Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500894 Turisme | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha prerequisits
Per apropar-se als objectius marcats, els continguts temàtics de l’assignatura són:
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Dirigides | 48 | 1,92 | 2, 4, 3, 5, 7, 6, 10 |
Tipus: Supervisades | |||
Supervisades | 11 | 0,44 | 1, 2, 7, 8, 9, 10 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració de tallers | 30 | 1,2 | 1, 2, 4, 8, 6, 10 |
Estudi | 33 | 1,32 | 1, 4, 3, 5, 7, 8, 9, 10 |
Tutoria | 14 | 0,56 | 2, 5, 7, 9 |
Idiomes d'impartició.
Aquesta assignatura s'impartirà en espanyol
Elements
1- En impartir les sessions, d’aquesta matèria, es fusiona la teoria i la pràctica. Per tal que l’aprenentatge es desenvolupi correctament cal que l’alumnat hi participi activament. D’aquesta manera els temes conceptuals es fusionen en els diferents taller que es preveuen, on l’alumnat té necessàriament haurà de participar, doncs esdevindrà protagonista del seu propi procés d’aprenentatge.
2- La plataforma del campus virtual Moodle serà l’eina principal de tot l’aprenentatge, a més d’esdevenir l’eina de comunicació entre la professora i alumnat i viceversa. En aquest espai virtual a banda de penjar el programa de l’assignatura, serà el lloc on els debats tindran presència constant, on l’alumnat tindrà el material visible, els enllaços d’interès, les tasques a realitzar ja siguin de manera individual o col·lectiva i finalment on l’alumnat coneixerà la seva evolució tant qualitativa com quantitativa.
Nota: es reservaran 15 minuts d’una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l’alumnat de les enquestes d’avaluació del professorat i d’avaluació de l’assignatura/mòdul
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència i participació activa a la classe | 10% | 0 | 0 | 8, 6, 10 |
Elaboració de Tallers | 35% | 6 | 0,24 | 2, 5, 7, 8, 6, 10 |
Examen | 20% | 2 | 0,08 | 3, 9 |
Visites al patrimoni | 35% | 6 | 0,24 | 1, 2, 4, 5, 7 |
1) Avalauació Continua se efectuarà en base als següents criteris:
En el cas que es suspengués l'avaluació continua, s'hauria de fer un examen final amb la resolució de 3 dels tallers que s'han realitzat al llarg del curs. L'a data de l'examen serà establerta en base el que te previst el programa oficial de l'Escola (EUTDH)
Es preveu una reavaluació per l'alumnat que, no havent aprovat l'assignatura, hagi tret més d'un 3,5 en l'examen previst La data serà establerta en base el que te previst el programa oficial de l'Escola (EUTDH).
2) Avaluació única
Nota important: el plagi parcial o total, enalgun dels treballs, suponsarà la no-acreditació de la assignatura.
Bibliografia Bàsica
Garcia Morales, Mª Victoria; Soto Caba, Victoria, Martínez Pino, Joaquín (2017) El estudio del Patrimonio Cultural. Ed. Universitaria Ramon Areces
Sánchez Fernández, Mª Dolores, Azpelicueta-Criado, Mª del Carmen, Abril-Sellarés, Maria (2019) Religious Tourism and Accessibility: Cathedrals of Palma and Barcelona en Socio-economic Impacts of Religious Tourism and Pilgrimage. IGI-Global DOI: 10.4018/978-1-5225-5730-2.ch018
Hernández Rojas, Ricardo D. (dir) (2022) La gestión turística del patrimonio: una visión multidisciplinar. Ed. Aranzadi, S.A.U. (Navarra)
Gómez Villa, Jose Luis, Espino Hidalgo, Blanca del (2022). Guía básica para el uso, la gestión y la intervención en el patrimonio cultural de Andalucía. España: Consejera de Turismo, Cultura y Deporte.
Bibliografia complemèntaria
Querol, Maria Ángeles (2020) Manual de gestión del patrimonio cultural. Akal
Pàgines Web
Una bona pàgina web per veure com es treballa el tema de la gestió: https://proyectosculturales.eu (revisió juny 24)
Model i Teams
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Català/Espanyol | segon quadrimestre | matí-mixt |
(TE) Teoria | 2 | Anglès | segon quadrimestre | matí-mixt |