Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313385 Química Industrial i Introducció a la Recerca Química / Industrial Chemistry and Introduction to Chemical Research | OB | 0 | 2 |
No es demanen prerequisits
L'alumne realitza un projecte pilot de recerca bàsica o aplicada en un laboratori de recerca o en un laboratori d’una empresa del sector químic i es familiaritzarà amb tècniques d'anàlisi i tècniques instrumentals i / o tècniques de síntesi i determinació de la formulació de productes químics
Veure l’apartat de metodologia
En l'especialitat "Investigació química avançada", aquestes pràctiques es realitzaran en un laboratori de recerca del Departament de Química de la UAB sota la supervisió d'un professor que actuarà com a tutor o en un Institut de Recerca sota la supervisió d'un investigador membre del personal amb experiència reconeguda. Els supervisors emetran un informe a la mitja part de l'estada que serà utilitzada pel Comitè de Coordinació per a l'avaluació dels estudiants. Les tasques que realitzaran els estudiants seran l'aprenentatge i la pràctica d'anàlisi i tècniques de síntesi en un laboratori de recerca.
En l'especialitat "Química en la indústria", aquestes pràctiques es realitzaran en laboratoris d'empreses químiques. Cada estudiant tindrà un supervisor a l'empresa que garanteixi el progrés i la qualitat del seu treball i emetrà un informe al mig de la seva estada. Aquest informe serà utilitzat pel Comitè de Coordinació per a l'avaluació dels estudiants. Les tasques que realitzaran els estudiants seran l'aprenentatge i la pràctica d'anàlisi i tècniques de síntesi en un laboratori químic industrial. Als estudiants se'ls garanteix fins a un mínim de tres entrevistes amb diferents possibles empreses interessades a poder acollir l'estudiant durant el desenvolupament dels crèdits experimentals del màster; a partir d'aquest moment, si l'estudiant no ha aconseguit ser admès per una empresa, també és responsable de trobar una empresa on desenvolupar aquests crèdits.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Tutories | 5 | 0,2 | 1, 2, 7 |
Tipus: Supervisades | |||
Reunions amb el director del treball | 15 | 0,6 | 1, 2, 7, 11 |
Tipus: Autònomes | |||
Investigació autònoma per part de l'estudiant | 340 | 13,6 | 1, 5, 6, 10 |
Preparació de la memòria intermèdia | 15 | 0,6 | 1, 2, 5, 6, 7, 11 |
La capacitat de desenvolupar una activitat correcta al laboratori constitueix la principal font d'informació que cal tenir en compte per a l'avaluació de l'alumne. També es considerarà la habilitat d'escriure un informe de la feina feta fins a la meitat de l’estada a la empresa o al laboratori de recerca.
La nota final s'obtindrà a partir de:
- 70% Informe de les activitats realitzades per l'estudiant proporcionades pel supervisor de l'empresa o laboratori de recerca.
- 30% Informe presentat per l'estudiant.
Tots dos informes es lliuraran al coordinador del màster a la meitat del període de formació a la empresa o al laboratori de recerca.
MOLT IMPORTANT: El plagi total i parcial de qualsevol dels exercicis es considerarà automàticament un SUSPENS (0) de l'exercici plagiat, del qual a més es perd el dret a recuperació. Si es repeteix lasituació, es suspendrà l'assignatura sencera. PLAGIAR és copiar de fonts no identificades d'un text, sigui una sola frase o més, que es fa passar per producció pròpia (AIXÒ INCLOU COPIAR FRASES O FRAGMENTS D'INTERNET I AFEGIR-LOS SENSE MODIFICACIONS AL TEXT QUE ES PRESENTA COM A PROPI), i és una ofensa greu. Cal aprendre a respectar la propietat intel·lectual aliena i a identificar sempre les fonts que es puguin fer servir, i és imprescindible responsabilitzar-se de l'originalitat i autenticitat del text propi.
En cas que l'estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d'un acte d'avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d'avaluació, amb independència del procés disciplinari que s'hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d'avaluació d'una mateixa assignatura, la qualificació final d'aquesta assignatura serà 0.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Memòria final presentada per l'estudiant | 30% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 |
Dependrà del projecte specífic de cada estudiant
Chem draw professional