Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4316481 Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants | OB | 0 | 2 |
Per consultar l'idioma/es de l'assignatura caldrà anar a l'apartat "Metodologia" de la guia docent.
Cap
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera.
Aquest mòdul no té un temari concret, atès que cada alumne/a realizarà el seu treball de manera individual sobre el tema que el/la propi/a elumne/a esculli, sota la supervisió i guia del seu tutor/a acadèmic/a.
El TFM es redactarà en castellà ha de tenir els apartats següents:
El TFM ha de seguir els aspectes formals següents:
Aquest mòdul està dedica íntegrament a la redacció del Treball de fi de màster, i està basat en el treball autònom de l'alumant i l'acció tutorial, atès que cada estudiant el duu a terme individualment i el presenta i defensa davant d'un tribunal. En conseqüència, l'alumant ha d'organitzar-se la feina i el temps de manera autònoma. Això no obstant, hi ha previstes un mínim de 4 tutories presencials amb el/la tutor/a acadèmic/a o director/a del treball durant el semestre que són obligatòries. En aquestes tutories es resoldran els dubtes que puguin sorgir sobre l'estructura, continguts i metodologia del TFM. Al cronograma del semestre s'hi fixen les dates de les tutories obligatòries per al bon seguiment del TFM, així com les dates dels diversos lliuraments que els estudiants han d'anar fent.
SETMANA |
TEMA |
MÈTODE |
1 |
Primera trobada tutor-alumne per fixar els objectius, continguts i enfocament del TFM |
Tutoria presencial 1 |
3 |
Lliurament del projecte de TFM amb els continguts següents: títol, objectius, estructura, metodologia i bibliografia bàsica |
Tutoria no presencial |
7 |
Primer lliurament del 40% del treball |
Tutoria no presencial |
8 |
Revisió del primer lliurament |
Tutoria presencial 2 |
12 |
Segon lliurament del 90% del treball |
Tutoria no presencial |
14 |
Revisió del segon lliurament |
Tutoria presencial 3 |
16 |
Lliurament final del TFM |
Tutoria no presencial |
18 |
Preparació de la defensa oral del TFM |
Tutoria presencial 4 |
La llengua vehicular serà el castellà.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 10 | 0,4 | 3, 6, 7, 8 |
Tipus: Autònomes | |||
Documentació i lectures | 64 | 2,56 | 5, 7, 10 |
Elaboració i presentació del treball | 150 | 6 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
El màster conclourà amb l'elaboració i la defensa pública d'un treball de fi de màster, que tindrà una durada d'aproximadament 40 minuts (màxim 60 minuts). El tribunal del treball de fi de màster estarà format per tres professors/es i el tutor del treball no pot formar-ne part. La no presentació o superació del TFM en els terminis establerts implicarà haver-lo de presentar a la convocatòria de la següent edició del màster.
El pes de cadascuna de les dues parts es distribueix de la manera següent:
Els principals criteris d'avaluació són els següents:
Irregularitats
En cas que es produeixin diverses irregularitats en les activitats d'avaluació (còpia, plagit, etc.) d'una mateixa assignatura, la qualificació final d'aquesta assignatura serà 0. S'exclouen de la recuperació de nota les proves suspeses per còpia o plagi. Es considera com a "còpia" un treball que reprodueix tot o gran part del treball d'un/ altre/a company/a, i com a "plagi" el fet de presentar part o tot un text d'un autor com a propi, és a dir, sense citar-ne les fonts, sigui publicat en paper o en forma digital a Internet. La còpia i el plagi són robatoris intel·lectuals i, per tant, constitueixen una falta que serà sancionada amb la nota "zero". En el cas de còpia entre dos alumnes, si no es pot saber qui ha copiat qui, s'aplicarà la sanció a tots dos alumnes. S'aconsella als alumnes consultar com evitar el plagi a http://blogs.uab.cat/dretsautor/category/plagi/ i la Guia explicativa sobre com citar per evitar el plagi.
Avaluació única
Aquest mòdul no està subjete a avalució única.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
defensa | 20% | 0,5 | 0,02 | 3, 4, 5, 7, 8, 9 |
nota del tribunal | 40% | 0,25 | 0,01 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
nota tutor/a | 40% | 0,25 | 0,01 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Atès que cada TFM té una temàtica específica, la bibliografia serà igualment específica per a cada treball, tot i que a continuació es recullen obres de referència bàsica sobre metodologia de la recerca:
Hartley, James. 2008. Academic Writing and Publishing: A Practical Handbook. London: Routledge.
cap especial