Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500798 Educació Primària | OT | 4 | 1 |
Podeu accedir-hi des d'aquest enllaç. Per consultar l'idioma us caldrà introduir el CODI de l'assignatura. Tingueu en compte que la informació és provisional fins a 30 de novembre de 2023.
No hi ha prerequisits.
Objectius de destreses que l’estudiant podrà obtenir:
· Desenvolupar la col·laboració amb un enfoc independent i amb un enfoc col·lectiu, activitat que es basa en el respecte mutu i en la receptivitat
· Fomentar la col·laboració amb les escoles, els especialistes, els pares i els alumnes per a discutir l’educació i el desenvolupament d´aquesta
· Analitzar els problemes principals de l´actualitat en relació a les escoles, a l´educació i a la col·laboració amb les parts interessades externes
· Anunciar els resultats de les examinacions empíriques com la base per al desenvolupament dels professores d´escola
Competències:
Desenvolupar la col·laboració de forma independent i amb altres, basada en el respecte mutu i la capacitat de resposta
Desenvolupar la col·laboració amb universitats, persones, famílies i alumnes sobre l'educació i el desenvolupament de l'educació.
Analitzar els problemes centrals i actuals en relació amb les escoles i l'educació i la col·laboració amb parts interessades externes.
Comunicar els resultats dels exàmens empírics com base per al desenvolupament dels mestres de lesescoles.
Aquest mòdul té com a objectiu establir enteniment, tolerància i consciencia de la participació en grups en un context educatiu. Lídia tant amb experiències personals com amb treball en grup en el context educatiu i pretén explorar les diferents formes d’estructurar un esquema per al treball en grup. L’objectiu global del mòdul es secundar al estudiant en la pràctica de la participació centrant-se en el desenvolupament d´un mètode específic per al joc i per al treball en grup. Durant aquest mòdul els estudiants aprendran tant la teoria com la pràctica quant al treball en equip en el context de l’educació, durant las classes i treballs específics al llarg de la realització de las pràctiques.
Les lliçons es centraran en ensenyar mètodes per la comprensió i la estructuració dels processos col·laboratius dins d´un grup, permitent així obtenir experiència de treball en grup en el transcurs del mòdul. El mòdul està basat en una estructura didàctica que combina la teoria i la pràctica en un fluix continu, fent possible, d´aquesta forma, la creació d´un entorn experimental i lúdic. Tant la teoria com la metodologia faran que l´estudiant sigui més susceptible a la participació i a la tolerància dels conflictes.
Contingut
El protagonista en el procés d'ensenyament aprenentatge és l'estudiant i és sota aquesta premissa que s'ha planificat la metodologia de l'assignatura.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Gran grup | 45 | 1,8 | 1 |
Tipus: Supervisades | |||
Treball supervisat | 30 | 1,2 | 1 |
Tipus: Autònomes | |||
Treball autònom | 75 | 3 | 1 |
Els treballs corresponents a cadascuna de les parts s'indicaran el primer dia de classe. La còpia o plagi d'un examen o treball es considera un 0 en l'activitat.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Diari d'aprenentatge | 33% | 0 | 0 | 1 |
Presentació oral | 34% | 0 | 0 | 1 |
Projecte (treball grupal) | 33% | 0 | 0 | 1 |
La bibliografia es donarà el primer dia de classe.
no hi ha