Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2502501 Prevenció i Seguretat Integral | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Aquesta assignatura no té prerequisits.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Videoconferències amb la participació activa de l'alumnat | 6 | 0,24 | 3, 4, 1, 2, 6, 8, 9, 10, 5, 16, 14, 15, 13, 12, 11, 7, 18, 17 |
Tipus: Supervisades | |||
RESOLUCIÓ DE DUBTES SOBRE TEMARI i PRÀCTIQUES | 24 | 0,96 | 3, 4, 1, 2, 6, 8, 9, 10, 5, 16, 14, 15, 13, 12, 11, 7, 18, 17 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi y preparació d'activitats. | 120 | 4,8 | 3, 4, 1, 2, 6, 8, 9, 10, 5, 16, 14, 15, 13, 12, 11, 7, 18, 17 |
Llengua de docència: Castellà
L'enfocament metodològic és pràctic a fi de potenciar la transferència dels continguts objecte d'aprenentatge al context professional (sector de la seguretat privada). A aquest efecte, a través de les activitats de l'assignatura es combinarà la introducció teòrica-pràctica de continguts amb l'aplicació a situacions pràctiques.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Prova escrita (examen) 1 | 50% | 0 | 0 | 3, 4, 1, 2, 6, 8, 9, 10, 5, 16, 14, 15, 13, 12, 11, 7, 18, 17 |
Treball escrit 1 | 25% | 0 | 0 | 3, 4, 1, 2, 6, 8, 9, 10, 5, 16, 14, 15, 13, 12, 11, 7, 18, 17 |
Treball escrit 2 | 25% | 0 | 0 | 3, 4, 1, 2, 6, 8, 9, 10, 5, 16, 14, 15, 13, 12, 11, 7, 18, 17 |
Avaluació continuada
L'avaluació continuada de l'assignatura inclou:
• Una prova escrita de caràcter teoricopràctic (examen). Representa un 50% de la nota final.
• Dos treballs relacionats amb el contingut de la matèria. Es valorarà l'adequació del contingut, l'exposició oral i la presentació escrita. Representen el 50% de la nota final.
Els treballs i la prova escrita han de tenir una nota de 3,5 com a mínim per poder sumar a l' avaluació contínua.
La nota per aprovar l' avaluació contínua serà el resultat de suma de la prova escrita i els dos treball de l' assignatura, sempre que s' obtinguin les notes mínimes exigides per sumar. Per aprovar l' avaluació continuada aquesta mitjana ha de ser 5 o superior.
Avaluació Única
Els estudiants que optin per l'avaluació única realitzaran una prova de síntesi final de tot el contingut del'assignatura a (50%) i entregar els dos treballs de l'assignatura (50%)
La data per a aquesta prova i el lliurament dels treballs de l' assignatura serà la mateixa programada en l' horari per a l' últim examen d' avaluació continuada.
S' aplicarà el mateix sistema de recuperació que per a l' avaluació continuada.
Avaluació de l' alumnat en segona convocatòria o més
L' alumnat que repeteixi l' assignatura haurà de realitzar les proves i exàmens programats i lliurar els treballs de l' assignatura en les dates indicades a l' aula Moodle.
Examen de Recuperació
L'alumne que no superil'assignatura, que no arribi a 5 (total) de 10, d'acord amb els criteris establerts en els dos apartats anteriors podrà presentar-se a un examen final sempre que l'alumne s'hagi avaluat en un conjunt d'activitats, el pes de les que equivalgui a un mínim de dues terceres parts de la qualificació total de l'assignatura.
En aquest examen es tornarà a avaluar el conjunt dels continguts de l' assignatura que no s' hagin superat en l' avaluació continuada.
En el cas de superar-se l' examen final l' assignatura quedarà aprovada amb un 5 com a màxim, independentment de la nota obtinguda en l' examen.
