Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500798 Educació Primària | OT | 4 | 2 |
Podeu accedir-hi des d'aquest enllaç. Per consultar l'idioma us caldrà introduir el CODI de l'assignatura. Tingueu en compte que la informació és provisional fins a 30 de novembre de 2023.
No hi ha prerequisits
Objectius de coneixement que l’estudiant ja té:
● Enfocament comunicatiu en el context de l’ensenyament
● El concepte d´ “Estructura d´un Aula Creativa” i de la seva aplicació en l’aprenentatge de llengües
● Els elements clau per a preparar “Aules Creatives”
● El concepte de pedagogia de ressonància
● Eines per a l’ensenyament del llenguatge comunicatiu
Objectius de competències que l’estudiant aprendrà:
● Millorar les seves habilitats de reflexió
● Realçar els trets personals essencials per a ser hàbil en la comunicació
● Ser capaç d’aplicar els trets personals en el context laboral de l’ensenyament
● Entendre que les “Aules Creatives” son un concepte multidimensional.
● Ser capaços d’aplicar eines digitals en l’ensenyament de llengües (còmics, vídeos)
Elaborar el seu propi “conjunt d’instruments per a la comunicació”
L’objectiu d’aquest mòdul es que els estudiants adquireixin coneixements sobre l’enfocament comunicatiu en el context de l’ensenyança. Els estudiants aprendran la importància que te la informació moderna i les tecnologies de la comunicació i milloraran la seva habilitat per la comunicació científica. En particular, seran introduïts al concepte sociològic i psicològic de la comunicació i al concepte de la ressonància pedagògica. Per damunt d´això, tindran que tractar amb el concepte de aules creatives i desenvolupar un enfoc pràctic par a l´ensenyament del llenguatge comunicatiu.
Enfocaments comunicatius en el context de l'ensenyament.
El concepte de "Creative Classroom Framework" i la seva aplicació a l'aprenentatge d'idiomes.
Els elements clau per desenvolupar "Aules Creatives".
El concepte de pedagogia de ressonància i
Eines comunicatives d'ensenyament d'idiomes.
El protagonista en el procés d'ensenyament aprenentatge és l'estudiant i és sota aquesta premissa que s'ha planificat la metodologia de l'assignatura.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Gran grup | 45 | 1,8 | 1, 2 |
Tipus: Supervisades | |||
Treball supervisat | 30 | 1,2 | 1, 2 |
Tipus: Autònomes | |||
Treball autònom | 75 | 3 | 1, 2 |
Els treballs corresponents a cadascuna de les parts s'indicaran el primer dia de classe. La còpia o plagi d'un examen o treball es considera un 0 en l'activitat.
Tasca prèvia ala treballs (Setmana 2)
Gravar un vídeo fent una autopresentació en la teva ciutat natal y publicar-lo en el canal de YouTube abans de la teva arribada a Barcelona
Treballs:
Els estudiants han de gravar un vídeo de stop-motion (Setmana 1)
Realitzar una sinopsi sobre els trets personals instaurats en la literatura científica (treball en grup; Setmana 2)
Realitzar una reflexió sobre els incidents crítics que hi ha en les biografiés educatives (treball en grup; Setmana 2)
Treball d´observació de l´assignació escolar (treball individual; Setmana 2)
Els estudiants han d’elaborar en grup el seu propi conjunt d’instruments per a la comunicació i presentar-lo en classe (Setmana 3)
L’avaluació del mòdul estarà basada en l’assistència a les classes (es obligatori el 75% de l’assistència), classe activa, la participació en classe i la entrega de treballs per escrit i oral (vídeo de stop-motion, presentacions orals) incloent tots els treballs per al Portfoli Electrònic.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Exercicis de seguiment | 33% | 0 | 0 | 1, 2 |
Pràctiques d'aula | 33% | 0 | 0 | 2 |
Treball en grup | 34 % | 0 | 0 | 1, 2 |
La bibliografía es donará a començaments de curs.
There is no need for specific software