Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500894 Turisme | OB | 2 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
L’objectiu principal del curs és permetre que l’alumne segueixi adquirint tant els coneixements lingüístics específics del sector turístic com altres de caire més general perquè pugui assolir el més ampli ventall de coneixement possible i, al final dels seus estudis, acreditar el nivell B2 si està cursant el Grau de Turisme o acreditar el nivell C1 si està cursant el Grau de Turisme en Anglès.
A més, es desenvolupen competències comunicatives, tant en la interacció oral com en l’escrita, de manera que durant aquest segon curs l’alumne haurà de millorar la capacitat de:
Habilitats
1. GRAU DE TURISME: Els alumnes que cursen el Grau de Turisme hauran d'acreditar el nivell B2 en acabar els seus estudis de grau.
2. GRAU DE TURISME EN ANGLÈS: Els alumnes del Grau de Turisme en anglès han d'assolir un nivell C1 al final dels seus estudis de grau.
1. CONTINGUTS DEL GRAU DE TURISME
Funcions lingüístiques
Els aspectes enumerats a continuació contenen funcions lingüístiques de caire general i també específiques dins del camp del turisme.
Contingut gramatical
L’alumne ha de ser capaç de reconèixer i utilitzar de forma adequada a cada situació comunicativa els punts gramaticals següents:
Contingut lèxic
El contingut lèxic s’emmarca, bàsicament, dins els següents camps:
Expressió escrita
Els alumnes faran ús de les funcions lingüístiques, gramàtica i vocabulari descrits anteriorment i, específicament, desenvoluparan l’expressió escrita en les següents àrees:
2. CONTINGUTS DEL GRAU DE TURISME EN ANGLÈS
Àrees temàtiques generals
Funcions lingüístiques
Continguts gramaticals
Continguts lexicals
Àrees lèxiques
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes | 56,5 | 2,26 | 2, 4, 6, 5, 1, 8, 3, 7 |
No presencial | 56 | 2,24 | 2, 4, 6, 5, 1, 8, 3, 7 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 8 | 0,32 | 2, 6 |
Tipus: Autònomes | |||
Activitats | 10 | 0,4 | 2, 4, 6, 5, 1, 8, 3 |
Teoria | 9 | 0,36 | 2, 4, 6, 1, 8, 3, 7 |
Idiomes d’impartició
Grau de Turisme: Anglès
Grau de Turisme en Anglès: Anglès
Es pretén que l’alumnat utilitzi l’idioma activament durant la classe i a les pràctiques que fa fora de l’aula, per tal de treballar contextos comunicatius molt similars a situacions de la vida real.
El docent dissenya i promou activitats perquè l’alumne pugui contribuir activament a les classes i convertir-se en el protagonista del seu propi aprenentatge.
Segons el context el docent pot emprar els següents mètodes:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Actitud i participació | 10% | 0 | 0 | 4, 1, 8, 3 |
Activitats d'expressió escrita i d'expressió oral | 24% | 2 | 0,08 | 2, 4, 6, 5, 1, 8, 3, 7 |
Projecte Final | 14% | 5 | 0,2 | 2, 4, 6, 5, 1, 8, 3, 7 |
Prova final | 40% | 2,5 | 0,1 | 4, 1, 3 |
Proves parcials | 12% | 1 | 0,04 | 4, 1, 8, 3 |
Avaluació continuada
Per a la convocatòria d’avaluació continuada cal assistir a un mínim del 80% de les sessions.
Convocatòria d'avaluació continuada
Per a la convocatòria d’avaluació continuada cal una assistència mínima del 80%.
Activitats d’avaluació continuada
Redaccions. Es fan entre 3 i 5 redaccions. El professorat pot demanar reredaccions d’aquestes redaccions (la correcció de la redacció original per part de l’estudiant), si així ho desitja.
Projecte final. Es farà un projecte que pot avaluar les quatre destreses lingüístiques. El projecte es durà a terme a classe i també com a treball autònom de l'estudiant. Activitats orals. Al llarg del curs, es fa com a mínim una activitat oral i com a màxim dues. Aquesta activitat pot ser individual o en grup, presencial o enregistrada. Les activitats orals, segons el nivell i el nombre d’estudiants per aula, poden ser monòlegs, diàlegs, presentacions, etc.
Proves parcials. A mitjan curs i aprofitant els dies que dona el centre per fer exàmens, es fan una o diverses proves parcials, que pot ser una prova d’expressió escrita (una o dues tasques) i una prova d’expressió oral. Aquestes proves han de tenir un format semblant a les proves de l’examen final.
