Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500249 Traducció i Interpretació | OB | 2 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
En començar el curs, l'estudiant haurà de ser capaç de:
L'objectiu d'aquesta assignatura és enfortir les competències comunicatives necessàries perquè l'estudiant en Idioma C es prepari per a la traducció directa de textos no especialitzats de diversos tipus i registres.
Tots els crèdits estaran dedicats a l'idioma.
Al final del curs, l'estudiant haurà de ser capaç de:
L'assignatura té com a objectiu treballar diverses competències i habilitats de tipus lingüístic, pragmàtic, textual i sociocultural a través del treball pràctic d'aspectes comunicatius, gramaticals, lèxics i interculturals.
Comunicatius:
Gramaticals:
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Activitats de lectura, comprensió oral i escrita a classe. | 42 | 1,68 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 |
Tipus: Supervisades | |||
Activitats orals i escrites supervisades: classe i tutories | 100 | 4 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 |
Tipus: Autònomes | |||
Activitats autónomes Preparació d'activitats d'avaluació, lectura de textos, activitats escrites de gramàtica i vocabulari | 75 | 3 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 |
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitats d'avaluació de coneixements morfosintàctics, lèxics i culturals (inclou comprensió i expressió escrita) | 30% | 3 | 0,12 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 17, 18, 21, 22, 25 |
Exposició oral | 10% | 0,2 | 0,01 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 14, 15, 16, 23, 24, 25, 26 |
Prova d'expressió escrita | 20% | 1,6 | 0,06 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 25 |
Prova de comprensió lectora | 20 % | 1,6 | 0,06 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 17, 18, 25, 26 |
Prova de comprensió oral | 20% | 1,6 | 0,06 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 19, 20, 25 |
En començar el curs, es proporcionaran indicacions detallades sobre les diferents proves d'avaluació.
AVALUACIÓ CONTINUADA
La informació referent a l'avaluació és orientativa. La docent proporcionarà una descripció detallada en començar el semestre.
L’alumnat ha de demostrar el seu progrés fent diverses activitats d’avaluació. Aquestes activitats apareixen detallades a la taula del final d’aquesta secció de la Guia Docent.
Revisió. En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta, el/la docent comunicarà per escrit una data i hora de revisió. La revisió de les diverses activitats d’avaluació s’acordarà entre la professora o el professor i l’alumnat.
Recuperació. Podrà accedir a la recuperació qui s’hagi presentat a activitats el pes de les quals equivalgui a un 66,6% (dos terços) o més de la qualificació final i que hagi tret una qualificació mitjana ponderada de 3,5 o més.
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta de l’assignatura, la professora o el professor comunicarà per escrit el procediment de recuperació. Es pot proposar una activitat de recuperació per a cada activitat suspesa o no presentada o es poden agrupar diverses activitats en una de sola. En cap cas la recuperació pot consistir en una única activitat d'avaluació final equivalent al 100% de la qualificació.
Consideració de “no avaluable”. S’assignarà un “no avaluable” quan les evidències d’avaluació que hagi aportat l’alumne/a equivalguin a un màxim d’una quarta part de la qualificació total de l’assignatura.
Irregularitats en les activitats d’avaluació. En cas d’irregularitat (plagi, còpia, suplantació d’identitat, etc.) en una activitat d’avaluació, la qualificació d’aquesta activitat d’avaluació serà 0. En cas que es produeixin irregularitats en diverses activitats d’avaluació, la qualificació final de l’assignatura serà 0. S’exclouen de la recuperació les activitats d’avaluació en què s’hagin produït irregularitats (com ara plagi, còpia, suplantació d’identitat).
AVALUACIÓ ÚNICA
Aquesta assignatura preveu l’avaluació única en els termes establerts per la normativa acadèmica de la UAB i els criteris d’avaluació de la FTI.
L’estudiant ha de presentar la sol·licitud electrònica dins el calendari establert per la Facultat i enviar-ne una còpia a la persona responsable de l’assignatura perquè en tingui constància.
L’avaluació única es farà en un sol dia de la setmana 16 o 17 del semestre. La Gestió Acadèmica publicarà la data i hora a la web de la Facultat.
El dia de l’avaluació única el professorat sol·licitarà la identificació de l’alumnat, que haurà de presentar un document d’identitat vàlid amb fotografia recent (carnet d’estudiant, DNI o passaport).
Activitats d’avaluació única. L'avaluació única inclourà cinc proves:
Els processos de revisió de les qualificacions i de recuperació de l’assignatura són els mateixos que s’apliquen a l’avaluació continuada. Vegeu més amunt en aquesta guia docent.
Els materials de treball, així com els llibres de lectura i altres recursos, es publicaran al campus virtual el primer dia de classe.
---
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(PAUL) Pràctiques d'aula | 1 | Francès | segon quadrimestre | matí-mixt |