Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500244 Estudis d'Àsia Oriental | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
Es recomana haver superat amb èxit les assignatures de la llengua xinesa moderna de 1r, 2n i 3r curs.
Els objectius consisteixen que l'alumnat:
- Estudi i anàlisi dels aspectes lingüístics, textuals i discursius del xinès a partir de textos de diferents temàtiques relacionades amb l'Àsia Oriental i la Xina en particular.
- Lectura de textos narratius, informatius, argumentatius, instructius i descriptius i realització d'activitats relacionades amb els textos.
- Redacció i traducció de textos senzills en llengua xinesa.
- Ús d'eines tecnològiques i documentals per resoldre problemes textuals, contextuals i de traducció.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Aprenentatge per tasques | 10 | 0,4 | 9, 21 |
Classe magistral | 52,5 | 2,1 | 5, 4, 3, 2, 6, 21, 18, 17, 20 |
Tipus: Supervisades | |||
Aprenentatge per tasques | 10 | 0,4 | 9, 21 |
Exposicions orals | 5 | 0,2 | 9, 21 |
Resolució de problemes | 10 | 0,4 | 9, 21 |
Ús de les tecnologies | 6 | 0,24 | 9, 21 |
Tipus: Autònomes | |||
Aprenentatge per tasques | 10 | 0,4 | 9, 21 |
Preparar i repassar la matèria impartida | 10 | 0,4 | 9, 21 |
Resolució de problemes | 6,5 | 0,26 | 9, 21 |
Activitats dirigides:
- Seminaris dels continguts principals de cada lliçó
- Explicació dels dubtes comuns
- Debats
- Revisió de continguts previs
- Exercicis i pràctica
Activitats supervisades:
- Cerca d'informació
- Redacció de texts relacionats amb els temes estudiats a classe
Activitats autònomes:
- Lectura i preparació dels textos
- Cerca de caràcters en diccionaris monolingües i bilingües
- Lectura de textos complementaris sobre aspectes socioculturals
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Carpeta docent | 30% | 10 | 0,4 | 1, 4, 3, 2, 6, 9, 21, 10, 11, 19, 13, 12, 17, 7, 20 |
Exercicis autònoms supervisats i participació a classe | 15% | 8 | 0,32 | 1, 5, 4, 3, 2, 6, 16, 9, 21, 10, 11, 19, 15, 14, 13, 12, 18, 17, 8, 7, 20 |
Prova escrita | 30% | 10 | 0,4 | 1, 5, 4, 3, 2, 6, 16, 9, 21, 10, 11, 19, 15, 14, 13, 12, 18, 17, 8, 7, 20 |
Prova oral | 25% | 2 | 0,08 | 1, 5, 2, 6, 16, 21, 10, 11, 19, 15, 14, 13, 12, 17, 8, 7 |
Avaluació continuada
L’alumnat ha de demostrar el seu progrés fent diverses activitats d’avaluació. Aquestes activitats apareixen detallades a la taula del final d’aquesta secció de la Guia Docent.
Revisió
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta, el/la docent comunicarà per escrit una data i hora de revisió. La revisió de les diverses activitats d’avaluació s’acordarà entre la professora o el professor i l’alumnat.
Recuperació
Podrà accedir a la recuperació qui s’hagi presentat a activitats el pes de les quals equivalgui a un 66,6% (dos terços) o més de la qualificació final i que hagi tret una qualificació mitjana ponderada de 3,5 o més.
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta de l’assignatura, la professora o el professor comunicarà per escrit el procediment de recuperació. Es pot proposar una activitat de recuperació per a cada activitat suspesa o no presentada o es poden agrupar diverses activitats en una de sola. En cap cas la recuperació pot consistir en una única activitat d'avaluació final equivalent al 100% de la qualificació. En cas de recuperació, la nota màxima que pot obtenir l’estudiant és un 5.
Consideració de “no avaluable”
S’assignarà un “no avaluable” quan les evidències d’avaluació que hagi aportat l’alumne/a equivalguin a un màxim d’una quarta part de la qualificació total de l’assignatura.
Irregularitats en les activitats d’avaluació
En cas d’irregularitat (plagi, còpia, suplantació d’identitat, etc.) en una activitat d’avaluació, la qualificació d’aquesta activitat d’avaluació serà 0. En cas que es produeixin irregularitats en diverses activitats d’avaluació, la qualificació final de l’assignatura serà 0. S’exclouen de la recuperació les activitats d’avaluació en què s’hagin produït irregularitats (com ara plagi, còpia, suplantació d’identitat).
Avaluació única
Aquesta assignatura preveu l’avaluació única en els termes establerts per la normativa acadèmica de la UAB i els criteris d’avaluació de la FTI.
L’estudiant ha de presentar la sol·licitud electrònica dins el calendari establert per la Facultat i enviar-ne una còpia a la persona responsable de l’assignatura perquè en tingui constància.
L’avaluació única es farà en un sol dia de la setmana 16 o 17 del semestre. La Gestió Acadèmica publicarà la data i hora a la web de la Facultat.
El dia de l’avaluació única el professorat sol·licitarà la identificació de l’alumnat, que haurà de presentar un document d’identitat vàlid amb fotografia recent (carnet d’estudiant, DNI o passaport).
Activitats d’avaluació única
La qualificació final de l’assignatura s’establirà d’acord amb els següents percentatges:
40% prova escrita
30% prova oral
30% redacció a l'aula
Els processos de revisió de les qualificacions i de recuperació de l’assignatura són els mateixos que s’apliquen a l’avaluació continuada. Vegeu-los més amunt en aquesta guia docent.
La bibliografia detallada es proporcionarà el primer dia de classe juntament amb la programació detallada de les activitats. Tanmateix, com a obres de referència generals, es recomana:
Cap d'específic.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Xinès | primer quadrimestre | matí-mixt |