Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313754 Psicopedagogia | OB | 0 | 2 |
Podeu accedir-hi des d'aquest enllaç. Per consultar l'idioma us caldrà introduir el CODI de l'assignatura. Tingueu en compte que la informació és provisional fins a 30 de novembre de 2023.
Seria convenient que l'estudiant haguès realitzat tots els mòduls del màster.
El Treball de Fi de Màster té per objectiu la realització d'una anàlisi teòrico-pràctica del context psicopedagògic estudiat a través de la planificació, desenvolupament i avaluació d’un pla d’intervenció que identifiqui possibles àmbits de millora en el camp de la orientació educativa i l’assessorament psicopedagògic.
El/la estudiant amb l’orientació del seu tutor/a ha de:
El treball de fi de màster serà un treball d'indagació o d'aprofundiment i reflexió teòrica, concebut com una activitat d'autoformació. Es realitzarà a partir de dades empíriques (enregistraments, entrevistes, observacions, diaris, materials didàctics, etc.) i/o lectures d'aprofundiment psicopedagògic (articles de difusió, recerca, reflexions, etc). Pot estar relacionat amb algun treball previ que s'hagi desenvolupat durant el curs i sobre el que ara es vulgui aprofundir més mitjançant un estudi de caire empíric o teòric. Es farà una defensa oral del treball de fi de màster davant d'un tribunal.
L’activitat formativa es desenvoluparà a partir de les dinàmiques següents:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Seminari | 12 | 0,48 | CA24, CA26, CA27, SA32, SA33 |
Tutorias | 17 | 0,68 | CA25, CA26, CA27, KA17, SA33 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboracio del Treball | 120 | 4,8 | CA24, CA25, CA26, CA27, KA17, SA31, SA32, SA33 |
L’avaluació del mòdul es realitzarà mitjançant les activitats que s'assenyalen. El desenvolupament del treball de Fi de Màster es fonamenta en l’acció tutorial. L’estudiant i el/la tutor/a acordaran un calendari de 3 tutories, com a mínim, per al seguiment del treball.
La nota final serà el promig ponderat de les activitats previstes. Per poder aplicar aquest criteri serà necessari obtenir com a mínim un 5 en totes les activitats, les realitzades durant el desenvolupament del mòdul i en la memòria/treball final de mòdul.
Data de lliurament: primera quinzena de Juliol (convocatòria de Tribunal-Juliol) i primera setmana de setembre (convocatòria de Tribunal-Setembre).
Data de defensa del TFM: segona o tercera quinzena de Juliol (convocatòria de Tribunal-Juliol) i primera o segona setmana de setembre (convocatòria de Tribunal-Setembre).
Avaluació única
Aquesta assignatura/mòdul no preveu el sistema d’avaluació única.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Defensa del treball | 25% | 1 | 0,04 | CA27, KA17, SA33 |
Informe de progrés del tutor/a | 10% | 0 | 0 | CA25, CA26, KA17 |
Treball TFM | 50% | 0 | 0 | CA24, CA25, CA26, CA27, KA17, SA31, SA32, SA33 |
Tutories | 10% | 0 | 0 | CA24, CA26, CA27, SA32, SA33 |
autoavaluació | 5% | 0 | 0 | CA24, CA26, CA27, SA33 |
En funció de la temàtica escollida per l'estudiant, es recomanarà la lectura i anàlisi de documentació bibliogràfica complementària.
Álvarez, C., i San Fabián, J. L. (2012). La elección del estudio de caso en investigación educativa. Gazeta de Antropología, 28(1), articulo 14. http://hdl.handle.net/10481/20644
Arnau-Sabatés, L., i Sala, J. (2020). La revisión de la literatura científica : pautas, procedimientos y criterios de calidad. Dipòsit digital de documents de la UAB. https://ddd.uab.cat/record/222109
Bonet, J. (2018). El Tefegé. SIMReF. http://www.eltefege.eu/index.php/2018/03/11/recepta-1-on-cercar-informacio-i-trobar-la/#more-215
Hernández-Sampieri, R., i Mendoza, C. (2018). Metodología de la investigación. Las rutas cuantitativa, cualitativa y mixta. McGraw-Hill.
Nind, M., Curtin, A., i Hall, K. (2016). Research methods for pedagogy. Bloomsbury.
Pérez, E., Ruiz, P., Sainz, K., Vázquez, L., Vega, M., i Villena, U. (2019). Camino hacia la transformación social: Trabajos Fin de Grado y Trabajos Fin de Máster como herramienta de cambio. Cuaderno de Trabajo. Ingeniería Sin Fronteras País Vasco - Euskal Herriko Mugarik Gabeko Ingeniaritza (ISF-MGI)
Rodríguez, M. L., i Llanes, J. (2015). El trabajo de fin de màster. Edicions Universitat Barcelona.
Sánchez, A.; Olmos, P.; Torrado, M., i Garcia, J. (2015). Trabajos de grado y postgrado. Aljibe.
Jamovi: https://www.jamovi.org/
Nvivo: https://www.qsrinternational.com/nvivo-qualitative-data-analysis-software/home