Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500245 Estudis Anglesos | OB | 3 | 1 |
Podeu accedir-hi des d'aquest enllaç. Per consultar l'idioma us caldrà introduir el CODI de l'assignatura. Tingueu en compte que la informació és provisional fins a 30 de novembre de 2023.
NO S'IMPARTIRAN CLASSES DIRIGIDES D'AQUESTA ASSIGNATURA EL CURS 2023-2024. SI US PLAU CONSULTEU EL COORDINADOR DEL GRAU.
Cal un nivell inicial d'anglès de C2 (proficiency) del Common European Framework of Reference for Languages. Amb un C2, l'estudiant pot comprendre sense esforç pràcticament tot el que llegeix o escolta; resumir informació procedent de diferents fonts orals o escrites; reconstruir fets i arguments, i presentar-los d’una manera coherent; expressar-se espontàniament, amb fluïdesa i precisió, distingint matisos subtils de significat, fins i tot en les situacions més complexes. També pot utilitzar la llengua de manera eficaç i correcta per a propòsits socials, acadèmics i professionals.
Aquest curs té com a objectius principals:
-Ampliar els coneixements lingüístics i discursius adquirits a les assignatures "Ús de la Llengua Anglesa I" "Ús de la Llengua Anglesa II" i aplicar-los a la producció de textos acadèmics i, en particular, a l'escriptura d'un TFG.
-Dotar l'alumnat d'eines per analitzar críticament els textos acadèmics escrits propis i aliens a través de processos de revisió per iguals (peer-revision) i grups de discussió.
-Fer que l'alumnat conegui i sàpiga utilitzar l'estructura i les formes d'argumentació pròpies d'un article acadèmic/de recerca.
-Aprofundir en les tècniques d'escriptura, citació i edició de textos a nivell avançat.
-Treballar les estructures gramaticals i lingüístiques pròpies dels registres formals i acadèmics en llengua anglesa.
-Millorar l'ús instrumental de la llengua anglesa escrita fins a un nivell C2 de competència.
UNIT 1: Background and Basics of Advanced Academic Writing
UNIT 2: Finding Your Voice in Academic Writing
UNIT 3: Reading Critically to Write Critically
UNIT 4: Beginings and Endings
UNIT 5: Zooming In and Out; From the Details to the Bigger Picture
La metodologia docent i l'avaluació proposades a la guia poden experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries.
La metodologia docent es basa en:
150h de treball autònom
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes pràctiques | 25 | 1 | 3, 4, 5, 8 |
Classes teòriques | 25 | 1 | 1, 3, 5, 6, 7, 8 |
Tipus: Supervisades | |||
Realització d'exercicis d'escriptura acadèmica | 25 | 1 | 3, 4, 5, 6, 7 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi personal | 20 | 0,8 | 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Realització d'exercicis per a aprenentatge autònom | 30 | 1,2 | 7 |
- MOLT IMPORTANT: El plagi total o parcial de qualsevol dels exercicis es considerarà automàticament un SUSPENS (0) de l'exercici plagiat i, si es repeteix el plagi, es considerarà l'assignatura SUSPESA. PLAGIAR és copiar de fonts no identificades d’un text, sigui una sola frase o més, que es fa passar per producció pròpia (AIXÒ INCLOU COPIAR FRASES O FRAGMENTS D’INTERNET I AFEGIR-LOS SENSE MODIFICACIONS AL TEXT QUE ES PRESENTA COM A PROPI), i és una ofensa greu. Cal aprendre a respectar la propietat intel·lectual aliena i a identificar sempre les fonts que es puguin fer servir, i és imprescindible responsabilitzar-se de l’originalitat i autenticitat del text propi.
En cas que l’estudiantat realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Les irregularitats fan referència, per exemple, a copiar en un examen, copiar de fonts sense indicar l'autoria, o un ús indegut de la IA com presentar com a original un treball que ha estat generat per una eina o programa d'IA. Aquestes activitats d’avaluació no són recuperables.
- No es pot fer servir llenguatge sexista i s'avaluarà el treballs tenint en compte aquest criteri.
- El lliurament d'activitats avaluables que superi el 45% exclou la possibilitat d'obtenir un No avaluable en l'assignatura.
- Cal lliurar totes les tasques dins els terminis fixats. Lliurar tasques fora del termini resultarà en penalitzacions en la nota.
-Les tasques has de ser lliurades en paper, escrites amb ordinador, i pujades al Moodle.
PROCEDIMENT DE REVISIÓDE LES QUALIFICACIONS
En el moment de la realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà l'alumnat del procediment i data de revisió de les qualificacions.
RECUPERACIONS
La nota mínima per accedir a la recuperació és d'entre 3,5 i 4,9 a la nota mitjana dett el curs, i s'ha d'haver lliurat dos terços de l'avaluació continuada (exercicis d’escriptura).
La nota màxima obtinguda a la recuperació serà un 5.
Les activitats següents no poder ser recuperades: Exercicis d’escriptura.
Calendari:
Examen final (45%): gener 2024
Lliurament exercicis d’escriptura (45%): durant tot el semestre
Tutories (10%): durant tot el semestre
Aquesta assignatura no preveu el sistema d’avaluació única.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen Final | 45% | 2 | 0,08 | 1, 3, 8 |
Exercicis d'escriptura | 45% | 12 | 0,48 | 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Tutories | 10% | 11 | 0,44 | 1, 2, 3, 4, 7, 8 |
References:
Gee, James .Paul. (2004). An Introduction to Discourse Analysis: Theory and Method (2nd ed.). London: Routledge. https://doi.org/10.4324/9780203005675
Hyland, Ken. (2011). Academic discourse. In Continuum companion to discourse analysis. Hyland, Ken. and Paltridge, Brian. (eds). 171-184
Lillis, Theresa, & Curry, Mary Jane. (2010). Academic writing in global context. London: Routledge. https://scholar.google.com/scholar?cluster=6341682115486604553&hl=en&as_sdt=0,5
Oshima, Alice & Hogue, Ann. (2007). Introduction to academic writing. New York: Pearson/Longman.
Swales, John. M., & Feak, Christine. B. (1994). Academic writing for graduate students. University of Michigan Press.
Sword, Helen. (2012). Stylish academic writing. London: Harvard University Press.
https://advice.writing.utoronto.ca/
https://www.phrasebank.manchester.ac.uk/
Not applicable