Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2503873 Comunicació Interactiva | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Es recomana cursar aquesta assignatura juntament amb les assignatures:
Aprendre a integrar models 3D (escenaris, objectes i personatges) en projectes interactius com videojocs o aplicacions. Aprendre a realitzar riggings, skinnings, animacions i interfaces competitives.
Aprendre a utilitzar Unity i a gestionar scripts i shaders per a assolir un resultat.
1. Modelat d’elements amb rigging |
2. Fonaments de Unity
3. Animació 3D
4. Integració d’elements animats
5. Interfície i acabats dins el motor
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes de teoria | 15 | 0,6 | 1, 2, 3, 4, 9, 10, 14, 6 |
Tipus: Supervisades | |||
Projecte | 21 | 0,84 | 1, 5, 4, 8, 11, 7, 14, 15, 16, 6, 13, 17, 12 |
Pràctiques | 12 | 0,48 | 3, 5, 4, 9, 10, 11, 14, 15, 16, 6, 13, 17 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi de teoria | 15 | 0,6 | 3, 4, 9, 6 |
Treball autonom pràctica | 12 | 0,48 | 5, 8, 9, 10, 11, 6, 13, 17 |
Treballar en el projecte | 37 | 1,48 | 3, 5, 4, 8, 9, 11, 7, 14, 15, 6, 13, 17, 12 |
Aquesta assignatura té més pes la part de pràctica i de projecte respecte la part teòrica. La part pràctica I de projecte es realitzarà en sessions de treball tutoritzades pel professor, sessions de demostració dels treballs i entregues de memòria i documentació i de treball autònom realitzat per part de l'alumne de forma individual o en grup.
TEORIA: Classes de tipus magistral amb material que es proporcionarà prèviament en el Campus virtual on s'introdueixen els conceptes teòrics i pràctics de l'assignatura. Tot i ser classes de teoria, una bona part de la sessió es destinarà a solucionar individualment o en grup problemes plantejats pel professor. Es recomana disposar de portátil per a aquestes sessions.
PRÀCTIQUES: Es plantejaran casos pràctics d’escenaris diferents en grups de 3 persones, on es proporcionarà un enunciat i els alumnes han d’implementar i presentar una solució en Blender i en Unity del cas. En aquests casos pràctics requeriran l'aplicació dels conceptes explicats a les classes de teoria.
PROJECTE: A meitat de curs en grups 3 o 4 els alumnes se’ls hi proporcionarà una proposta de projecte consistent en realitzar l’entorn adient per a una aplicación o un videojoc que realitzaran durant 6 setmanes. Els alumnes també podran fer propostes de projecte. En les sessions de classe els alumnes faran treball grupal tutoritzat per professor i hauran de fer entregues periòdiques de documentació. El darrer dia de classe cada grup farà una presentació oral del projecte, havent entregat prèviament una memòria del treball realitzat.
NOTA: Es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, perquè l'alumnat empleni les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul. COMPETÈNCIES: Es pretén que els alumnes adquireixin (a més de les especificades a l'apartat 5) les següents competències:
PROGRAMARI: |
El mateix que a les practiques.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència i participació en sessions de projecte | 0.1 | 21 | 0,84 | 1, 2, 5, 4, 8, 9, 10, 11, 7, 14, 15, 16, 6, 13, 17, 12 |
Avaluació continuada individual Teoria | 0.2 | 3 | 0,12 | 3, 4, 9, 10, 7 |
Avaluació de treballs pràctics | 0.2 | 3 | 0,12 | 1, 2, 3, 5, 4, 8, 9, 10, 11, 7, 14, 15, 16, 6, 13, 17, 12 |
Projecte | 0.5 | 11 | 0,44 | 1, 2, 3, 5, 4, 8, 9, 10, 11, 7, 14, 15, 16, 6, 13, 17, 12 |
Les activitats avaluatives puntuables sobre 10 són les següents: a) Prova teòrica (20% de la nota final) b) Entrega de treballs pràctics (20% de la nota final) c) Realització de practiques (projecte) (50% de la nota final) d) Assistència i participació en les sessions de projecte (10% de la nota final) Per al càlcul de la nota final, cadascuna de les activitats avaluatives ha de tenir una nota superior a 5. La nota de les activitats de recuperació es puntuarà com a màxim amb un 8. Els alumnes que hagin aprovat una activitat avaluativa es poden presentar a recuperacions i en aquest cas es valorarà la nota coma a màxim amb un 10. Es tindrà en compte la màxima nota de les dues avaluacions. En cas que l'estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d'un acte d'avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d'avaluació, amb independència del procés disciplinari que s'hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d'avaluació d'una mateixa assignatura, la qualificació final d'aquesta assignatura serà 0. Els grups no es podran dissoldre ni rebre modificacions substancials passades tres sessions de projecte. Si aquestes modificacions es fan abans i sempre sota l’aprovació del docent, s’imposarà un mètode alternatiu d’avaluació amb directrius a discreció del tutor. a) PROVA TEÒRICA: Examen b) ENTREGA TREBALLS PRÀCTICS: Activitats relacionades amb el procés d’aprenentatge
c) PROJECTE: |
Per a l’avaluació del projecte s’utilitzaran els següents INSTRUMENTS i ACTIVITATS:
La nota final de l’assignatura es calcula de forma ponderada i global tenint en compte les activitats anteriors i el grau d’implicació de cada membre del grup.
Nota projecte = nota grupal (70% sobre 10) + nota individual (30% sobre 10).
Cada element d’avaluació, per a que compti a la nota final ha de tenir una nota igual o superior a 5.
CRITERIS D’AVALUACIÓ: Per a considerar aprovada l’assignatura ha d’obtenir-se un mínim de 5 en la nota final. IMPORTANT PER A TOTS ELS ALUMNES: El Campus Virtual de la UAB serà el mitjà de comunicació per a l’entrega de treballs i documentació de l’assignatura. També es faran els grups de pràctiques i de projecte i serà el mitjà de comunicació urgent, cas de que es produeixi alguna incidència o absència en les classes presencials. CALENDARI D’AVALUACIÓ:
Aquesta assignatura no preveu el sistema d'avaluació única.
|
Steam
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 61 | Espanyol | segon quadrimestre | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 61 | Espanyol | segon quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 6 | Espanyol | segon quadrimestre | tarda |