Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500003 Empresa i Tecnologia | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Tot i no haver prerequisits, es recomana cursar l'assignatura 102169-Xarxes.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes Magistrals i casos | 30 | 1,2 | |
Problemes i exercicis | 15 | 0,6 | |
Tipus: Supervisades | |||
Treball en Grup | 20 | 0,8 | |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi | 50 | 2 | |
Redacció de treballs i preparació de casos | 32 | 1,28 |
La informació general i rellevant de l'assignatura que detalli els continguts de la guia docent com per exemple les dates d'avaluació continuada i dates i condicions dels lliuraments de treballs es publicaran al campus virtual (o lloc equivalent) i poden estar subjectes a possibles canvis de programació per motius d'adaptació a possibles incidències; sempre s'informarà al campus virtual sobre aquests canvis ja que s’entén que el campus virtual és el mecanisme habitual d'intercanvi d'informació entre professor i estudiant.
Les classes es faran majoritàriament en català o castellà tot i que és molt habitual la aparició de termes en anglès. El material escrit o de suport a l'assignatura (apunts, bibliografia, referències o fins i tot enunciats de pràctiques, exercicis o casos) es pot facilitar tant en català o castellà com en anglès i en aquest cas l'ús de la llengua anglesa pot ser no excepcional sinó habitual. La prova final i la reavaluació estaran redactades en català o castellà. Les respostes a les proves i els exercicis es poden entregar (i si s'escau presentar) indistintament en català, castellà o anglès.
Actividats durant el curso
1. Classes magistrals, casos i sessions de resolució de exercicis: S’hi presenten els continguts bàsics que els estudiants han de menester per introduir-se en els temes que configuren el programa. Alhora, s’indiquen les vies possibles per completar o aprofundir la informació rebuda en aquestes sessions.
Durant les sessions es pot utilitzar també el mètode del cas com a eina docent, en funció del grau de participació dels alumnes.
2. AprenentatgeBasat en Problemes, aprenentatge cooperatiu, tallers i exercicis pràctics: Una part de l’assignatura farà servir metodologies d'aprenentatge actiu o be exercicis de caire aplicat on l'estudiant s'haurà d'enfrontar a situacions properes a la pràctica diària professional de la matèria. Al menys hi haurà un treball en grup i un de individual que estaran supervisats per l'equip docent de l'assignatura.
Durant el curs es fomentarà el treball en equip i el intercanvi col·laboratiu d’informació i d’eines per a la resolució de problemes. No obstant, el procés final d’aprenentatge ha de ser individual, posat de relleu per l’activitat autònoma de cada estudiant, que haurà de complementar i enriquir el treball iniciat a les sessions dirigides del curs. L’activitat supervisada, al voltant de tutories reglades i consultes esporàdiques efectuades durant el curs, és igualment una eina imprescindible en l’adquisició dels coneixements que proporciona l’assignatura.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examens | 40% | 3 | 0,12 | 2, 4 |
Pràctiques, Exercicis i Participació | 60% | 0 | 0 | 1, 3, 2, 5, 6 |
Aquesta assignatura no contempla la posibilitat de avaluació única.
L'avaluació consta de dues parts diferenciades:
(1) Pràctiques, Exercicis i Participació (6 punts): Exercici(s) d'aprenentatge basat en problemes, treball en equip o individual, presentació a classe dels resultats i altres proves que es determinin. Si el pes de la activitat és de 1 punts o més, es publicarà un avis al campus virtual amb una anticipació de al menys una setmana.
Les activitats d'aquest grup, per ser d'avaluació continuada, no es podran recuperar. S'han de lliurar en els terminis i condicions establertes que es faran públiques al Campus Virtual de l'assignatura.
(2) Teoria (4 punts): Prova escrita final sobre conceptes i aspectes tractats al llarg del curs que es farà el dia que determini la facultat en el calendari d'exàmens.
Durant el curs es poden fer proves parcials alliberadores de matèria. Per cadascuna d'elles es publicarà un avis al campus virtual amb una anticipació de al menys una setmana
Condicions generals per superar l'assignatura:
Per aprovar l'assignatura cal obtenir 5 punts havent assolit els mínims següents:
Es considerarà Avaluable aquell qui hagi fet al menys dues entregues en l'avaluació continuada.
Càlcul de la nota final:
Calendari d’activitats d’avaluació
Les dates de les diferents activitats d'avaluació (exercicis, lliurament de treballs, ...) s'anunciaran amb suficient antelació durant el semestre.
Les dates de les proves parcial i final de l'assignatura estan programades en el calendari d'exàmens de la Facultat.
"La programació de les proves d’avaluació no es podrà modificar, tret que hi hagi un motiu excepcional i degudament justificat pel qual no es pugui realitzar un acte d’avaluació. En aquest cas, les persones responsables de les titulacions, prèvia consulta al professorat i a l’estudiantat afectat, proposaran una nova programació dins del període lectiu corresponent." Apartat 1 de l'Article 115. Calendari de les activitats d’avaluació (Normativa Acadèmica UAB)
Els estudiants i les estudiantes de la Facultat d'Economia i Empresa que d'acord amb el paràgraf anterior necessitin canviar una data d'avaluació han de presentar la petició omplint eldocument Sol·licitud reprogramació prova https://eformularis.uab.cat/group/deganat_feie/reprogramacio-proves
Procediment de revisió de les qualificacions
Coincidint amb l'examen final s'anunciarà el dia i el mitjà en que es publicaran les qualificacions finals. De la mateixa manera s'informarà del procediment, lloc, data i hora de la revisió d'exàmens d'acord amb la normativa de la Universitat.
Procés de Recuperació
“Per participar al procés de recuperació l'alumnat ha d'haver estat prèviament avaluat en un conjunt d'activitats que representi un mínim de dues terceres parts de la qualificació total de l'assignatura o mòdul.”Apartat 3 de l'Article 112 ter. La recuperació (Normativa Acadèmica UAB). Els estudiants i les estudiants han haver obtingut una qualificació mitjana de l’assignatura entre 3,5 i 4,9.
La data d’aquesta prova estarà programada en el calendari d'exàmens de la Facultat. L'estudiant que es presenti i la superi aprovarà l'assignatura amb una nota de 5. En cas contrari mantindrà la mateixa nota.
Irregularitats en actes d’avaluació
Sense perjudici d'altres mesures disciplinàries que s'estimin oportunes, i d'acord amb la normativa acadèmica vigent, "en cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0". Apartat 10 de l'Article 116. Resultats de l'avaluació. (Normativa Acadèmica UAB)
Veure Campus Virtual
No es fa servir cap programa que no sigui part de la ofimàtica convencional
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 201 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 20 | Català | primer quadrimestre | matí-mixt |