Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2502441 Enginyeria Informàtica | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Els alumnes que es matriculin a aquesta assignatura, preferiblement, haurien d'haver cursat l'assignatura d'Anglès Professional I i el seu nivell d'anglès hauria de ser com a mínim de Upper-Intermediate B2. L'assignatura s'imparteix en anglès.
Al segon semestre l’èmfasi de l’assignatura serà en la producció oral. Al finalitzar el curs, l’alumne haurà de ser capaç de:
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Activitats comunicatives i de grup dirigides pel professor per desenvolupar les competències pertinents. | 40 | 1,6 | 1 |
Tipus: Supervisades | |||
Preparació per part de l'estudiant d'accions i treballs, sota la tutela del professor que l'ajudaran a desenvolupar el raonament i la capacitat de síntesi. | 10 | 0,4 | 1 |
Tipus: Autònomes | |||
Exercicis que s'han de dur a terme, fora de l'entorn de l'aula, de manera individual o en petits grups. | 75 | 3 | 1 |
Activitats dirigides 30%: Exposició per part del professor dels conceptes i tècniques bàsiques de la matèria, amb indicacions de com completar el seu aprenentatge i profunditzar en la mateixa. S'ha previst realitzar dues sessions de dues hores per setmana. En aquestes sessions es duran a terme activitats comunicatives i de grup dirigides pel professor, que valorarà la participació activa de l'estudiant. Per aprovar aquesta assignatura, l'assistència a classe és obligatòria.
Activitats autònomes 30%: El tipus d'activitats que es portaran a terme seguint aquesta metodologia són fonamentalment exercicis que s'han de dur a terme de manera individual a través d’un curs d’anglès online que els alumnes hauran de seguir durant tot el semestre i que s’adequarà al nivell d’anglès de cadascú. Es pretén que aquests exercicis els realitzin els alumnes de forma autònoma. El professor controlarà que es realitzin setmanalment, i l'aclariment dels possibles dubtes es realitzarà de manera presencial a classe.
Activitats en equip supervisades 10%: algunes activitats s'han dissenyat de manera que permetin a l'alumne treballar de manera cooperativa amb altres membres del grup. Aquests tipus d'activitats es centren en la realització de tasques que requereixen la col·laboració dels membres del grup. El que es pretén, doncs, és incloure l'aprenentatge del treball en grup com a objectiu de l'assignatura.
Activitats d'avaluació 30%: Proves individuals i de grup que constaten l'adquisició per part de l'estudiant dels resultats d'aprenentatge esperats. Es valoraran també altres accions d'avaluació sobre les activitats dirigides, autònomes i supervisades.
Competències:
Tot i que la competència assignada a l'assigantura és T04.03 - Utilitzar l'anglès com l'idioma decomunicació i de relació professional de referència, també es treballen i avaluen:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
3 presentacions orals (un tema tècnic, un tema no-tècnic i una presentació en grup) | 45% | 15 | 0,6 | 1 |
4 exercicis de correcció d'errors basats en els llibres Guided Error Correction B2 & C1 - Book1 | 30% | 4 | 0,16 | 1 |
Participació a les discussions a classe, aportacions als debats i realització de deures | 10% | 3 | 0,12 | 1 |
Un examen final | 15% | 3 | 0,12 | 1 |
Aquesta assignatura és d'avaluació continuada i l'assistència a classe és obligatòria. La nota final de l'assignatura es calcula segons el quadre d'activitats d'avaluació.
Les dates de realització de les activitats d'avaluació continuada i lliurament de treballs, les dates per la recuperació de les proves no superades, així com les dates de revisió de les qualificacions s'establiran a classe i es publicaran al campus virtual, però poden estar subjectes a canvis de programació per motius d'adaptació a possibles incidències.
