluació continuada
L’alumnat tindrà dret a la recuperació de l’assignatura si ha estat avaluat del conjunt d’activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de l’assignatura.
Per poder-se presentar a la recuperació de l’assignatura s’haurà hagut d’obtenir una nota mitjana de 3 sobre 10.
La recuperació consistirà en un examen teòric i pràctic. El percentatge de cada part serà el mateix que en l’avaluació ordinària. El treball de curs no és recuperable, de manera que la nota serà la mateixa que l’obtinguda inicialment.
La nota màxima que es pot obtenir en la prova de recuperació és un 5 sobre 10.
Recuperació de l’avaluació única
Per optar a la recuperació de l’avaluació única caldrà haver realitzat l’avaluació única ordinària i haver obtingut una nota mitjana de 3 sobre 10.
La recuperació consistirà en un examen teòric i pràctic. El percentatge de cada part serà el mateix que l’establert en l’avaluació ordinària. El treball de curs no és recuperable, de manera que la nota serà la mateixa que l’obtinguda inicialment.
La nota màxima que es pot obtenir en la prova de recuperació és un 5 sobre 10.
Observacions generals
L’estudiant que realitzi qualsevol irregularitat (còpia, plagi, suplantació d’identitat, etc.) que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació. En cas que es produeixi més d’una irregularitat, la qualificació final de l’assignatura serà 0.
En tot el procès d’avaluació en tindran en compte criteris de prespectiva de gènere i de respecte per la diversitat cultural.
Briggs, Asa (2002), De Gutenberg a Internet. Una historia social de los medios de comunicación, Madrid: Taurus.
Camprubí, Xevi (2020), La revolució de la impremta. La contribució de la tipografia al desenvolupament de la Catalunya moderna, Catarroja: Afers.
Freund, Gisèle (1993), La fotografía como documento social, Barcelona: Gustavo Gili.
Gómez Mompart, Josep Lluís; Marín, Enric (1999), Historia del Periodismo Universal, Madrid: Síntesis.
Marín, Enric; Tresserras, Joan Manuel (1994), Cultura de masses i postmodernitat, València: 3i4.
McLuhan, Marshall (1993), La Galaxia Gutenberg. Génesis del Homo Typographicus, Barcelona: Círculo de lectores.
Moragas, Miquel de (2022), La comunicación y sus cambios. De los orígenes al móvil, Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona.
Vázquez Montalbán, Manuel (1985), Historia y comunicación social, Madrid: Alianza Editorial.
Williams, Raymond (1992), Historia de la Comunicación, Barcelona: Bosch.
No es requereix el coneixement de cap programari específic més enllà dels paquets d'ofimàtica habituals.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(SEM) Seminaris | 71 | Catalā | primer quadrimestre | tarda |
(SEM) Seminaris | 72 | Catalā | primer quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 7 | Catalā | primer quadrimestre | tarda |