Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500895 Enginyeria Electrònica de Telecomunicació | OB | 3 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Recomanable haver cursat les assignatures:
- Fonaments d'Informàtica.
- Sistemes Digitals i VHDL.
- Microprocessadors i Perifèrics.
- Disseny de Sistemes Electrònics.
Els objectius de l'assignatura es donar les bases del disseny de sistemes electrònics mitjançant processadors digitals de senyal com a complement d'altres solucions de sistemes digitals com són les FPGA i d'altres procesadors genèrics. Tantmateix, s'abordaran aplicacions multimedia i de representació de diverses formes de representació de dades, així com una introducció al processament gràfic.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 26 | 1,04 | 2, 5, 9, 7, 10, 14 |
Seminaris | 12 | 0,48 | 2, 4, 9 |
Tipus: Supervisades | |||
Pràctiques | 12 | 0,48 | 4, 9, 15 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi | 76 | 3,04 |
Classes de teoria:
Exposicions a la pissarra de la part teòrica del temari de l'assignatura. Es donen els coneixements bàsics de la
assignatura i indicacions de com completar i aprofundir en els continguts.
Seminaris de problemes:
Es treballen els coneixements científics i tècnics exposats en les classes magistrals. Es resolen problemes i es
discuteixen casos pràctics. Amb els problemes es promou la capacitat d'anàlisi i síntesi, el raonament crític, i
s'entrena l'estudiant en la resolució de problemes.
La metodologia seguida en problemes és la següent: es lliuren exercicis complerts que s'han de resoldre. En
classe es fa una revisió dels dubtes que han sorgit i es resolen aquells que els alumnes han tingut conflictes.
En alguna sessió de problemes es treballa en grup per resoldre problemes de síntesis de matèria.
Pràctiques:
Les pràctiques es realitzen durant el curs i serveixen per aprofundir en els coneixements pràctics de la
matèria.
Els alumnes treballaran en grups de 2.
En les pràctiques l'alumne haurà de desenvolupar els hàbits de pensament propis de la matèria i de treball en
grup.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Problemes/Seminaris | 15% | 10 | 0,4 | 1, 3, 4, 9, 12, 13, 14, 15 |
Pràctiques | 35% | 10 | 0,4 | 2, 4, 9, 13, 11 |
Teoria | 50% | 4 | 0,16 | 2, 5, 9, 8, 6, 7, 10, 14 |
L'avaluació de l'assignatura es descompon en els següents ítems:
1. Proves d'avaluació continuada. El pes en el total de l'assignatura és del 50%. Cal obtenir un quatre com a mínim en cada prova parcial per a no haver-la de recuperar. Cal un quatre i mig en la nota mitjana de les proves d'avaluació continuada per a poder aprovar l'assignatura fent mitjana amb les notes dels items 2 i 3.
2. Activitats de laboratori. El pes en el total de l'assignatura és del 35%. És indispensable aprovar-les per a aprovar l'assignatura. No hi ha mecanisme establert de recuperació de pràctiques.
3. Avaluació de treballs. El pes en el total de l'assignatura és del 15%. Correspon a treballs que l'alumne realitzarà durant el curs.
Hi ha una prova d'avaluació final per recuperar la part de l'avaluació continuada suspesa o per pujar nota. En aquest darrer cas, la nota final serà la que s'obtingui en aquesta darrera prova.
Tota modificació que s'hagi de produir en aquesta previsió d'avaluació deguda a circumstàncies no previstes, serà comunicada de forma addient als alumnes.
No n'hi ha
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 321 | Català | segon quadrimestre | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 321 | Català | segon quadrimestre | matí-mixt |
(PLAB) Pràctiques de laboratori | 322 | Català | segon quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 320 | Català | segon quadrimestre | matí-mixt |