Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2504212 Estudis Anglesos | OT | 3 | 0 |
2504212 Estudis Anglesos | OT | 4 | 0 |
2504380 Estudis d'Anglès i Català | OT | 0 | 0 |
2504380 Estudis d'Anglès i Català | OT | 3 | 0 |
2504380 Estudis d'Anglès i Català | OT | 4 | 0 |
2504386 Estudis d'Anglès i Espanyol | OT | 3 | 0 |
2504386 Estudis d'Anglès i Espanyol | OT | 4 | 0 |
2504393 Estudis d'Anglès i Francès | OT | 0 | 0 |
2504393 Estudis d'Anglès i Francès | OT | 3 | 0 |
2504393 Estudis d'Anglès i Francès | OT | 4 | 0 |
2504394 Estudis d'Anglès i de Clàssiques | OT | 3 | 0 |
2504394 Estudis d'Anglès i de Clàssiques | OT | 4 | 0 |
Podeu accedir-hi des d'aquest enllaç. Per consultar l'idioma us caldrà introduir el CODI de l'assignatura. Tingueu en compte que la informació és provisional fins a 30 de novembre de 2023.
Cal un nivell inicial d’anglès de C2 (proficiency) del Common European Framework of Reference for Languages.
Aquest curs ofereix una introducció al estudi de l’anglès per a finalitats específiques i de la seva terminologia, utilitzant, entre d’altres, eines de les tecnologies de la informació i les comunicacions (les TIC) pel tractament, anàlisi i transmissió de la informació a classe i fora d’ella.
Al finalitzar el curs, l'estudiant haurà de ser capaç de:
La metodologia docent es basa en:
Activitats dirigides (30%, 1.8 cr)
Activitats supervisades (15%, 0.9 cr)
Activitats autònomes (50%, 3 cr)
Activitats d’avaluació (5%, 0.3 cr)
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 25 | 1 | 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Discussió d'exercicis | 15,03 | 0,6 | 2, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15 |
Discussió de textos acadèmics | 10,04 | 0,4 | 2, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 14, 15 |
Resolució d'exercicis | 14,5 | 0,58 | 2, 4, 7, 9, 10, 11, 12 |
Tipus: Supervisades | |||
Feedback individualitzat dels exercicis | 10,05 | 0,4 | 3, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 14, 15 |
Resolució de dubtes | 26,6 | 1,06 | 3, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 14, 15 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi | 20 | 0,8 | 2, 5, 7, 8, 10, 14, 15 |
Lectura de textos acadèmics | 15,3 | 0,61 | 1, 7, 8, 10, 11, 12 |
* Aquesta és una assignatura de avaluació continua.
* Tots els ítems d'avaluació son OBLIGATORIS.
* La nota final de l'assignatura es calcula segons el quadre de l'apartat d'activitats d'avaluació.
* Les dates de realització de les activitats d'avaluació continuada i lliurament de treballs, les dates per la recuperació de les proves no superades, així com les dates de revisió de les qualificacions s'establiran a classe i es publicaran al campus virtual, però poden estar subjectes a canvis de programació per motius d'adaptació a possibles incidències.
* Per aprovar l'assignatura, l'alumne haurà de tenir com a mínim un 5. La recuperació sols s'oferirà a aquells estudiants que obtinguin un mínim d'un 3,5 o superior de nota mitjana de l'assignatura. El docent determinarà quins ítems s'han de recuperar. A la recuperació només es podrà obtenir un 5 com a nota màxima.
* Un exercici no entregat o una presentació no donada implica una nota de ‘0’. Si ja s’ha entregat algun exercici per ser avaluat, però desprès es decideix deixar l’assignatura, això vol dir que l’estudiant no podrà optar a un ‘No Avaluable’ com a nota final del curs.
