Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2501233 Gestió aeronàutica | FB | 2 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No en té cap d'específic però es recomana un cert domini de matemàtiques elementals: operacions aritmètiques, sistemes de numeració, polinomis etc.
Aquesta és una assignatura de formació bàsica de la titulació de Gestió Aeronàutica. Els objectius principals són els de dotar a l’alumne de la capacitat de treballar amb nombres complexos, d’operar amb vectors i matrius i de resoldre sistemes d’equacions lineals.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes de problemes | 20 | 0,8 | 1, 3, 2, 9, 8, 6, 4, 5, 7, 11, 13, 10, 16, 15 |
Classes de teoria | 30 | 1,2 | 1, 9, 4, 5, 7, 12, 13, 10, 16 |
Tipus: Supervisades | |||
Resolució i discussió de problemes en grups | 15 | 0,6 | 3, 2, 8, 6, 11, 14, 15 |
Tipus: Autònomes | |||
Resolució individual de problemes i exercicis | 75 | 3 | 1, 2, 9, 8, 6, 4, 5, 7, 12, 11, 13, 10, 16, 15 |
La part central del procés d’aprenentatge és el treball de l'alumne. La missió del professor és ajudar l’alumne en aquesta tasca subministrant-li informació o mostrant-li les fonts on es pot aconseguir i dirigint, en la mesura que sigui possible, les seves passes de manera que el procés d’aprenentatge es pugui dur a terme de manera eficaç. En la línia d’aquestes idees, i d’acord amb els objectius de l’assignatura, el desenvolupament del curs es basarà en les següents activitats.
Els alumnes interessats podran treballar alguns problemes proposats, individualment o en grups, de manera autònoma i amb el suport dels professors de l’assignatura.
En alguna sessió es demanarà l'entrega per escrit dels problemes proposats, potser fent servir eines del Campus Virtual. Aquesta entrega serà avaluada i contribuirà a la nota final del curs.
Es proposarà l'ús de CAS (Computer Algebra System) com a mitjà per resolució d'alguns problemes.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Entrega d'exercicis | 30% | 2 | 0,08 | 1, 3, 2, 9, 7, 12, 11, 13, 10, 15 |
Examen de recuperació | 70% | 4 | 0,16 | 1, 3, 2, 9, 8, 6, 4, 5, 7, 12, 11, 13, 10, 16, 14, 15 |
Examen parcial 1 | 30% | 2 | 0,08 | 1, 3, 2, 9, 8, 6, 4, 5, 7, 12, 11, 13, 10, 16, 14, 15 |
Examen parcial 2 | 40% | 2 | 0,08 | 1, 3, 2, 9, 4, 5, 7, 11, 13, 10 |
Avaluació continuada mitjançant l'entrega d'exercicis (30%), dos exàmens parcials realitzats en horari de classe teòrica (30% + 40%) amb un examen final (70%) pels alumnes que no superin l’avaluació continuada. Per poder aplicar l'avaluació continuada caldrà que a cada prova parcial la nota sobre deu sigui superior o igual a tres.
Per participar a la recuperació, l'alumnat ha d'haver estar prèviament avaluat en un conjunt d'activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de dues terceres parts de la qualificació total de l'assignatura o mòdul. Per tant, l'alumnat obtindrà la qualificació de "No Avaluable" quan les activitats d'avaluació realitzades tinguin una ponderació inferior al 67% en la qualificació final.
L'entrega d'exercicis és obligatòria. L'alumnat obtindrà la qualificació de "No Avaluable" quan el nombre d'entregues sigui inferior al 80% de les entregues programades.
Sense perjudici d'altres mesures disciplinàries que s'estimin oportunes, i d'acord amb la normativa acadèmica vigent, es qualificaran amb un zero les irregularitats comeses per l'estudiant que puguin conduir a una variació de la qualificació d'un acte d'avaluació. Per tant, copiar o deixar copiar una pràctica o qualsevol altra activitat d'avaluació implicarà suspendre-la amb un zero, i si és necessari superar-la per aprovar, tota l'assignatura quedarà suspesa. No seran recuperables les activitats d'avaluació qualificades d'aquesta forma i per aquest procediment, i per tant l'assignatura serà suspesa directament sense oportunitat de recuperar-la en el mateix curs acadèmic.
Els alumnes repetidors hauran de fer les mateixes activitats d'avaluació que els alumnes de nova entrada.
Les Matrícules d'Honor només es podran atorgar a estudiants que hagin obtingut una qualificació final igual o superior a 9. Es podran concedir a un màxim del 5% dels estudiants matriculats.
Aquesta assignatura no preveu el sistema d’avaluació única.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 11 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(PAUL) Pràctiques d'aula | 12 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(SEM) Seminaris | 21 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(SEM) Seminaris | 22 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(SEM) Seminaris | 23 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 11 | Català | primer quadrimestre | tarda |