Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2502443 Psicologia | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha cap prerequisit establert específicament per a aquesta assignatura.
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents:
1) Què és l’Educació per a la Salut?
1.1.- Definició de salut i d’Educació per a la Salut.
1.2.- Objectius de l’Educació per a la Salut.
1.3.- Importància de l’Educació per a la Salut.
1.4.- Àmbits d’actuació.
2) Variables moduladores dels comportaments de risc o de promoció de la salut.
3) Com promoure el canvi?
3.1.- Estratègies pel canvi en Educació per a la Salut.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals en grup | 24 | 0,96 | |
Seminaris | 12 | 0,48 | 2, 5, 4, 6 |
Tipus: Supervisades | |||
Suport a la realització de treballs i solució de dubtes | 24 | 0,96 | 5, 4, 3, 6 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi i lectura de textos | 39 | 1,56 | |
Realizació i preparació de treballs | 49 | 1,96 | 3, 6 |
La metodologia docent de les classes magistrals està basada fonamentalment en una introducció teòrica seguida d'exercicis pràctics, seminaris de treball autònom, lectures relacionades i realització de tallers per part de l'alumnat.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Evidència 1 Prova escrita individual | 40 | 2 | 0,08 | 1, 6 |
Evidència 2 Lectura i comentari d'un llibre | 10 | 0 | 0 | 3, 6, 7 |
Evidència 3 Informe del treball de pràctiques (col.lectiva) | 25 | 0 | 0 | 1, 2, 5, 4, 3, 6, 7 |
Evidència 4 Presentació oral del treball (col.lectiva) | 25 | 0 | 0 | 1, 2, 4, 3, 6 |
Les competències d'aquesta matèria seran avaluades mitjançant quatre evidències d'aprenentatge.
Un/a estudiant que hagi lliurat evidències d'aprenentatge amb un pes igual o superior a 4 punts (40%) no podrà constar en actes com a "no avaluable".
Es considerarà que l'alumnat ha superat l'assignatura si en el conjunt de les 4 evidències obté una puntuació igual o superior a 5, i en l'evidència 1 ha tret com a mínim una puntuació de 4 sobre 10.
Un/a estudiant pot optar a la recuperació si (1) ha estat prèviament avaluat/da en un conjunt d'activitats els pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de l'assignatura i (2) no ha assolit els dos crtieris establers per superar l’assignatura. En cas de no assolir aquests requisits, la nota màxima a consignar a l'expedient acadèmic serà de 4.5 punts.
Es podrà recuperar l'evidència 1. La nota obtinguda en la recuperació d'Ev1 subsituirà l'obtinguda originalment en el càlcul de la qualificació de l'assignatura.
Aquesta assignatura no preveu l'avaluació única
No es preveu que l’alumnat de 2ª o posterior matrícula s'avalui mitjançant una única prova de síntesi no recuperable.
La normativa d'avaluació es pot trobar en el següent enllaç: https://www.uab.cat/web/estudiar/graus/graus/avaluacions-1345722525858.html
Codi evidència |
Denominació |
Pes |
Format(oral, escrit o ambdós) |
Autoria (individual, col·lectiva o ambdues |
Via (presencial, virtual o ambdues) |
EV1 |
Prova escrita de preguntes obertes |
40% |
escrit |
individual |
presencial (Primer periode avaluatiu) |
EV2 |
Lectura i comentari d’un llibre |
10% |
escrit |
individual |
virtual (Primer periode avaluatiu) |
EV4 |
Presentació de tallers |
25% |
oral |
col·lectiva |
presencial (aprox setmanes 11-17) |
EV3 |
Informe del treball de pràctiques |
25% |
escrit |
col·lectiva |
virtual (aprox setmana 19) |
Bibliografia complementaria
- Miller, William.R. i Rollnink, Stephen. (2015). La entrevista motivacional. Barcelona: Paidos.
No aplicable
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(SEM) Seminaris | 111 | Català | segon quadrimestre | matí-mixt |
(SEM) Seminaris | 112 | Català | segon quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 1 | Català | segon quadrimestre | matí-mixt |