Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2503868 Comunicació de les Organitzacions | OB | 1 | A |
Podeu accedir-hi des d'aquest enllaç. Per consultar l'idioma us caldrà introduir el CODI de l'assignatura. Tingueu en compte que la informació és provisional fins a 30 de novembre de 2023.
No és necessari cap requisit previ.
Tema 1: Les Relacions Públiques: conceptualització i definició
Tema 2: Conceptes fonamentals de les Relacions Públiques
Tema 3: Origen i evolució de les Relacions Públiques
Tema 4: Els models de gestió de les Relacions Públiques
Tema 5: La professió i el seu desplegament a les organitzacions
Tema 6: Reptes d'investigació en les Relacions Públiques
Tema 7: Àrees d'especialització de les Relacions Públiques
Tema 8: Els principis i l'ètica del professional de les Relacions Públiques
* El contingut de l'assignatura serà sensible als aspectes relacionats amb la perspectiva de gènere. S'inclourà la perspectiva de gènere en l'anàlisi de la figura del o de la professional de les Relacions Públiques.
El calendari detallat amb el contingut de les diferents sessions s’exposarà el dia de presentació de l’assignatura. Es penjarà també al Campus Virtual on l’alumnat podrà trobar la descripció detallada dels exercicis i pràctiques, els diversos materials docents i qualsevol informació necessària per a l’adequat seguiment de l’assignatura. En cas de canvi de modalitat docent per raons sanitàries, el professorat informarà dels canvis que es produiran en la programació de l’assignatura i en les metodologies docents.
L'assignatura es divideix en sessions teòriques i pràctiques. Les sessions teòriques consisteixen en la presentació dels conceptes generals del tema, així com la reflexió i debat dels alumnes a partir de les lectures suggerides. I les sessions pràctiques constaran d'exercicis pràctics i activitats grupals amb la finalitat d'assimilar els aspectes teòrics presentats.
L'alumnat disposarà al campus virtual de materials complementaris vinculats a bloc temàtic. Aquests materials hauran de ser llegits i revisats amb antelació per a fer les activitats formatives.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Sessions expositives i pràctiques | 160 | 6,4 | 7, 8, 9, 12, 15, 16, 19 |
Tipus: Supervisades | |||
Avaluació | 25 | 1 | 8, 12, 15, 17, 19 |
Tipus: Autònomes | |||
Treballs, pràctiques i lectures | 95 | 3,8 | 2, 6, 7, 9, 12, 15, 17, 18 |
El sistema d'avaluació de l'assignatura està basat en els següents criteris:
- Activitat A: Control de coneixement (40%): examen teòric final. Per a superar l'assignatura, el test haurà de ser aprovat amb una qualificació igual o superior a 5,0 (condició indispensable).
- Activitat B: Realització i presentació de les activitats pràctiques (30%). En cas de no presentar les activitats pràctiques dins del termini i en la forma escaient, s'obtindrà una nota igual a 0,0. La nota global del criteri B s'obtindrà a partir de la mitjana del conjunt de notes de les activitats.
- Activitat C: Realització i presentació del treball pràctic final (30%). En cas de no presentar les activitats pràctiques dins del termini i en la forma escaient, s'obtindrà una nota igual a 0,0.
A (40%) + B (30%) + C (30%) = 100% QUALIFICACIÓ FINAL DE L'ASSIGNATURA
* Per a superar l'assignatura és obligatori obtenir una nota igual o superior a 5,0 cadascun dels criteris d'avaluació (A, B i C).
Recuperació
a) L’alumnat tindrà dret a la recuperació de l’assignatura si ha estat avaluat del conjunt d'activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total de l'assignatura i haver obtingut almenys un 3,5 de nota mitjana ponderada de l'assignatura.
b) La teoria pot recuperar-se només si l'o l'estudiant ha obtingut entre un 3,5 i un 4,9 en la qualificació dela prova teòrica. La prova de recuperació consistirà en un examen d'avaluació de coneixements teòrics.
c) L'alumnat que hagi tret una D en una de les pràctiques, ja sigui perquè ha suspès o perquè no l'hagi presentat (sempre que sigui per raons degudament acreditades i acceptades per l'equip docent), tindrà l'opció de presentar-se a la seva recuperació durant el període establert ad hoc. La recuperació de cada pràctica consistirà en la resolució d'un cas o problema de comunicació a l'aula (dia o hora a determinar).
d) El treball final de l'assignatura (30%) és un treball avaluable que no es podrà recuperar, pel fet que resulta pràcticament impossible la realització d'un altre treball d'aquestes característiques amb el temps que es disposa.
Aquesta assignatura no preveu el sistema d'avaluació única.
Plagi
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitats pràctiques | 30% | 15 | 0,6 | 2, 3, 4, 7, 10, 13, 14, 15, 17, 18, 19 |
Proba teòrica | 40% | 2 | 0,08 | 2, 3, 4, 5, 7, 10, 11, 15, 17, 18, 19 |
Treball final | 30% | 3 | 0,12 | 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 16 |
Per a aquesta assignatura no es necessita cap programa informàtic específic.