No avaluable
Si no ha estat avaluat d' aquestes dues terceres parts per no haver-se presentat a les proves obtindrà una calificació de No Presentat, sense que tingui la possibilitat de presentar-se a l' examen final de recuperació.
Canvi de data d' una prova o examen
L' alumnat que necessiti canviar una data d' avaluació ha de presentar la petició emplenant el document que es troba a l' espai Moodle de Tutorització EPSI.
Un cop emplenat el document s' ha d' enviar al professorat de l' assignatura i a coordinació del Grau.
Revisió
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professorat informarà l' alumnat dels mecanismes de revisió de les qualificacions.
Per a l' alumnat d' avaluació única el procés de revisió serà el mateix.
Plagi
Si durant la correcció es tenen indicis que una activitat o treball s'han fet amb respostes assistides per intel·ligència artificial, el/la docent podrà complementar l'activitat amb una entrevista personal per corroborar l'autoria del text.
Altres consideracions
Sense perjudicid'altres mesures disciplinàries que s'estimin oportunes, i d'acord amb la normativa acadèmica vigent, "en cas que l'estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d'un acte d'avaluació, es qualificarà amb un 0 aquest acte d'avaluació, amb independència del procés disciplinari que es pugui instruir. en cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d'avaluació d'una mateixa assignatura, la qualificació final d'aquesta assignatura serà 0 ".
Si concorren circumstàncies sobrevingudes que impedeixin el desenvolupament normal de l' assignatura, el professorat podrà modificar tant la metodologia com l' avaluació de l' assignatura.
AGUIRRE, M. (2017), Dirigir y motivar equipos. Pirámide.
ALLES, M. (2015). La marca recursos humanos. Granica.
ASSSENS, J. (2006). Huevos con beicon. Granica.
ACCIONA, AVIVA, CORREOS, EVERIS EDP, INDRA, NH HOTEL GROUP, SECURITAS. (2016). Universidades Corporativas. Forjando Personas para Ganar el Futuro. UOC.
BONACHE, J, CABRERA, A. (directores) (2006). Dirección de Personas, Pearson Education. CHAMORRO-PREMUZIC, T., FURNHAM, A. (2010). Psicología de la selección de personal. TEA Ediciones.
CUEIRO, J.C. y GALLARDO, L. (2010). Liderazgo Guardiola. Alienta.
DE MIGUEL, S. Y PEÑALVER, A. (coordinadores) (2010). Eficacia directiva. Díaz de Santos.
DOLAN, SH., MARTÍN, I. y SOTO, E. (2004). Los 10 Mandamientos para la Dirección de personal, Gestión 2000.
GALLARDO, V. (2009). Liderazgo Transformador. LID Editorial Empresarial.
GAN, F. Y TRIGINÉ, J. (2006). Manual de Instrumentos de Gestión y Desarrollo de las Personas en las Organizaciones). M. Díaz de Santos.
GOLEMAN, D. (2013). Liderazgo. El Poder de la Inteligencia Emocional. Ediciones B.
GOMEZ DE HINOJOSA GUERRERO, A. (2024). Seguridad privada global, ¿amenaza u oportunidad?. Atelier.
HUNTER, J.C. (2005). Las claves de la paradoja. Empresa Activa – Urano.
MARTINEZ, E. Y HERMOSILLA, D. (2020) Psicología de los Recursos Humanos. Planificación, Selección y Promoción. Universidad del País Vasco.
REY, S. (director), TENA, G. (editor) (2017). Nuevas tecnologías y gestión de recursos humanos: Proyecto Thechnos: Impacto de las redes sociales y marco laboral neotecnológico. Wolters Kluwer y Cuatrecasas.
RIOS, I. (2018), Equipos motivados, equipos productivos. Tébar Flores.
ROJAS, P. (2010). Reclutamiento y selección 2.0. UOC.
WHITMORE, J. (2003). Coaching. Paidós.
Aquesta assignatura utilitzarà el programari bàsic del paquet Office 365
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Català/Espanyol | primer quadrimestre | tarda |