Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2501915 Ciències Ambientals | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
A banda d'aquests prerequisits, cal considerar:
L'objectiu principal d'aquesta assignatura és que els i les estudiants puguin posar en pràctica els coneixements adquirits durant el grau i introduir l'alumne/a en el món empresarial tot oferint-li una possible futura via d'inserció laboral. Els i les alumnes de Ciències Ambientals podran cursar l'assignatura de Pràctiques Externes en alguna de les Empreses, Serveis o Instituts amb qui la Coordianció de Ciències Ambientals estableixi un conveni de col·laboració.
Cadascuna de les empreses o centres externs de la UAB on es poden realitzar les pràctiques externes tenen àmbits de treball diferents i per tant els continguts de les pràctiques dependrà de les feines que es porten a terme. Abans d'iniciar unes pràctiques externes caldrà que l'estudiant tingui un pla de treball acordat amb l’empresa o centre on es detalli les tasques i els continguts de les feines que es realitzaran. Aquest pla de treball haurà de ser aprovat pel professor responsable de l'assignatura per poder iniciar les pràctiques. La informació del protocol necessaria a seguir es troba a la pàgina web de Ciències Ambientals.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Supervisades | |||
Pràctiques a l'empresa | 220 | 8,8 | 1, 2, 3, 4, 6, 8, 7, 10, 15, 11, 12, 5, 14, 18 |
Tipus: Autònomes | |||
Treball personal: redacció memòria | 5 | 0,2 | 16, 13, 9, 17 |
- Les pràctiques es podran realitzar en qualsevol dels dos quatrimestres del curs o durant l’estiu.
- Els i les estudiants podran realitzar les pràctiques en empreses del catàleg històric d'empreses del grau de Ciències Ambientals, empreses que estiguin cercant un estudiant o empreses amb les que l'estudiant hagi fet un primer contacte.
- Durant el mes anterior a la realització de les pràctiques, l’alumne/a s’entrevista amb el professor responsable. Durant aquesta entrevista el professor i l'estudiant acorden l’empresa on es podran realitzar les pràctiques.
- L’alumne/a s’entrevista amb la persona de contacte de l’empresa, a la que dóna el seu currículum personal i amb la qual ha de pactar: les tasques a realitzar; el període, horaris i dedicació total de l’alumne. Amb aquesta informació l’empresa omple i signa la “fitxa del pla de treball”. En cas de no haver-hi acord, l’alumne/a es posa contacte amb el professor per a cercar una empresa alternativa.
- L’alumne/a s’entrevista amb el professor responsable el qual, si està conforme amb el pla de treball, omple i signa la proposta de conveni. L’alumne/a porta la proposta a la Gestió Acadèmica que inicia el tràmit de conveni.
- L’alumne/a recull el conveni a Gestió Acadèmica una vegada signat per les dues parts i realitza les pràctiques en el període pactat amb l’empresa. Cal tenir en compte que NO ES PODEN INICIAR LES PRÀCTIQUES SENSE EL CONVENI SIGNAT.
- Un cop finalitzades les pràctiques, l’alumne redactarà una memòria, que s’haurà de presentar segons el format de la web de Ciències Ambientals i dins el termini de 15 abans del tancaent d'actes del període d'avaluació.
- Finalment, el tutor/a de l'empresa realitzarà una avaluació segons el model de normativa (Model de l'informe final de la empresa) que es lliurarà dins el període establert d'avaluació dins d'un sobre tancat.
* TOTA LA DOCUMENTACIÓ I INFORMACIÓ NECESSÀRIES PER PODER CURSAR L'ASSIGNATURA ES TROBA A: https://www.uab.cat/web/estudiar/graus/graus/grau-de-ciencies-ambientals-1345722992633.html
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Nota d'expedient normalitzadora | 10% | 0 | 0 | 13 |
Nota del coordinador | 30% | 0 | 0 | 9, 17 |
Nota tutor d'empresa | 60% | 0 | 0 | 16, 1, 2, 3, 4, 6, 8, 7, 10, 15, 11, 12, 5, 14, 18 |
L'avaluació de l'assignatura es portarà a terme a partir de tres conceptes: una avaluació per part del tutor/a d'empresa (60%), l'informe final de les pràctiques lliurat al professor de l'assignatura (30%) i la nota d'expedient com a nota normalitzadora (10%).
Si l'alumne no acaba les pràctiques, no presenta l'informe final o no entrega l'avaluació de l'empresa, la qualificació final serà de NO AVALUABLE
No hi ha bibliografia assignada.
No hi ha programari assignat.
La informació sobre els idiomes d’impartició de la docència es pot consultar a l’apartat de CONTINGUTS de la guia.