Titulació | Tipus | Curs |
---|---|---|
2500894 Turisme | OT | 4 |
Podeu consultar aquesta informació al final del document.
No hi ha prerequisits.
1. OBJECTIUS DEL GRAU DE TURISME
L'objectiu principal del curs és aconseguir que l'alumnat perfeccioni les habilitats comunicatives de la llengua anglesa una vegada assolit el nivell B2.
Habilitats lingüístiques
Habilitats paralingüístiques
Habilitats personals
2. OBJECTIUS DEL GRAU DE TURISME EN ANGLÈS
L’objectiu principal és desenvolupar les destreses comunicatives en anglès dels estudiants que ja hagin assolit un nivell C1.
Habilitats lingüístiques
Habilitats paralingüístiques
Habilitats personals
1. CONTINGUTS DEL GRAU DE TURISME
Funcions lingüístiques
Habilitats i estratègies
Desenvolupament d’habilitats personals
2. CONTINGUTS DEL GRAU DE TURISME EN ANGLÈS
Funcions lingüístiques
Habilitats i estratègies
Desenvolupament d’habilitats personals
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Activitats | 10 | 0,4 | 2, 4, 6, 5, 1, 8, 3, 7 |
No presencial | 56 | 2,24 | 2, 4, 6, 5, 1, 8, 3 |
Presencial | 56,5 | 2,26 | 2, 4, 6, 5, 1, 8, 3, 7 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 7 | 0,28 | 2, 6 |
Tipus: Autònomes | |||
Teoria | 16 | 0,64 | 4, 1, 8, 3 |
Idiomes d’impartició
Grau de Turisme: Anglès
Grau de Turisme en Anglès: Anglès
1. GRAU DE TURISME
Es combinen els continguts teòrics de les classes magistrals i les lectures amb activitats centrades en l’estudiant, en què la font principal d’aprenentatge serà la reflexió guiada sobre les seves pròpies experiències i percepcions dins i fora de l’aula. Es milloraran les destreses gràcies a una participació activa en els reptes comunicatius proposats.
2. GRAU DE TURISME EN ANGLÈS
Es combinen els continguts teòrics de les classes magistrals i les lectures amb activitats centrades en l’estudiant, en què la font principal d’aprenentatge serà la reflexió guiada sobre les seves pròpies experiènciesi percepcions dins i fora de l’aula. Es milloraran les destreses gràcies a una participació activa en els reptes comunicatius proposats.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Actitud i participació | 10% | 0 | 0 | 2, 6, 5, 7 |
Activitats d'expressió oral | 40% | 2,5 | 0,1 | 4, 1, 8, 3 |
Presentació oral | 50% | 2 | 0,08 | 2, 4, 6, 5, 1, 8, 3, 7 |
1. SISTEMA D'AVALUACIÓ DEL GRAU DE TURISME i GRAU DE TURISME EN ANGLÈS
Durant el curs, es demanarà als estudiants que duguin a terme diverses activitats comunicatives a més d’un registre on hauran de prendre nota de les percepcions que tenen sobre el seu progrés, així com reflexionar sobre de quines formes poden millorar les seves habilitats.
També hi haurà una presentació oral final.
El nivell de compromís amb el mateix procés d’aprenentatge i la participació activa a classe també s’avaluarà.
Les activitats avaluables seran:
La qualificació de l’assignatura serà NO AVALUABLE quan l’estudiant es presenti a menys de la meitat de les activitats d’avaluació i/o no es presenti a la presentació final.
Si l'estudiant decideix acollir-se a l'avaluació final, haurà de fer una presentació oral que comptarà el 100% de la nota.
Grau de Turisme en anglès
Intercultural Business Communication (Oxford University Press) - Robert Gibson
Leading the Unleadable (Amacom) - Alan Willet
10 skills for effective Business Communication Strategies (Tycho Press) - Jessica Higgins
Keynote Advanced (Cengage Learning) - Lewis Lansford
Diccionaris
http://www.oxfordlearnersdictionaries.com (amb pronunciació)
Explicacions de la Grammar
Practical English Usage Online (Molt recomanat)
My Grammar Lab Intermediate and Advanced
https://www.pearsonelt.com/tools/digital/my-grammar-lab.html
Exercicis de gramàtica
http://www.englishgrammarsecrets.com/
http://learnenglish.britishcouncil.org/en/
Vocabulari
https://elt.oup.com/student/oefc/tourism2/?cc=global&selLanguage=en&mode=hub
https://elt.oup.com/student/oefc/tourism3/?cc=global&selLanguage=en&mode=hub
http://www.gdrc.org/uem/eco-tour/t-glossary.html
http://www.englishformyjob.com/ell_hotelindustry.html
http://www.englishformyjob.com/ell_traveltourism.html
Comprensió oral i escrita
https://es.englishcentral.com/videos
https://es.lyricstraining.com/
http://www.breakingnewsenglish.com/
Anglès Britànic:
http://www.bbc.co.uk/learningenglish/
https://www.youtube.com/user/bbclearningenglish
https://www.facebook.com/bbclearningenglish.multimedia/
https://www.voicetube.com/channel/bbc/5
http://bbcworldservice.radio.net/
Anglès Americà:
http://learningenglish.voanews.com/
Anglès Australià:
http://www.australiaplus.com/international/learn-english-video-courses/
http://www.radioaustralia.net.au/international/learn-english
Expressió escrita
https://owl.english.purdue.edu/sitemap/
Preparació exàmens
http://wuster.uab.es/ctestpractice/
Temari de turisme
https://www.ted.com/talks/aziz_abu_sarah_for_more_tolerance_we_need_more_tourism
https://www.youtube.com/watch?v=kLRanIhp2jg
http://www.crctourism.com.au/Page/Home.aspx
http://www.gdrc.org/uem/eco-tour/eco-tour.html
http://www.nationalgeographic.com/
https://victoriastraveladventures.com/tag/niche-tourism/
https://www.youtube.com/watch?v=N_5eKX1vvOg
https://www.youtube.com/watch?v=XdsVzspgTl4
https://www.youtube.com/watch?v=2CbcZbVvJ6s
http://culturalheritagetourism.org/
http://www.englishformyjob.com/ell_hotelindustry.html
http://www.englishformyjob.com/ell_traveltourism.html
http://www.englishformyjob.com/ell_politeness.html
http://www.englishformyjob.com/english-for-flight-attendants2.html
.
Nom | Grup | Idioma | Semestre | Torn |
---|---|---|---|---|
(TE) Teoria | 1 | Anglès | primer quadrimestre | matí-mixt |