Informació important: Sense perjudici d'altres mesures disciplinàries que s'estimin oportunes, i d'acord amb la normativa acadèmica vigent, es qualificaran amb un zero les irregularitats comeses per l'estudiant que puguin conduir a una variació de la qualificació d'un acte d'avaluació. Per tant, copiar o deixar copiar una pràctica o qualsevol altra activitat d'avaluació implicarà suspendre-la amb un zero, i si és necessari superar-la per aprovar, tota l'assignatura quedarà suspesa. No seran recuperables les activitats d'avaluació qualificades d'aquesta forma i per aquest procediment, i per tant l'assignatura serà suspesa directament sense oportunitat de recuperar-la en el mateix curs acadèmic.
Aquestes irregularitats inclouen, entre d'altres:
- la còpia total o parcial d'una pràctica, informe, o qualsevol altra activitat d'avaluació;
- deixar copiar;
- presentar un treball de grup no fet íntegrament pels membres del grup (aplicat a tots els membres, no solament als que no han treballat);
- presentar com a propis materials elaborats per un tercer, encara que siguin traduccions o adaptacions, i en general treballs amb elements no originals i exclusius de l'estudiant;
- tenir dispositius de comunicació (com telèfons mòbils, smart watches, bolígrafs amb càmera, etc.) accessibles durant les proves d'avaluació teorico-pràctiques individuals (exàmens);
- parlar amb companys durant les proves d'avaluació teorico-pràctiques individuals (exàmens);
- copiar o intentar copiar d'altres alumnes durant les proves d'avaluació teorico-pràctiques (exàmens);
- usar o intentar usar escrits relacionats amb la matèria durant la realització de les proves d'avaluació teorico-pràctiques (exàmens), quan aquests no hagin estat explícitament permesos.
En resum: copiar, deixar copiar o plagiar (o l'intent de) en qualsevol de les activitats d'avaluació equival a un SUSPENS, no compensablei sense convalidacions de parts de l'assignatura en cursos posteriors.
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Avaluació única:
Realització d'examen teòrico- pràctic (1h 30 min) 35%
Presentació oral sobre una temàtica de ESP (20 min) 35%
Lliurament d'exercicis el dia dels altres dos exàmens (escrit i oral) 30%
L'avaluació única ("Single Assessment"), aplicable només a assignatures amb docència dirigida, no suposa cap canvi amb relació al model de docència actual. Per tant, cal separar docència d'avaluació. L'estudiant pot continuar assistint a classe encara que s'adhereixi a l'avaluació única. I algunes d'aquestes classes poden ser d'assistència obligatòria.
S’aplicarà el mateix sistema de recuperació que per l’avaluació continuada.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Exercicis a classe, deures i participació | 20% | 3,5 | 0,14 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 |
Projecte Final | 40% | 0,48 | 0,02 | 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15 |
Tasca 1 | 20% | 6 | 0,24 | 1, 3, 7, 9, 10, 11, 12, 15 |
Tasca 2 | 20% | 3,5 | 0,14 | 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15 |
Anthony, Laurence. Introducing English for Specific Purposes. London ; New York : Routledge, [2018] | Series: Routledge introductions to English for specific purposes: Routledge, 2018. http://dx.doi.org/10.4324/9781351031189.
Basturkmen, Helen (2010). Developing courses in English for specific purposes. Houndmills, Basingstoke, Hampshire: Palgrave Macmillan.
Belcher, Diane Dewhurst (2009). English for specific purposes in theory and practice. Ann Arbor: University of Michigan Press.
Bhatia, V., P. Sánchez Hernández, P. Pérez-Paredes (2011). Researching Specialized Languages. Amsterdam/Philadelphia : John Benjamins.
Kenny, Nalan, Elvan Eda Işık-Taş, and Huang Jian, eds. (2020). English for Specific Purposes Instruction and Research. Cham: Springer International Publishing. http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-32914-3.
Paltridge, Brian, and Sue Starfield (2012). The handbook of English for specific purposes. Malden, Ma: John Wiley & Sons Inc.
No s'utilitza cap programari específic.
No s'utilitza cap programari específic.