En aquesta assignatura d'Anglès Professional II es farà èmfasi en els exercicis d'expressió oral, on l'alumne haurà d'utilitzar coneixements rellevants científics i tecnològics per transmetre i clarificar idees i per parlar en públic. Haurà de fer vàries presentacions orals de diversos graus de dificultat. Hi haurà un examen final, i regularment també hi haurà d’entregar deures. També s'avaluarà la participació a les discussions a classe i aportacions als debats, fent èmfasi en la capacitat d'escoltar i fer preguntes per entendre i apreciar el punt de vista dels altres. La realització de proves de gramàtica serveix per informar a l'alumne de la progressió de les seves habilitats i competències al llarg del curs i l'ajudarà a ser capaç d'escriure o parlar de manera clara i organitzada.
Per aprovar l'assignatura, l'alumne haurà de tenir com a mínim un 5. La recuperació sols s'oferirà a aquells estudiants que obtinguin una nota mínima d'un 3,5. A la recuperació només es podrà obtenir un 5 com a nota màxima.
Si l'estudiant no assisteix a un 10% de les classes i no presenta cap dels treballs demanats durant el curs, la seva nota serà d'un No Avaluable (NA). Només en casos puntuals (raons de pes per no haver assistit i/o entregat els treballs) es podran recuperar les activitats i entregar fora de les dates especificades.
Només podran obtenir una MH els estudiants que tinguin una nota igual o superior als 9 punts. Com que el nombre de MH no pot superar el 5% dels estudiants matriculats, es concediran als estudiants que tinguin les notes finals més altes.
Els estudiants matriculats per segona vegada hauran de fer totes les activitats.
Informació important:
Aquestes irregularitats inclouen, entre d'altres:
- la còpia total o parcial d'una pràctica, informe, o qualsevol altra activitat d'avaluació;
- deixar copiar;
- presentar un treball de grup no fet íntegrament pels membres del grup (aplicat a tots els membres, no solamentals que no han treballat);
- presentar com a propis materials elaborats per un tercer, encara que siguin traduccions o adaptacions, i en general treballs amb elements no originals i exclusius de l'estudiant;
- tenir dispositius de comunicació (com telèfons mòbils, smart watches, bolígrafs amb càmera, etc.) accessibles durant les proves d'avaluació teorico-pràctiques individuals (exàmens);
- parlar amb companys durant les proves d'avaluació teorico-pràctiques individuals (exàmens);
- copiar o intentar copiar d'altres alumnes durant les proves d'avaluació teorico-pràctiques (exàmens);
- usar o intentar usar escrits relacionats amb la matèria durant la realització de les proves d'avaluació teorico-pràctiques (exàmens), quan aquests no hagin estat explícitament permesos.
La nota numèrica de l'expedient serà el valor menor entre 3.0 i la mitjana ponderada de les notes en cas que l'estudiant hagi comès irregularitats en un acte d'avaluació (i per tant no serà possible l'aprovat per compensació). En edicions futures d'aquesta assignatura, a l'estudiant que hagi comès irregularitats en un acte d'avaluació no se li convalidarà cap de les activitats d'avaluació realitzades.
En resum: copiar, deixar copiar o plagiar (o l'intent de) en qualsevol de les activitats d'avaluació equival a un SUSPENS, no compensable i sense convalidacions de parts de l'assignatura en cursos posteriors.
Per a cada activitat d'avaluació, s'indicarà un lloc, data i hora de revisió en la que l'estudiant podrà revisar l'activitat amb el professor. En aquest context, es podran fer reclamacions sobre la nota de l'activitat, que seran avaluades pel professorat responsable de l'assignatura. Si l'estudiant no es presenta a aquesta revisió, no esrevisarà posteriorment aquesta activitat.
Activitats d'avaluació
3 presentacions orals (un tema tècnic, un tema no-tècnic i una presentació en grup) 45% 15 0,6 1
4 exercicis de correcció d'errors basats en el llibre Guided Error Correction B2 & C1 - Book1 30% 4 0,16 1
Participació a les discussions a classe i aportacions als debats 10% 3 0,12 1
Un examen final 15% 3 0,12 1
Durant tot el curs s’utilitzaran els 2 llibres:
Bibliografia recomanada
Murphy, R., 2012. English grammar in use. Cambridge: Cambridge University Press.
power point
aula Moodle
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 418 | Català | segon quadrimestre | matí-mixt |