Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2501935 Publicitat i Relacions Públiques | OB | 3 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Cap.
• Coneixement figura director de comptes
• Acostament al sector de les agències
• Planificació estratègica: insights, benchmark, brand awareness, brand positioning.
• Creació estratègia i pla de comunicació
• Noves estratègies en below the line i Internet
• Eines per a presentacions. Saber vendre i presentar
• El gerent de comptes i el seu departament. Funcions i responsabilitats. Estructura d'agència. Relació agència-anunciant. Agència-proveïdors. Relacions interdepartamentals.
• Pla de referència i comunicació
• Recerca
• Màrqueting estratègic
• Bellow the line i internet
• Proveïdors, pressupostos, control de costos i facturació.
• Negociació i venda de publicitat. Nou negoci.
• Anàlisi, presentació i argumentació de campanyes (diverses sessions).
El calendari detallat amb el contingut de les diferents sessions s’exposarà el dia de presentació de
l’assignatura. Es penjarà també al Campus Virtual on l’alumnat podrà trobar la descripció detallada dels
exercicis i pràctiques, els diversos materials docents i qualsevol informació necessària per a l’adequat
seguiment de l’assignatura.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques, pràctiques i seminaris | 52,5 | 2,1 | CM22, CM24, KM27, SM20, CM22 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 7,5 | 0,3 | CM22, CM24, KM27, SM20, SM21, CM22 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura, anàlisi i síntesi de textos, preparació i realització de treballs | 82,5 | 3,3 | CM22, CM24, KM27, SM20, SM21, CM22 |
• Sessions teòriques + sessions pràctiques
• Aula 1 (teoria i pràctica) i aula 2 (pràctica)
• Mètode de cas
• Ponències professionals sector
• Pràctiques individuals + pràctica grup
• Presentacions
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Benchmark | 30 | 2,5 | 0,1 | CM22, CM24, KM27, SM20, SM21 |
Pla de comunicació | 30 | 2,5 | 0,1 | CM22, CM24, KM27, SM20, SM21 |
Pràctiques | 40 | 2,5 | 0,1 | CM22, CM24, KM27, SM20, SM21 |
Aquesta assignatura segueix avaluació continuada o avaluació única
Avaluació continuada
Les activitats de l'avaluació continuada són: 30% pla de comunicació - 30% benchmark - 40% exercicis i pràctiques
Per tal de fer la mitja i aprovar la assignatura cal que tant el benchmark com el pla de comunicació estiguin aprovats.
• Obligatòria assistència 80% de les classes.
• Obligatori lliurament de TOTS els treballs
• Molt estrictes en timings; no s'acceptaran treballs amb un retard superior a una setmana. Els treballs lliurats fora de termini tindran una penalització de -1 punt a restar de la nota final.
Recuperació
L’alumnat tindrà dret a la recuperació de l’assignatura si ha estat avaluat del conjunt d'activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de l'assignatura.
• Les activitats d'avaluació recuperables són: el pla de comunicació i el benchmark.
Avaluació única
Les activitats de l'avaluació única són: 45% examen - 45% pla de comunicació - 10% exercici pràctic
Recuperacio avaluació única
Les activitats recuperables de l'avaluació única són: l'examen i el pla de comunicació.
Segona matrícula
• L'alumnat que es matriculi de nou en la assignatura (repetidors) haurà de realitzar una prova de síntesi que es comunicarà oportunament a l'inici de curs.
Plagi
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
- Cooper, Alan (editor, 2009) Planning: cómo hacer el planeamiento estratégico de las comunicaciones, Ediciones Paraninfo, Madrid.
- Fernández-Gómez, Jorge David (2014) Mecanismos estratégicos en publicidad: de la USP a las Lovemarks, Advook, Sevilla.
- Keller, Kevin Lane (2013) Strategic Brand Management, Pearson.
- Kotler, Philip (2018). Marketing 4.0. Editorial Lid.
- Lannon, Judie y Baskin, Merry (editoras) (2008): A Master Class in Brand Planning. The Timeles Work of Stephen King, JohnWiley & Sons, West Sussex, England.
- Sánchez-Blanco, Cristina (2011): Planificación estratégica. Editorial Universitas. Madrid.
- Santesmases, M (2011). Marketing, conceptos y estrategias. Grupo Anaya Lectura.
- Soler, P (2008). El director de cuentas. Gestión de cuentas en marketing y publicidad. Barcelona: UAB. Servei de Publicacions
- Steel, Jon (2012): Verdades, Mentiras y Publicidad. El arte de la planificación de cuentas. Editorial Fragua, Madrid
L'assignatura no requereix cap programari específic.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 51 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 52 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 5 | Català | primer quadrimestre | tarda |