Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2501935 Publicitat i Relacions Públiques | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No es precisen prerequisits
· Marqueting i Comunicació 3.0 i 4.0
· Coneixement i desenvolupament de les tendències actuals de comunicació publicitària i de RRPP en l'àmbit empresarial.
· Coneixement i pràctica de les ultimes eines de planificació de la comunicació de les marques.
· Coolhunting.
· Aproximació a l'agència del futur.
· Explicar les noves eines de comunicació publicitària i de RRPP i la seva integració en el pla de màrqueting de l'anunciant.
· Aplicació mitjançant casos pràctics reals.
Generació de coneixement en actualitat publicitària i de RRPP i aplicació del mateix destacant entre d'altres aproximacions a:
1.Màrqueting 2.0
2.Màrqueting 3.0 i 4.0
3.La planificació estratègica: Account Planner
4.Oceans Blaus versus Oceans Vermells
5.T- Plann aplicat
6.L'agència del futur
7.Tendències en gabinets de comunicació i relacions públiques
8.Noves àrees en Relacions Públiques
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals | 37,5 | 1,5 | CM12, KM14, KM16, SM12 |
Seminaris | 15 | 0,6 | CM12, KM14, KM16, SM12 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories i revisió d'exercicis | 7,5 | 0,3 | CM12, KM14, KM16, SM12 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi individual, lectures, realització d'exercicis | 82,5 | 3,3 | CM12, KM14 |
Classes amb exposició de continguts formatius per part del professor.
Classes pràctiques amb resolució de casos.
Proactivitat de l'alumne
Treball en equip
Seminaris
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen | 30% | 2 | 0,08 | CM12, KM14, KM16 |
Pràctiques | 40 | 3 | 0,12 | SM12 |
Treball | 30 | 2,5 | 0,1 | CM12, KM14, KM16 |
Avaluació continuada: està formada per tres ítems:
a) Examen: 30 %.
b) Pràctiques 4/10%: 40%
c) Treball curs: 30%
És obligatòria la presència a l'aula, Presencial o Virtual, per a l'exposició dels treballs i casos desenvolupats, cal aprovar el test de coneixements per aprovar l'assignatura. Totes les activitats, tant de teoria com de pràctiques (seminaris i laboratoris), són recuperables sempre que l'alumnat hagi estat avaluat en un mínim de 2/3 parts del total d'activitats avaluables.
Important: La metodologia docent i l´avaluació prosades poden experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritatas sanitàries.
Avaluació única:
L'avaluació única es compon de tres ítems formats per:
a) Treball global de l’assignatura amb un valor de nota del 50% i recuperable per l’alumnat.
b) Dues pràctiques de classe amb un valor de nota del 20, és a dir, un 10% cadascuna. No és recuperable.
c) Un test de coneixements amb un valor de nota del 30%. No és recuperable.
Donades les característiques de l'assignatura s'adjunten les principals revistes de lectura
1. El Publicista
2. Campaign
3. Advertising Age
4. Anuncios
5. Agenda de la comunicación
6. Anuario de marketing
7.Control
8.Anuario de la creatividad española
9. IP
L'assignatura no requereix cap programari específic.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(SEM) Seminaris | 51 | Català | primer quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 5 | Català | primer quadrimestre | tarda |