Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313816 Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura | OT | 0 | 1 |
Podeu accedir-hi des d'aquest enllaç. Per consultar l'idioma us caldrà introduir el CODI de l'assignatura. Tingueu en compte que la informació és provisional fins a 30 de novembre de 2023.
Per cursar l'assignatura no és necessari cap requisit previ.
Aquest mòdul té com a objectiu principal conèixer la diversitat de formes en què es materialitza la Literatura Infantil i Juvenil.
En aquesta línia, analitzarem la funció de la imatge en les produccions literàries, especialment aquelles on l’interès se centra en la materialització formal.
També reflexionarem sobre l’evolució dels clàssics i de la poesia cap a noves formes amb l’objectiu d’expressar nous continguts.
–Tipologia dels llibres il·lustrats per a infants.
–Funcions de la imatge en les produccions literàries.
–Dimensions de la literatura infantil i juvenil.
–Evolució formal dels clàssics i de la poesia per a infants.
–Dinamització del fons icònico-textual de la biblioteca escolar.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Supervisades | |||
Activitats i treballs durant el mòdul | 82 | 3,28 | 10, 11, 6, 1, 2, 3, 5, 4, 9, 7, 8 |
Participació en els fòrums virtuals | 18 | 0,72 | 10, 11, 6, 1, 2, 3, 5, 4, 9, 7, 8 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura d'articles | 25 | 1 | 6, 3, 5, 7 |
Lectura d'obres infantils i juvenils E5.1, E5.3 | 25 | 1 | 11, 1 |
L'assistència a classe és obligatòria.
Els i les estudiants han d'assistir a un mínim d'un 80% de les classes,
independentment del tipus d'avaluació que escullin.
AVALUACIÓ CONTINUADA
Dues activitat individuals per explorar coneixements previs: 8%
Dues activitats en parella per analitzar i seleccionar un fons bibliogràfic segons criteris predeterminats: 48%
Disseny en parella d’un projecte de mediació d’un fons bibliogràfic seleccionat segons uns segons criteris consensuats amb els docents (TFA): 44%
AVALUACIÓ ÚNICA
Els i les estudiants que s'acullin a aquesta modalitat avaluativa hauran de lliurar tots els treballs en un sol lliurament al final de curs.
En conseqüència, renuncien a la retroacció tant dels docents com dels companys.
Tampoc tenen dret a la tutoria de seguiment del Treball Final d'Assignatura (TFA).
Aquestes són les activitats avaluatives que s'hauran de fer de forma individual:
–Dues activitat per explorar coneixements previs: 4%
–Dues activitats per analitzar i seleccionar un fons bibliogràfic segons criteris predeterminats: 36%
–Disseny d’un projecte de mediació d’un fons bibliogràfic seleccionat segons uns segons criteris consensuats amb els docents (TFA): 40%
–Prova avaluadora (escrita i oral) sobre els continguts del curs: 20%
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitats de valoració de les obres segons la seva funció en els aprenentatges escolars | 30% | 0 | 0 | 10, 11, 3, 8 |
Activitats d'anàlisi dels productes textuals i gràfics | 35% | 0 | 0 | 6, 1, 2 |
Lectura i anàlisi de textos teòrics | 20% | 0 | 0 | 5, 7 |
Participació en les activitats a l'aula i en els fòrums segons les pautes marcades | 15% | 0 | 0 | 4, 9 |
No cal un programari especial.