Actitud i participació. S’avalua l’esforç, l’actitud i la participació de l’alumnat.
Prova final d’avaluació continuada. Avalua l’expressió escrita i l’oral. Pes de l’avaluació continuada sense la prova final: 60% de la nota final. Pes de la prova final d’avaluació continuada: 40% de la nota final.
S'aprova l'assignatura si s'aconsegueix un 60% global.
Avaluació final
Si l'alumnat no segueix l’avaluació continuada, té dret a fer un examen final d’avaluació única que incorpora les dues destreses productives (expressió escrita i expressió oral). Per accedir a l'avaluació única, s'ha de fer sol·licitud a gestió acadèmica al principi del semestre (setembre). Els períodes de sol·licitud estan establerts segons el calendari administratiu de la UAB. No hi haurà possibilitat de sol·licitar l’Avaluació Única fora d’aquests períodes o de manera informal al professor/a. Cal obtenir una nota mínima total del 60% per superar l’examen i, per tant, l’assignatura.
La nota final de SIGMA serà la nota de l'examen sobre 10.
Reavaluació
L'alumnat que no hagi superat l'avaluació continua o l'avaluació única tindrà dret a fer la reavaluació sempre que superi el 3,5 de la nota final. La reavaluació consistirà en una prova d’expressió escrita (una o dues tasques) i una prova d’expressió oral. L'estudiant haurà de treure com a mínim un 6 i la nota final de l'assignatura a SIGMA serà la nota de l'examen sobre 10.
La qualificació de l’assignatura serà NO AVALUABLE quan l’estudiant es presenti a menys de la meitat de les activitats d’avaluació i/o no es presenti a l’examen final.
Llibre de curs
Anglès per Turisme
English for International Tourism (Pearson). Peter Strutt.
Highly Recommended (Oxford). Trish Scott and Alison Pohl.
Diccionari
http://www.oxfordlearnersdictionaries.com (amb pronunciació)
Explicacions de la gramàtica
Practical English Usage Online (molt recomanat)
My Grammar Lab Intermediate and Advanced
https://www.pearsonelt.com/tools/digital/my-grammar-lab.html
Exercicis de gramàtica
http://www.englishgrammarsecrets.com/
http://learnenglish.britishcouncil.org/en/
Vocabulari
https://elt.oup.com/student/oefc/tourism2/?cc=global&selLanguage=en&mode=hub
https://elt.oup.com/student/oefc/tourism3/?cc=global&selLanguage=en&mode=hub
http://www.gdrc.org/uem/eco-tour/t-glossary.html
http://www.englishformyjob.com/ell_hotelindustry.html
http://www.englishformyjob.com/ell_traveltourism.html
Comprensió oral i escrita
https://es.englishcentral.com/videos
https://es.lyricstraining.com/
http://www.breakingnewsenglish.com/
Anglès britànic:
http://www.bbc.co.uk/learningenglish/
https://www.youtube.com/user/bbclearningenglish
https://www.facebook.com/bbclearningenglish.multimedia/
https://www.voicetube.com/channel/bbc/5
http://bbcworldservice.radio.net/
Anglès americà:
http://learningenglish.voanews.com/
Anglès australià:
http://www.australiaplus.com/international/learn-english-video-courses/
http://www.radioaustralia.net.au/international/learn-english
Expressió escrita
https://owl.english.purdue.edu/sitemap/
Preparació exàmens
http://wuster.uab.es/ctestpractice/
Temari de turisme
https://www.ted.com/talks/aziz_abu_sarah_for_more_tolerance_we_need_more_tourism
https://www.youtube.com/watch?v=kLRanIhp2jg
http://www.crctourism.com.au/Page/Home.aspx
http://www.gdrc.org/uem/eco-tour/eco-tour.html
http://www.nationalgeographic.com/
https://victoriastraveladventures.com/tag/niche-tourism/
https://www.youtube.com/watch?v=N_5eKX1vvOg
https://www.youtube.com/watch?v=XdsVzspgTl4
https://www.youtube.com/watch?v=2CbcZbVvJ6s
http://culturalheritagetourism.org/
http://www.englishformyjob.com/ell_hotelindustry.html
http://www.englishformyjob.com/ell_traveltourism.html
http://www.englishformyjob.com/ell_politeness.html
http://www.englishformyjob.com/english-for-flight-attendants2.html
.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Anglès | anual | matí-mixt |
(TE) Teoria | 2 | Anglès | anual | matí-mixt |
(TE) Teoria | 3 | Anglès | anual | matí-mixt |
(TE) Teoria | 4 | Anglès | anual | matí-mixt |