Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2501935 Publicitat i Relacions Públiques | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No requisits previs
Definir el paper dels Gabinets de comunicació en el mix de màrqueting. Analitzar la seva evolució, funcions, serveis i eines de treball fins avui.
- Diferents tipologies de gabinets de comunicació.
- Pla de Personal Branding
- Establir una visió 360º "integrada" en la comunicació d'àmbit empresarial i d'institucions.
- Comunicació corporativa i de producte en les societats empresarials actuals.
- El pla de comunicació tant a nivell intern com extern.
- Aplicació dels coneixements teòrics en seminaris i casos basats en "Case Historys" reals.
- Sortides professionals des del vessant publicitari i de relacions públiques.
Estudi de les funcions de la direcció estratègica de la publicitat i de les relacions públiques en les organitzacions.
- Eines bàsiques per a la gestió de la comunicació de les organitzacions.
- Estudi de les metodologies i les fonts utilitzades per a la planificació de mitjans publicitaris.
- Estudi de les estratègies per al desenvolupament d'accions de màrqueting.
- Estudi de les característiques funcionals de la direcció de comptes.
- Desenvolupament operatiu del planner dels gabinets de comunicació.
- Estratègia de mitjans i suports publicitaris dels gabinets de comunicació
- Estudi i desenvolupament de les relacions públiques en els diferents sectors organitzadors de l'activitat social,
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques, pràctiques i seminaris | 52,5 | 2,1 | CM26, CM27, KM30, SM25, CM26 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories i revisió d'exercicis | 7,5 | 0,3 | CM27, KM30, SM25, CM27 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi individual, lectures, realització d'exercicis | 82,5 | 3,3 | KM30, SM25, KM30 |
Classes magistrals i participació de l'alumne.
- Casos pràctics per a debat i desenvolupament
- Desenvolupament d'un pla de comunicació basat en un cas real.
La metodologia docent i la avaluació proposades poden experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen | 30% | 2 | 0,08 | CM26, CM27, KM30, SM25 |
Exercicis i treballs | 70% | 5,5 | 0,22 | CM26, CM27, KM30, SM25 |
Avaluació continuada
L'avaluació continuada consisteix en:
- Examen: 30 %. Recuperable
- Treballs 70%. Recuperable. Configurats per diferents proves que individualment cap és superior al 20%
- És obligatòria la presència a l'aula per a l'exposició dels treballs i casos desenvolupats, cal aprovar el test de coneixements per aprovar l'assignatura.
Recuperació de l'avaluació continuada
Totes les activitats, tant de teoria com de pràctiques (seminaris i laboratoris), són recuperables sempre que l'alumnat hagi estat avaluat en un mínim de 2/3 parts del total d'activitats avaluables.
Aquesta assignatura ofereix la possibilitat d'avaluació única. Les condicions per ser avaluats i avaluades amb aquesta modalitat s'explicaran el primer dia de classe.
A les aules Moodle es penjarà la bibliografia i lectures de consulta.
L'assignatura no requereix de cap programari.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 51 | Català | segon quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 5 | Català | segon quadrimestre | tarda |