Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500892 Fisioteràpia | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Tenir assolits els coneixements d'anatomia i biomecànica del cos humà.
Complir la normativa respecte de la confidencialitat de la informació clínica dels pacients atesos en casos clínics.
Com a fisioterapeutes hem d'adquirir coneixements sobre l'abordatge del pacient amputat en totes les seves fases. És necessari conèixer les característiques del o laa pacient amputat/da, les diferents fases del tractament de fisioteràpia (prequirúrgica, preprotètica i protètica) i les diferents solucions protètiques segons el nivell d'amputació (tipus i característiques pròpies). Especialment pel que fa a l'ús de les pròtesis i la reeducació de la marxa. D'altra banda, cal conèixer les diferents ortesis de l'aparell locomotor més comunes en les que ens podem trobar a la pràctica clínica i quina indicació tindran.
Responsables de tots els temes: Ramon Rubio Galan i Pol Monné Cuevas
SEMINARIS:
PRÀCTIQUES DE LABORATORI:
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
PRÀCTIQUES DE LABORATORI (PLAB) | 2 | 0,08 | 4, 7, 20 |
SEMINARIS ESPECIALITZATS (SESP) | 12 | 0,48 | 20 |
TEORIA (TE) | 36 | 1,44 | 20 |
Tipus: Autònomes | |||
ELABORACIÓ DE TREBALLS | 15 | 0,6 | 2, 3, 6, 11 |
ESTUDI PERSONAL | 73,5 | 2,94 | 6, 8, 12, 19 |
LECTURA D'ARTICLES / INFORMES D'INTERÈS | 10 | 0,4 | 1, 3, 4, 11 |
L'assignatura es divideix en activitats de classes teòriques, seminaris pràctics, pràctiques de laboratori i treball autònom.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència i participació activa a classe i seminaris | 20% | 0,1 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 19, 20, 21, 22 |
Avaluació escrita mitjançant proves objectives | 40% | 0,5 | 0,02 | 6 |
Defensa oral de treballs | 20% | 0,4 | 0,02 | 3, 5, 9, 11, 13, 15, 16, 18, 20 |
Entrega d'informes/treballs escrits | 20% | 0,5 | 0,02 | 2, 4, 5, 12, 14, 17 |
Sistema d'avaluació:
1. Avaluació continuada dels treballs grupals i seminaris (20% del pes de la nota). Es valorarà l'actitud proactiva.
2. Avaluació escrita mitjançant proves objectives (40% del pes de la nota).
La prova escrita consistirà en un test de 40 preguntes amb 4 respostes possibles per pregunta, només una d'elles correcta. Penalització per pregunta contestada erròniament: -25% del valor de la resposta correcta. Nota mínima per fer mitjana: 5/10
3. Defensa oral de treballs (20% del pes de la nota). Nota mínima per fer mitjana: 5/10
4. Entrega d'informes/treballs escrits (20% del pes de la nota). Nota mínima per fer mitjana: 5/10
5. En el cas dels alumnes que no assoleixin la nota mínima per poder fer mitja de qualsevol de les activitats avaluatives, es considerarà l'activitat avaluativa en qüestió com a No Avaluable
6. Prova de síntesi: Test de 40 preguntes amb 4 respostes possibles per pregunta, només una d'elles correcta. Penalització per pregunta contestada erròniament: -25% del valor de la resposta correcta. Nota mínima per aprovar: 5/10
*Únicament per aquells/es estudiants que no hagin superat l’avaluació continuada o no hagin aprovat l’examen final.
Avaluació única:
L'estudiant que opti per aquesta via ha de saber que:
No requereix de programari específic
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(SEM) Seminaris | 301 | Català/Espanyol | segon quadrimestre | tarda |
(SEM) Seminaris | 302 | Català/Espanyol | segon quadrimestre | tarda |
(TE) Teoria | 301 | Català/Espanyol | segon quadrimestre | tarda |