Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2503873 Comunicació Interactiva | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha cap prerequisit.
Unitat 1. Tipologia de continguts digitals i fonts. Forma i contingut, el propòsit de comunicar.
Unitat 2. Creació de continguts, inclusió de la perspectiva de gènere i diversitat cultural en els continguts digitals.
Unitat 3. Planificació, gestió i distribució de continguts digitals en múltiples plataformes.
Unitat 4. Mesura de l'impacte del contingut digital, mesures quantitatives i qualitatives i impacte social.
Unitat 5. Estratègies, usabilitat i adaptació de continguts en diferents suports.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Sessions pràctiques | 33 | 1,32 | 3, 5, 21, 7, 6, 9, 22, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 15, 14 |
Sessions teòriques | 15 | 0,6 | 4, 2, 3, 1, 9, 10, 11, 12 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories projecte | 2 | 0,08 | 13, 18, 20 |
Tipus: Autònomes | |||
Treball en grup | 10 | 0,4 | 3, 5, 21, 8, 1, 6, 9, 22, 10, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 15, 14 |
Treball individual | 10 | 0,4 | 4, 2, 1, 6, 22, 10, 12, 15 |
L'assignatura manté un equilibri entre la part teòrica (sessions teòriques, debats) i la pràctica (aplicant els conceptes teòrics en l'anàlisi de la pràctica professional a través de la realització d'exercicis i el projecte de l'assignatura). Es basa en els principis de l'aprenentatge dialògic i en la màxima d'aprendre fent. Pràctica i teoria estan íntegrament vinculades per fomentar el pensament científic reflexiu en el desenvolupament professional.
El calendari detallat amb el contingut de les diferents sessions s' exposarà el dia de presentació de l' assignatura. Es penjarà també al Campus Virtual on l' alumnat podrà trobar la descripció detallada dels exercicis i pràctiques, els diversos materials docents i qualsevol informació necessària per a l' adequat seguiment de l' assignatura. En cas de canvi de modalitat docent per raons sanitàries, el professorat informarà dels canvis que es produiran en la programació de l' assignatura i en les metodologies docents.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen | 30 | 10 | 0,4 | 2, 3, 1, 6, 9, 10 |
Presentació oral | 10 | 2 | 0,08 | 9, 22, 19, 15 |
Projecte continguts digitals | 30 | 38 | 1,52 | 4, 5, 7, 1, 6, 9, 22, 10, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 15, 14 |
Pràctiques | 30 | 30 | 1,2 | 2, 3, 21, 8, 7, 1, 6, 11, 15 |
Les activitats d' avaluació consisteixen en:
L’examen s’ha de treure un 4 per fer mitja amb les altres activitats d’avaluació.
L'alumnat tindrà dret a la recuperació de l'assignatura si ha estat avaluat del conjunt d'activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de l'assignatura.
Les activitats que queden excloses del procés de recuperació són el projecte i la presentació oral (40%).En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
SEGONA MATRÍCULA: En cas de segona matrícula, l’alumnat podrà fer una única prova de síntesi que consistirà en un control de continguts i uns exercicis pràctics. La qualificació de l’assignatura correspondrà a la qualificació de la prova de síntesi. L'estudiant que vol fer aquesta prova de síntesi ho ha de comunicar per escrit a la coordinadora de l'assignatura.
Aquesta assignatura no preveu el sistema d'avaluació única.
Gu, Baotong. & Pullman, George. (2017) Content management : bridging the gap between theory and practice / edited by George Pullman and Baotong Gu. [Online]. London: Routledge.
De Gregorio, G. (2022) Digital Constitutionalism in Europe: Reframing Rights and Powers in the Algorithmic Society. Cambridge University Press.
Dykes, Brent. (2019) Effective Data Storytelling: How to Drive Change with Data, Narrative and Visuals. Newark: John Wiley & Sons, Incorporated.
Duong, Vronique. (2020) SEO Management: Methods and Techniques to Achieve Success. Newark: John Wiley & Sons, Incorporated.
Foxwell, Harry. J. (2020) Creating Good Data: A Guide to Dataset Structure and Data Representation. Berkeley, CA: Apress L. P.
Jenkins, Henry. et al. (2013) Spreadable media : creating value and meaning in a networked culture / Henry Jenkins, Sam Ford, and Joshua Green. New York: New York University Press.
Mukherjee, Amit. S. (2020). Leading in the digital world: how to foster creativity, collaboration, and inclusivity. MIT Press
Sedkaoui, Soraya. (2018) Data Analytics and Big Data. Newark: John Wiley & Sons, Incorporated.
*** Referències específiques es facilitaran al campus virtual
S'utilitzaran programes específics de creació, gestió, distribució i mesurament de continguts disponibles a través d'enllaços al campus virtual.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 61 | Català | segon quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 6 | Català | segon quadrimestre | tarda |